- Hirdetés -

Okosmobillal készült a divatos művészfilm

|

- Hirdetés -

A HONOR globális technológiai márka bemutatta az elismert fotós és filmrendező, Eugenio Recuenco által forgatott rövid művészfilmet, amelyet HONOR Magic4 Pro-val készített. A Kaleidoszkóp című rövid divatfilm egyedülálló audiovizuális élményt nyújt a közönségnek, amely a HONOR Magic4 Pro hihetetlen fotózási és videózási képességeit demonstrálja.

Minden művész alkotása mögött van egy vízió. Ez a film Nárcisz történetét és a mítosz kaleidoszkópos látásmódját, valamint a szépség egy új értelmezését mutatja be Recuenco szemszögéből. Recuenco végigvezet minket a HONOR Magic4 Pro hihetetlen funkcióin, és bemutatja a mobil fotózást és videózást, mint a művészi kifejezés nélkülözhetetlen eszközét.

Kaleidoszkóp: Teljesen a HONOR Magic4 Pro-val forgatva

Görögül a 'Kalo' jelentése 'szép', az 'idols' pedig 'formákat' jelent. A Kaleidoszkóppal Recuenco a HONOR Magic4 Pro lencséjén keresztül a szépség különböző formáit mutatja meg a közönségnek. A film a művész szemszögéből Nárcisz mítoszának bemutatásával kezdődik, amelyet a női szépség ihletett. A film a szépség különböző formáinak tükröződését is megvizsgálja és varázslatosan egyesíti őket, hogy együtt alkossanak fényesebb jövőt, ahogyan a kaleidoszkóp is.

„A Kaleidoszkóp a szépséget mutatja be, és teljes egészében a HONOR Magic4 Pro-val készült. A film Nárcisz mítoszának újragondolása, ezzel párhuzamosan az arcképünkkel való kapcsolatunkról való elgondolkodást mutatja be. Olyan audiovizuális projekt, amelyben jobban érdekel a dolgok megmutatása, mint az elbeszélésük" - mondta Recuenco – Hozzátette: „A Kaleidoszkóp egy előrelépés a HONOR-ral való együttműködésemben. A HONOR Magic4 Pro-val való filmforgatás élménye új és vonzó lehetőség, izgalmas volt látni, hogy a mai technológia hogyan biztosít nekünk minden eddiginél több módszert és lehetőséget az alkotáshoz és a kifejezéshez."

A HONOR IMAX Enhanced tanúsítvánnyal rendelkező Magic 4 Pro prémium technológiája páratlan. Lehetővé teszi a művészek és alkotók számára, hogy új, szuggesztív és álomszerű világokat mutassanak be. A HONOR Magic4 Pro-val forgatott Kaleidoszkóp az okostelefon kamerájának technikai képességeit bizonyítja, amelyekkel gyönyörű és művészi történeteket lehet elmesélni és megörökíteni.

A HONOR Magic3 sorozat volt az első IMAX Enhanced tanúsítvánnyal rendelkező okostelefon a világon. A HONOR Magic4 Pro, a HONOR legújabb zászlóshajója szintén rendelkezik az IMAX Enhanced tanúsítvánnyal, és ez a készülék az iparág első okostelefonja, amely támogatja a 10-bit 4K 60fps Log formátumú videókészítést, fantasztikus videóminőséget biztosítva ezzel az okostelefon által rögzített felvételekhez. Recuenco ezt a funkciót a filmforgatás során használta ki, mert a videó kiemelkedően magas minősége több lehetőséget biztosított számára az utómunka során. A kreativitás teljes mértékben kibontakozhat ennek az innovatív technológiának a segítségével. A videofelvételi teljesítményt kiegészíti az úttörő Magic-Log formátum és a hollywoodi coloristok által hangolt 3D LUT-ok, amelyek a fogyasztók számára is lehetővé teszik, hogy filmes minőségű videókat rögzítsenek okostelefonjaikkal.

A HONOR Magic4 Pro mindenféle környezethez képes alkalmazkodni az IP68-as minősítésnek köszönhetően. Hatékony védelmet nyújt a por, az eső és a víz ellen, és akár 1,5 méter mély vízbe is képes 30 percig elmerülni. Mindezek együttesen biztosítják a filmkészítők számára a gondtalan forgatás élményét.

A HONOR Magic4 Pro lenyűgöző funkciói lehetővé teszik a művészek számára, hogy Film Mesterekké váljanak, így kibontakoztathatják tehetségüket, és akár olyan csodálatos rövidfilmeket is készíthetnek, mint a Kaleidoszkóp.

A HONOR határozottan elkötelezett a technológia és a művészet mellett. A HONOR Magic4 Pro az olyan szabadszellemű emberek számára készült, mint Eugenio Recuenco, akik mindig a kiválóságra törekszenek. Az innováció és a minőség kombinálásával a HONOR lehetővé teszi a képeken keresztül történő történetmesélést, és a hétköznapi dolgokat egyszerűen rendkívülivé teszi.

A HONOR hiszi, hogy a megható és gyönyörű pillanatok megérdemlik, hogy megörökítsük őket. Mindez a HONOR Magic4 Pro új és izgalmas képfelvételi technológia fejlesztéseinek köszönhetően már-már művészi színvonalon is lehetséges.

Recuenco és a HONOR közös víziója a fotózásról és a videózásról, hogy értékelik a kreativitáson keresztül történő kiválóságra való törekvést és a technológia fejlesztése iránti elkötelezettséget, annak érdekében, hogy világszerte lehetővé tegyék az emberek számára, hogy amikor kreativitásról van szó, a határ a csillagos ég legyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Aldi üzleteiben

Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „MILFINA” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „MILSANI” alatt forgalmazza a tejtermékeket,...

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....