Hat másodperc alatt lehet rövid hirdetéseket készíteni a Google legújabb fejlesztésének köszönhetően. Az ingyen használható Bumper Machine gépi tanulásra épül, hogy a lehető leghatékonyabb, figyelemfelkeltésre alkalmas hirdetéseket hozhassák létre segítségével a hirdetők.
Havonta több mint 2 milliárd felhasználó látogat a YouTube-ra szórakozásért, inspirációért vagy iránymutatásért. Akármilyen céllal érkeznek is, biztosan találkoznak új információkkal is – legyen szó új márkákról vagy termékekről. Saját elmondásuk szerint, a YouTube felhasználóinak 90%-a fedezett már fel új márkát vagy terméket a videók böngészése közben világszerte. A Google által bevezetett 6 másodperces, célzott üzeneteket tartalmazó rövid hirdetések rendkívül hatékonynak bizonyultak a fogyasztók érdeklődésének felkeltésében. Nem meglepő tehát, hogy a brandek és ügynökségek világszerte beépítették stratégiájukba a bumper adnek hívott rövid hirdetéseket.
Egy ilyen, 6 másodperces videó létrehozása azonban plusz időt és erőforrásokat igényel, amivel nem minden csapat rendelkezik. Ezért hozta létre a Google a Bumper Machine-t, amellyel minden hirdetőnek, mérettől függetlenül segítséget nyújt abban, hogy könnyedén érje el vásárlóit a YouTube-on tömör, jól megjegyezhető üzenetekkel. A Bumper Machine olyan gépi tanulási modellekre épül, amelyek képesek az érdekes, jól megszerkesztett pillanatokat azonosítani egy hosszabb videóban. Ilyenek például a termék- vagy márkainformációk, az emberi arcok, a mozgás vagy a kontraszt. Ezeket a pillanatokat csupán néhány perc alatt szervezi össze több különböző 6 másodperces rövid hirdetésbe. A létrehozott videók mentése előtt pedig lehetőség van azok további szerkesztésére is.