- Hirdetés -

Pedagógusokat díjaz a MOL

|

- Hirdetés -

Kedvenc Online Tanárom” különdíjra várja a jelöléseket a MOL Alapítvány a MESTER-M program keretében. Azokat a tanárokat és edzőket szeretnék elismerni, akik a tavaszi COVID-19 járvány során kimagasló munkát végeztek az online oktatásban.

Idén tavasszal a hirtelen elrendelt karantén mindenkit próbára tett, különösen a pedagógusokat. Mindenkinek egyik napról a másikra kellett átállni a digitális eszközök és módszerek használatára, miközben sokszor hiányoztak a megfelelő technikai feltételek a diákoknál. A pedagógusoknak nemcsak a tananyag leadásával és a számonkéréssel kellett foglalkozni, hanem meg kellett találni a módját, hogy a diákokkal tudják tartani a kapcsolatot, hiszen ez is része oktató-nevelő munkájuknak. A sportolók esetében sem volt kisebb a feladat: az edzőknek az otthoni edzéskörülmények mellett és a versenyek hiányában kellett fenntartani a motivációt és az edzettséget.

A MOL Alapítvány „Kedvenc Online Tanárom 2020” különdíjjal szeretné elismerni ezeknek a pedagógusoknak – tanároknak és edzőknek – a teljesítményét, az online jelöléseket 2020. december 31-ig várják. Azok a pedagógusok nyerhetik el a díjat, akik a lehető legjobban tudták biztosítani a tananyag folyamatos átadását és meg tudták őrizni diákjaikkal a közvetlen kapcsolatot, segítették őket a digitális oktatásra történő átállásban vagy különösen innovatívak voltak a 2020. március-június közötti kényszerű online oktatási időszakban. A COVID különdíjat tízen kaphatják meg, az ezzel járó tiszteletdíj nettó 200.000 forint személyenként.

A MOL Alapítvány emellett szintén 2020. december 31-ig továbbra is várja a jelöléseket a MESTER-M Díjra, amellyel azoknak az áldozatkész tanároknak, edzőknek a munkáját ismeri el, akik ösztönzik a tehetséges gyerekeket a sport, a művészet és a tudomány területén és szakmailag, emberileg tanítványaik példaképei. A kuratórium célja, hogy a több évtizede tevékenykedő, jó eredményeket elérő pedagógusok mellett legalább egy fiatal, maximum 10-15 éve a pályán lévő tanár, edző munkáját is elismerje. A legérdemesebb jelöltek közül évente egyszer a MOL Alapítvány kuratóriuma tíz személyt választ ki a sport, a művészet, a bölcsészet-, valamint a tudomány területeiről, és a MESTER-M díjban részesíti. A MESTER-M Díj anyagi és erkölcsi elismerés, amelynek értéke 1.000.000 forint személyenként.

A MESTER-M díjra és annak COVID különdíjára a jelölést jelenlegi és volt tanítványok, szülők, tanár vagy edző kollégák, iskolaigazgató és sportegyesületi vezetők nyújthatják be. A díjazottakról a MOL Alapítvány kuratóriuma várhatóan 2021. februárban dönt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA