Rangos elismeréseket kapott a FERLING

A közelmúltban látott napvilágot két olyan toplista, amelyen a pécsi székhelyű PR-ügynökség, a FERLING Kft. vezetői is elismerésben részesültek. A FERLING alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József is szerepel hazánk legelismertebb PR- és kommunikációs szakembereinek listáján, míg az ügynökség másik vezetőjét, Zubán Zoltánt a Signature 40 zsűrije választotta Magyarország top márkamenedzserei közé.

A PR- és kommunikációs szakemberek 50-es toplistáját a médiapiac meghatározó vezetői, főszerkesztők, szakértők és szakmai szervezetek képviselőiből álló zsűri szavazatai alapján állították össze. Az ügynökség alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József a 16. helyen végzett a PR- és kommunikációs szakemberek 50-es listáján.

A Signature 40 egy top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista. 2023-ban különböző tematikus listákon indulhattak a szakemberek. A beérkező ajánlásokat folyamatosan ellenőrizték, majd minden validált jelölttel felvették a kapcsolatot, mivel formálisan is kérték a jelölés elfogadását a jelöltektől.

Ezt követően a jelölteknek a kritériumrendszerben megszabott információkkal együtt kellett beadni a pályázataikat, melyeket zsűriztek. Idén közel 900 ajánlás érkezett be, a zsűrizésben pedig több, mint 70 szakember vett részt.

A Signature 40 listáról véglegesen döntő kuratórium a platform szakmai partnereiből, társszervezőkből, az M Lista kiemelt szakmai szereplőiből állt össze. Emellett pedig az előző évi top 3 díjazott is (a fő és tematikus listák esetében is) helyet kapott a kuratóriumban, de részt vett még a végső döntésben a Kreatív, a Trade Magazin és a Marketing&Média és a Portfolio delegáltja is.

A FERLING szakmai vezetője, Zubán Zoltán 13. helyen szerepelt a TOP márkamenedszerek listáján olyan márkák kommunikációs szakemberei között, mint például a Telekom, SPAR, Suzuki és CIB Bank.