- Hirdetés -

Rekordbefektetést kapott a csomagolási startup

|

- Hirdetés -

A Packhelp, az európai piac vezető, egyedi csomagolásokkal foglalkozó menedzselt piactere lezárta 40 millió eurós Series B tőkeemelési körét, jelentette be a befektetésben részt vevő budapesti székhelyű PortfoLion Capital Partners. A régió egyik és a lengyel piac eddigi legnagyobb Series B befektetésében a PortfoLion és a párizsi székhelyű InfraVia növekedési alapja mellett az FJ Labs és az Európai Befektetési Bank szintén részt vett. A frissen bevont tőkével a társaság megerősíti jelenlétét a nyugat-európai piacon, továbbfejleszti a csomagolóanyag gyártást és rendelést automatizáló szoftveres megoldását, valamint növeli a fenntartható termékcsomagolások iránti elköteleződését.

A Packhelp egy modern menedzselt csomagolási piactér, mely lehetővé teszi, hogy a legkisebb, kézműves online kereskedelmi márkáktól egészen a legnagyobb vállalatokig minden cég hozzáférhessen a legjobb ajánlatokhoz az egyedi csomagolások piacán. 2016-os indulása óta a platform több mint 50 000 vásárlót szolgált ki 30 országban világszerte, köztük olyan brandeket, mint a H&M, az Uber Eats vagy a Copenhagen Grooming. 2020-ban a cég első helyen szerepelt a leggyorsabban fejlődő közép-európai tech vállalkozásokat felsorakoztató Deloitte Fast 50 rangsorában.
A Series B körrel együtt az alapítás óta bevont tőke elérte az 52 millió eurót. A tranzakcióban a kör új befektetői mellett a Packhelp korábbi, nemzetközi befektetői, mint a White Star Capital, Speedinvest, ProFounders, Market One Capital és az Inovo szintén részt vettek. A társaság a megerősített pénzügyi hátterére támaszkodva felgyorsítja nemzetközi terjeszkedését és ezzel párhuzamosan tovább bővíti beszállítói hálózatát Európában és az Egyesült Királyságban egyaránt. Továbbá a bevont tőke segítségével helyi értékesítési, raktározási és szállítási infrastruktúra kiépítésén keresztül tervezi vezető pozíciójának megerősítését meglévő piacain.
A bevont forrásból a Packhelp továbbfejleszti közép és nagyvállalati SaaS (Software-as-a-Service) megoldását, mely támogatja a nagyobb csomagforgalmat bonyolító kereskedők beszerzési és beszállítókezelési folyamatainak hatékonyságnövelését. A megoldás az automatizált folyamatoknak, valamint az árak és átfutási idők elemzésének köszönhetőn hozzájárul az alacsony digitalizációval és elavult rendszerekkel küzdő csomagolóanyag-ipar ellátási láncainak modernizálásához.

“Részvétel az ugrásszerűen fejlődő e-kereskedelemben, fenntarthatóság, globális célok: a Packhelp minden területen képes kiemelkedőt alkotni, ami nem csak a csomagolási iparág modernizálásához, hanem a saját, kiemelkedő fejlődésükhöz is jelentősen hozzájárul” – emelte ki Győrbiró Tibor, a PortfoLion partnere.
A 40 millió eurós tőkeemelés lehetőséget nyújt arra is, hogy a menedzsment továbbfejlessze fenntarthatósági törekvéseit a szolgáltatásban és a belső folyamatokban egyaránt. A cég minden termékcsaládjában kiemelt figyelmet fordít fenntartható alternatívák biztosítására, 2020-ban az értékesített csomagolóeszközeik 65%-a újrahasznosított anyagokból készült, 92%-a pedig további újrahasznosításra alkalmas volt. A Packhelp fenntarthatósági céljai között szerepel az újrafelhasználható csomagolás tesztelése, valamint a szén-dioxid-semleges csomagolási megoldások bevezetése.

„A sorra felbukkanó új online áruházak, a különböző online platformokon növekvő vásárlói forgalom és a növekvő ügyfélakvizíciós költségek is jelzik, eljött a pillanat, hogy az e-kereskedők valós erőforrásokat fordítsanak a kicsomagolási élmény tökéletesítésébe. Ezért örülök, hogy egy ilyen szakértő befektetői csapattal dolgozhatunk együtt a továbbiakban” – mondta el Wojtek Sadowski, a Packhelp egyik alapítója és ügyvezetője.
A befektetést vezető InfraVia Growth partnere, Alban Wyniecki hozzátette: „A Packhelp már most bebizonyította, hogy egyedi értékajánlattal, profi technológiai háttérrel és fokozott európai jelenléttel helye van a piacot vezető cégek között. Izgatottan kísérjük el és támogatjuk őket fejlődésük következő szakaszán.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítettek a CIB Bank ügyfelei a menekülteknek

Kiemelt érdeklődés övezte a CIB Bank bő egy hónapon keresztül futó adománygyűjtő kampányát, amelynek keretében a pénzintézet mobilalkalmazásán keresztül lehetett pár kattintással támogatást utalni az Ukrajnából érkező menekültek megsegítésére a Magyar Református Szeretetszolgálatnak. A...

Az irodai és a kerti eszközök pörögnek legjobban a Vaterán

Éves szinten több mint kétmillió darab terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb mint két hét alatt keltek el. A Vatera szakértői összegyűjtötték a platformjukon a leggyorsabban elpasszolható...

Új uniós rendelet korlátozza a szállásportálokat

Június 1-től lép hatályba az az új uniós szabályozás, amelyik többek között az online szálláshely-közvetítőket is korlátozza olyan megállapodások megkötésében, amelyek előírják, hogy például a hotelek kötelezően náluk hirdessék szobáikat a legkedvezőbb áron. A...

Elégedetlenek a hazai munkavállalók

A PwC globális felmérésében megkérdezett munkavállalók közül minden ötödik dolgozó nyilatkozott úgy, hogy valószínűleg munkahelyet vált a következő 12 hónapban. Több mint egyharmaduk tervezi, hogy fizetésemelést kér, az anyagi elismerés mellett azonban a munkahelyi...

Brutál forgalommal indult a magyar kriptotőzsde

Egy megbízható kriptotőzsde választása, mely támogatja a magyarországi ügyfeleket, van rajt elegendő likviditás, kereskedési pár, és extra funkció, nem könnyű feladat. Ám nem lehetetlen! Az első olyan magyar kriptotőzsde, amely decentralizált alapon működik, ráadásul...

Új szállodaigazgatóval erősít a budapesti hotel

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja Nemes Róbertet nevezte ki az újranyitó ibis Styles Budapest Citywest igazgatójának. A főváros nyugati bejáratánál található hotel két év után, 2022 júniusától fogad ismét vendégeket. A 114...

Ezek voltak 2021 legnépszerűbb hazai turistalátványosságai

A Google összegyűjtötte azokat a helyeket, amelyre legtöbben kattintottak a Google Utcaképben a tavalyi évben. A listát továbbra is az Országház vezeti, de nemrég nyílt Etele Pláza is helyet kapott az Utcakép legnépszerűbb nevezetességei...

A vásárlási szokásainkat is átalakítja a fenntarthatóság

A hazai banki ügyfelek 97%-a szerint a klímaváltozás valódi probléma, és 70%-uk szerint ez ellen kell leginkább tenni napjainkban – derül ki a Mastercard kutatásából. A felmérés szerint a bankok úgy segíthetnek az ügyfeleknek,...

Ötmilliárd nézője lehet a katari foci VB-nek

Akár ötmilliárd nézője is lehet a katari labdarúgó-világbajnokság közvetítéseinek Gianni Infantino szerint. A FIFA elnöke beszélt arról, hogy a foci globális bevételeinek 70 százaléka Európából származik. A Világgazdasági Fórum svájci Davosban rendezett eseményén beszélt...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelkedő mértékben bővült a hazai e-kereskedelem tavaly

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29 százalékot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd forintos szintet. – derült ki a Future...

Így segítettek a CIB Bank ügyfelei a menekülteknek

Kiemelt érdeklődés övezte a CIB Bank bő egy hónapon keresztül futó adománygyűjtő kampányát, amelynek keretében a pénzintézet mobilalkalmazásán keresztül lehetett pár kattintással támogatást utalni az Ukrajnából érkező menekültek megsegítésére a Magyar Református Szeretetszolgálatnak. A...

Az irodai és a kerti eszközök pörögnek legjobban a Vaterán

Éves szinten több mint kétmillió darab terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb mint két hét alatt keltek el. A Vatera szakértői összegyűjtötték a platformjukon a leggyorsabban elpasszolható...

Új uniós rendelet korlátozza a szállásportálokat

Június 1-től lép hatályba az az új uniós szabályozás, amelyik többek között az online szálláshely-közvetítőket is korlátozza olyan megállapodások megkötésében, amelyek előírják, hogy például a hotelek kötelezően náluk hirdessék szobáikat a legkedvezőbb áron. A...

Elégedetlenek a hazai munkavállalók

A PwC globális felmérésében megkérdezett munkavállalók közül minden ötödik dolgozó nyilatkozott úgy, hogy valószínűleg munkahelyet vált a következő 12 hónapban. Több mint egyharmaduk tervezi, hogy fizetésemelést kér, az anyagi elismerés mellett azonban a munkahelyi...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....