- Hirdetés -

Rekordbefektetést kapott a csomagolási startup

|

- Hirdetés -

A Packhelp, az európai piac vezető, egyedi csomagolásokkal foglalkozó menedzselt piactere lezárta 40 millió eurós Series B tőkeemelési körét, jelentette be a befektetésben részt vevő budapesti székhelyű PortfoLion Capital Partners. A régió egyik és a lengyel piac eddigi legnagyobb Series B befektetésében a PortfoLion és a párizsi székhelyű InfraVia növekedési alapja mellett az FJ Labs és az Európai Befektetési Bank szintén részt vett. A frissen bevont tőkével a társaság megerősíti jelenlétét a nyugat-európai piacon, továbbfejleszti a csomagolóanyag gyártást és rendelést automatizáló szoftveres megoldását, valamint növeli a fenntartható termékcsomagolások iránti elköteleződését.

A Packhelp egy modern menedzselt csomagolási piactér, mely lehetővé teszi, hogy a legkisebb, kézműves online kereskedelmi márkáktól egészen a legnagyobb vállalatokig minden cég hozzáférhessen a legjobb ajánlatokhoz az egyedi csomagolások piacán. 2016-os indulása óta a platform több mint 50 000 vásárlót szolgált ki 30 országban világszerte, köztük olyan brandeket, mint a H&M, az Uber Eats vagy a Copenhagen Grooming. 2020-ban a cég első helyen szerepelt a leggyorsabban fejlődő közép-európai tech vállalkozásokat felsorakoztató Deloitte Fast 50 rangsorában.
A Series B körrel együtt az alapítás óta bevont tőke elérte az 52 millió eurót. A tranzakcióban a kör új befektetői mellett a Packhelp korábbi, nemzetközi befektetői, mint a White Star Capital, Speedinvest, ProFounders, Market One Capital és az Inovo szintén részt vettek. A társaság a megerősített pénzügyi hátterére támaszkodva felgyorsítja nemzetközi terjeszkedését és ezzel párhuzamosan tovább bővíti beszállítói hálózatát Európában és az Egyesült Királyságban egyaránt. Továbbá a bevont tőke segítségével helyi értékesítési, raktározási és szállítási infrastruktúra kiépítésén keresztül tervezi vezető pozíciójának megerősítését meglévő piacain.
A bevont forrásból a Packhelp továbbfejleszti közép és nagyvállalati SaaS (Software-as-a-Service) megoldását, mely támogatja a nagyobb csomagforgalmat bonyolító kereskedők beszerzési és beszállítókezelési folyamatainak hatékonyságnövelését. A megoldás az automatizált folyamatoknak, valamint az árak és átfutási idők elemzésének köszönhetőn hozzájárul az alacsony digitalizációval és elavult rendszerekkel küzdő csomagolóanyag-ipar ellátási láncainak modernizálásához.

“Részvétel az ugrásszerűen fejlődő e-kereskedelemben, fenntarthatóság, globális célok: a Packhelp minden területen képes kiemelkedőt alkotni, ami nem csak a csomagolási iparág modernizálásához, hanem a saját, kiemelkedő fejlődésükhöz is jelentősen hozzájárul” – emelte ki Győrbiró Tibor, a PortfoLion partnere.
A 40 millió eurós tőkeemelés lehetőséget nyújt arra is, hogy a menedzsment továbbfejlessze fenntarthatósági törekvéseit a szolgáltatásban és a belső folyamatokban egyaránt. A cég minden termékcsaládjában kiemelt figyelmet fordít fenntartható alternatívák biztosítására, 2020-ban az értékesített csomagolóeszközeik 65%-a újrahasznosított anyagokból készült, 92%-a pedig további újrahasznosításra alkalmas volt. A Packhelp fenntarthatósági céljai között szerepel az újrafelhasználható csomagolás tesztelése, valamint a szén-dioxid-semleges csomagolási megoldások bevezetése.

„A sorra felbukkanó új online áruházak, a különböző online platformokon növekvő vásárlói forgalom és a növekvő ügyfélakvizíciós költségek is jelzik, eljött a pillanat, hogy az e-kereskedők valós erőforrásokat fordítsanak a kicsomagolási élmény tökéletesítésébe. Ezért örülök, hogy egy ilyen szakértő befektetői csapattal dolgozhatunk együtt a továbbiakban” – mondta el Wojtek Sadowski, a Packhelp egyik alapítója és ügyvezetője.
A befektetést vezető InfraVia Growth partnere, Alban Wyniecki hozzátette: „A Packhelp már most bebizonyította, hogy egyedi értékajánlattal, profi technológiai háttérrel és fokozott európai jelenléttel helye van a piacot vezető cégek között. Izgatottan kísérjük el és támogatjuk őket fejlődésük következő szakaszán.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...

Új néven folytatja az r-time

Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL. Az RTL idén ünnepli 25....

Újabb fordulat a munkaerőpiacon

Idén nyáron a vállalatok visszavettek a toborzás intenzitásából, de még nem érzékelhető igazán markáns fordulat a munkaerőpiacon. Kevesebb volt az álláshirdetés idén a júniustól augusztusig tartó időszakban, mint a tavalyi év azonos időszakában, a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....