- Hirdetés -

Rekordbefektetést kapott a csomagolási startup

|

- Hirdetés -

A Packhelp, az európai piac vezető, egyedi csomagolásokkal foglalkozó menedzselt piactere lezárta 40 millió eurós Series B tőkeemelési körét, jelentette be a befektetésben részt vevő budapesti székhelyű PortfoLion Capital Partners. A régió egyik és a lengyel piac eddigi legnagyobb Series B befektetésében a PortfoLion és a párizsi székhelyű InfraVia növekedési alapja mellett az FJ Labs és az Európai Befektetési Bank szintén részt vett. A frissen bevont tőkével a társaság megerősíti jelenlétét a nyugat-európai piacon, továbbfejleszti a csomagolóanyag gyártást és rendelést automatizáló szoftveres megoldását, valamint növeli a fenntartható termékcsomagolások iránti elköteleződését.

A Packhelp egy modern menedzselt csomagolási piactér, mely lehetővé teszi, hogy a legkisebb, kézműves online kereskedelmi márkáktól egészen a legnagyobb vállalatokig minden cég hozzáférhessen a legjobb ajánlatokhoz az egyedi csomagolások piacán. 2016-os indulása óta a platform több mint 50 000 vásárlót szolgált ki 30 országban világszerte, köztük olyan brandeket, mint a H&M, az Uber Eats vagy a Copenhagen Grooming. 2020-ban a cég első helyen szerepelt a leggyorsabban fejlődő közép-európai tech vállalkozásokat felsorakoztató Deloitte Fast 50 rangsorában.
A Series B körrel együtt az alapítás óta bevont tőke elérte az 52 millió eurót. A tranzakcióban a kör új befektetői mellett a Packhelp korábbi, nemzetközi befektetői, mint a White Star Capital, Speedinvest, ProFounders, Market One Capital és az Inovo szintén részt vettek. A társaság a megerősített pénzügyi hátterére támaszkodva felgyorsítja nemzetközi terjeszkedését és ezzel párhuzamosan tovább bővíti beszállítói hálózatát Európában és az Egyesült Királyságban egyaránt. Továbbá a bevont tőke segítségével helyi értékesítési, raktározási és szállítási infrastruktúra kiépítésén keresztül tervezi vezető pozíciójának megerősítését meglévő piacain.
A bevont forrásból a Packhelp továbbfejleszti közép és nagyvállalati SaaS (Software-as-a-Service) megoldását, mely támogatja a nagyobb csomagforgalmat bonyolító kereskedők beszerzési és beszállítókezelési folyamatainak hatékonyságnövelését. A megoldás az automatizált folyamatoknak, valamint az árak és átfutási idők elemzésének köszönhetőn hozzájárul az alacsony digitalizációval és elavult rendszerekkel küzdő csomagolóanyag-ipar ellátási láncainak modernizálásához.

“Részvétel az ugrásszerűen fejlődő e-kereskedelemben, fenntarthatóság, globális célok: a Packhelp minden területen képes kiemelkedőt alkotni, ami nem csak a csomagolási iparág modernizálásához, hanem a saját, kiemelkedő fejlődésükhöz is jelentősen hozzájárul” – emelte ki Győrbiró Tibor, a PortfoLion partnere.
A 40 millió eurós tőkeemelés lehetőséget nyújt arra is, hogy a menedzsment továbbfejlessze fenntarthatósági törekvéseit a szolgáltatásban és a belső folyamatokban egyaránt. A cég minden termékcsaládjában kiemelt figyelmet fordít fenntartható alternatívák biztosítására, 2020-ban az értékesített csomagolóeszközeik 65%-a újrahasznosított anyagokból készült, 92%-a pedig további újrahasznosításra alkalmas volt. A Packhelp fenntarthatósági céljai között szerepel az újrafelhasználható csomagolás tesztelése, valamint a szén-dioxid-semleges csomagolási megoldások bevezetése.

„A sorra felbukkanó új online áruházak, a különböző online platformokon növekvő vásárlói forgalom és a növekvő ügyfélakvizíciós költségek is jelzik, eljött a pillanat, hogy az e-kereskedők valós erőforrásokat fordítsanak a kicsomagolási élmény tökéletesítésébe. Ezért örülök, hogy egy ilyen szakértő befektetői csapattal dolgozhatunk együtt a továbbiakban” – mondta el Wojtek Sadowski, a Packhelp egyik alapítója és ügyvezetője.
A befektetést vezető InfraVia Growth partnere, Alban Wyniecki hozzátette: „A Packhelp már most bebizonyította, hogy egyedi értékajánlattal, profi technológiai háttérrel és fokozott európai jelenléttel helye van a piacot vezető cégek között. Izgatottan kísérjük el és támogatjuk őket fejlődésük következő szakaszán.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre érkezik az HBO sorozatának új évada

A True Detective: Night Country új évadában az Oscar-díjas Jodie Foster és a profi ökölvívóból lett színésznő, Kali Reis nyomoznak egy rejtélyes gyilkossági ügyben.Amikor az alaszkai Ennisben beköszönt a hosszú téli éjszaka, a sarkvidéki...

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Jön az automatikus titkosítás a Facebookon

Automatikusan titkosítani fogja a személyes üzeneteket a jövőben a Facebook és az Instagram a The Wall Street Journal (WSJ) beszámolója szerint. A két közösségi platformot működtető Meta azzal indokolja a változtatást, hogy így a...

PR szakértők: fókuszban az ESG és a mesterséges intelligencia

Az ESG területére várják a legtöbb befektetést 2024-ben, emellett a mesterséges intelligenciával kapcsolatos képességek elsajátítását tartják a legfontosabbnak a globális PR-iparág vezető szakértői – derült ki az ICCO „World PR Report 2023-2024” című új...

Jelentős béremeléssel számolnak a hazai munkaadók

Az idén a januári tervekhez képest végül jóval több vállalat emelt a munkavállalók bérén, ráadásul a növelés mértéke is meghaladta az eredeti elképzeléseket. Ennek elsődleges oka a munkaerő megtartása volt és az inflációt hivatott...

Új megoldással segíti ügyfeleit a Yettel

Számos előnye miatt máig növekvő népszerűségnek örvend a mobilszámlára történő "vedd meg most, fizesd később" típusú kisértékű vásárlás, mint a mobilparkolás, az autópályamatrica, a lottó vagy a közösségi közlekedési jegy vásárlása. A Yettel alkalmazásban...

Átalakítja influencer marketing tevékenységét a L’Oréal

Az influencer marketing feladatokat a jövőben az összes L’Oréal márka számára a WS Hungary, a WS Czech és az AMI Communications Slovakia ügynökségi konzorciuma látja el Magyarországon, Csehországban, illetve Szlovákiában.2024 januárjától a L’Oréal új...

Nehéz átállni az elektromos járművekre

A fosszilis tüzelőanyaggal működő belső égésű motorokkal felszerelt új autók 2035-től való betiltása ma igencsak ambiciózus tervnek tűnik. Az új elektromos autók regisztrációja felívelőben van, bár a keleti piacok jócskán el vannak maradva a...

Kiderült, hol a legdrágábbak az ingatlanok

A 2023-as év tranzakciószámban visszafogott, szélsőségekben azonban bővelkedő évet jelentett a hazai ingatlanpiacon. Volt, aki 3 millió forintnál is többet fizetett egy újépítésű lakásért négyzetméterenként, de gazdára találtak 12 négyzetméteres minilakások is, és volt,...

A Toyota vezeti a hazai újautópiacot

A teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű újautópiacon a Toyota 16.150 új autó értékesítésével, 13,6%-os piaci részesedéssel áll az első helyen az év első tizenegy hónapjának eladásait vizsgálva, ami több, mint a másfélszerese a második...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges étterem nyílt Budapesten

Az este’r partners belsőépítészeti koncepciója alapján valósult meg a Mol Campus egyik új étterme, az irodaház földszintjén működő Zazie Bistro & Bar. Igazi áramlásélményben lehet részünk a terekben, a természet nemcsak a nagy üvegfelületeken,...

Jövőre érkezik az HBO sorozatának új évada

A True Detective: Night Country új évadában az Oscar-díjas Jodie Foster és a profi ökölvívóból lett színésznő, Kali Reis nyomoznak egy rejtélyes gyilkossági ügyben.Amikor az alaszkai Ennisben beköszönt a hosszú téli éjszaka, a sarkvidéki...

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Jön az automatikus titkosítás a Facebookon

Automatikusan titkosítani fogja a személyes üzeneteket a jövőben a Facebook és az Instagram a The Wall Street Journal (WSJ) beszámolója szerint. A két közösségi platformot működtető Meta azzal indokolja a változtatást, hogy így a...

PR szakértők: fókuszban az ESG és a mesterséges intelligencia

Az ESG területére várják a legtöbb befektetést 2024-ben, emellett a mesterséges intelligenciával kapcsolatos képességek elsajátítását tartják a legfontosabbnak a globális PR-iparág vezető szakértői – derült ki az ICCO „World PR Report 2023-2024” című új...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nem hisznek a fenntarthatósági jelentéseknek a befektetők

Noha a fenntarthatóság fontos szempont a befektetési döntések meghozatalakor, a befektetők 94 százaléka szerint a fenntarthatósági teljesítményről szóló vállalati jelentések megalapozatlan állításokat tartalmaznak – áll a PwC 2023-as globális befektetői felmérésében. Ezért nem is...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....