Shortlistre került a Promax Europe televíziós promócióknak és marketingmegoldásoknak szóló versenyen a Paprika Studios short form divíziója, a Paprika Shorts azzal a három kisfilmmel, amelyeket a cseh streaming szolgáltató, a VOYO platform számára készítettek.
A „Talking objects” című kampányhoz készített filmek a „Channel branding: Online streaming service spot” kategóriában öt másik alkotással versenyeznek majd az iparág első számú és legrangosabb díjának számító elismerésért, melynek átadója 2022.szeptember 8-án lesz a Promax Europe Awards virtuális eseményén.
A budapesti központú Paprika Studios 9 európai országban tart fenn saját irodát, számos külföldi és magyar tv-társaságnak gyárt tartalmat. 2017-ben elindított short form divíziójával immár a promó-, reklámfilm és márkázott tartalmak készítésének piacán is meghatározó szerepet tölt be.
A Paprika Shorts számos megbízása mellett partneri együttműködésben dolgozik a Közép-Európa 5 országában (Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Bulgária, Románia) is meghatározó csatornákat üzemeltető CME-csoporttal. Az együttműködés egyik kiemelt eleme a VOYO, a CME-csoport cseh streaming felülete, amelynek bevezető kampányát teljes egészében a Paprika Shorts munkatársai készítették.
„Ha jól emlékszem 11 koncepciót prezentáltunk a VOYO vezetőinek, ebből végül a legőrültebb, a beszélő tárgyakra felhúzott ötletünkre böktek rá. Ezt a megbízást nagyrészt azért nyertük el, mert a CME-nél látták azokat a munkáinkat, amiket a Viaplay számára készítettünk a platform bevezetésénél a balti államokban. Az is mellettünk szólt, hogy a kampányfilmhez megnyertük a cseh sztárrendezőt, Slávek Horakot, aki nagyon régóta nem vállalt már reklámrendezést a filmes munkái miatt” – mondta Kristóf Attila, a Paprika Shorts vezetője.