2021 év végén, nyílt tenderen nyerte el az ügynökség az MSSz, azaz a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2022-es évi megbízását, aminek apropója a szövetség megalapításának 30. évfordulója.
A Magyar Sörgyártók Szövetségét, azaz az MSSz-t 1992-ben öt sörgyártó cég alapította, a Borsodi Sörgyár Kft., a Carlsberg Hungary Kft., a Dreher Sörgyárak Zrt. és a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. (valamint az éves adatok értékeléséhez adatközléssel hozzájáruló Pécsi Sörfőzde Zrt.). Céljuk akkor is, most is azonos volt: egy olyan társadalmi szervezet létrehozása, amelynek a közös értékek mentén hatékonyan tud fellépni a sörkultúra népszerűsítése, a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozása és az iparág társadalmi felelősségvállalásának kifejezése érdekében.
„A Sörszövetség alapításának harmincadik évfordulójára kiírt komplex kommunikációs tenderre öt ügynökséget hívtunk meg, melyek közül három is magas szintű, igazán kreatív pályázatot nyújtott be. A Merlint a pályázó team egységessége és csapatszelleme tette az első helyre, amely alapján egyhangú döntést tudott hozni a szövetség tagjaiból álló értékelő bizottság” - mondta el dr. Kántor Sándor, az MSSz igazgatója.
A Merlin életében nem teljesen újdonság a szövetség kommunikációs feladatainak ellátása, hiszen 2001-2009 között a Magyar Sörgyártók Szövetsége PR ügynökségeként dolgozott és olyan sikeres kampányokat valósított meg, mint a Jófej ( JÓzan, FElelős Járművezető) kampány vagy a Sörnagykövet program. Az idei év is csupa friss és izgalmas feladatokat tartogat social média és rendezvény területeken.