- Hirdetés -

Szavazhat kedvenc lángosára!

|

Kedvenc piac, strand, cukrászda, kávézó, vagy éppen lángosozó. Vannak olyan kultikus helyek, amelyekről ha megkérdezzük az embereket, hogy hova érdemes menni, a legtöbben rögtön tudják a választ. Éppen ezért a Vénusz ebben az évben is kíváncsi arra, hogy melyek a lángos rajongók kedvenc büféi, ahol garantáltan minden egyes harapás mosolyt csal az arcunkra és fülig tejfölösek leszünk tőle. A www.langosvoks.hu oldalon, a Lángos Voks verseny keretein belül nem csupán szavazhatunk kedvencünkre, hanem az országos lángos térképen akár régiónként is rákereshetünk, hova érdemes betérni egy finom falatra.

 

A Lángos Voks során a Vénusz immár hatodik alkalommal keresi a kedvenc lángosozókat. A versenyre a www.langosvoks.hu oldalon lehet jelentkezni vagy jelölni kedvenc helyeinket, illetve szavazni rájuk. Emellett az oldalon található jelenleg több mint 400 regisztrált hellyel büszkélkedő lángosozó adatbázisból akár régiókra bontva, akár a közelünkben lévő helyek szűrve is kedvünkre szemezgethetünk, hogy hova érdemes ellátogatni, ha egy finom lángosba szeretnénk harapni a nyár folyamán.

 

A lángos készítés egyik elengedhetetlen része a minőségi napraforgó étolaj, amelyben elmerülve aranylóra és ropogósra sül a kelt tészta, így ebből egy népszerű lángosozónak sosem lehet elég. Éppen ezért az idei versenynek ismét nagy a tétje, hiszen a lángossütők a „Vénusz kedvenc lángosozója 2017” cím mellett nem kevesebb, mint 500 liter Vénusz napraforgó-étolajért szállnak versenybe, amely akár egy szezonra is elegendő lehet. A Vénusz a képzeletbeli dobogó második és harmadik fokára álló lángosozókra is gondol, akik 300, illetve 200 liter napraforgó-étolaj nyereményben részesülnek. Közkedvelt nyári úti célként a balatoni régió ebben az évben is kiemelt figyelemben részesül, hiszen hol máshol esne a legjobban egy ínycsiklandó lángos, mint egy pihentető strandolás során egy árnyas fa árnyékában hűsölve. Éppen ezért a tó környékén számtalan büfé kínál lángost, amelyek közül kiderül, hogy ki lesz a „Vénusz kedvenc balatoni lángosozója 2017” cím, és az ahhoz tartozó 500 liter napraforgó-étolaj nyeremény birtokosa.

 

A verseny 2017. június 6-tól meghosszabbított határidővel egészen augusztus 31-ig tart, hogy egészen a nyári szezon legvégéig szavazhassunk, illetve nevezhessük kedvenc helyeinket, esélyt adva nekik a győzelemre. Szavazni szintén megéri ebben az évben is, hiszen a verseny végén a voksolók között a Vénusz öt értékes ajándékot sorsol ki.

 

Így amennyiben olyan lángosra bukkannánk a nyár folyamán, amit vétek lenne kihagyni, ne felejtsünk el szavazni rá, vagy ha éppen még nincs regisztrálva, akkor nevezni a lángosozót a versenyre. Ha az élmény annyira magával ragadó volt, hogy még közösségi oldalainkon is megosztanánk kedvenc ételünk fotóját, akkor tüntessük fel a #langosvoks és a #kedvenclangosom hashtageket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...