- Hirdetés -

Istenes Bence: Szeretem a saját gyártású munkákat

|

Melyik közösségi médiás platformot preferálja, mennyire kedvelte meg a bokszot, hogyan segíti a televíziós megjelenés az influencerkedést – többek között ezek a témák is terítékre kerültek az Istenes Bencével készült interjúban.

- A kedvenc sportágad maradt a bokszolás?

- A foci mellett már a boksz is nagyon közel áll a szívemhez, feljött a foci mellé majdnem ugyanakkora szerelemnek. Bár a Sztárbox véget ért, nem hagyom abba a bokszot, vannak további terveim vele.

- A közösségi médiás és a tévés toplistánkon is a legjobbak között végeztél. Mennyi időt töltesz a közösségi médiás platformokra való tartalmak készítésével?

- Ha csak posztolásról beszélünk, akkor egyre kevesebbet. De arra figyelek, hogy amit kiteszek az minőségi tartalom legyen. A Youtube csatornám tartalmaival természetesen sok időt töltök.

- Melyik platformot preferálod leginkább, és miért azt?

- Nyilván a Youtube az első, aztán az Insta a kedvenc, úgy érzem, hogy ez van a legközelebb a koromhoz és a személyiségemhez. A Facebook sokszor már vállalhatatlan. Olyan lett, mint egy koordinálatlan ketrecharc, elszabadult kommentáradattal, kontrollálatlan káoszba fulladva. A Tik-Tokra meg annyi idő kell, amennyi nekem nincs, magába rántja az embert.

- Melyik területen akarsz esetleg erősíteni?

- A Youtube csatornámon természetesen, az Istenest nagyon jól épült tavaly is, remek eredményeket hozott. Ott még sok megvalósításra váró tervem van.

- Milyen újdonságokra számíthatunk a YouTube csatornádon?

- Folyamatosan gondolkozom új tartalmakon, a vlog és az Istenest is mindig változik, alakul és frissül. Szeretnék továbbra is újítani és mindig dolgozom új formátumokon. Ennek hamarosan lesz is látható jele.

- Hogy látod, a tévés szereplések nélkül is ilyen sikeresen szerepelnél a közösségi médiában?

- Nyilván ez a kettő rendívül jól erősíti és kiegészíti egymást. A több mint egy évtizedes nagyképernyős pálya sokat segít abba, hogy a social media jelenlét biztos lábakon álljon és ne csak egy ideig érdekes vagy divatos majd esetleg érdektelenné váló influenszerkedés legyen, hanem egy életpálya.

- Mennyire dobják meg a televíziós szerepléseid a különböző platformokon a népszerűséged?

- A Sztárbox például sok követőt hozott, de érthető, hiszen a tavalyi év egyik kiemelkedően sikeres tévés tartalma volt, de azért nem minden van ilyen hatással. Azt be kell látni, hogy a felületeket nem lehet egy kupacban kezelni, más kell a kis és a nagy képernyőre, mások az elvárások és a közönség sem teljesen ugyanaz, még ha vannak is közös halmazok.

- A televíziós vagy a közösségi médiás együttműködésekből tudsz jobban profitálni?

- Volt olyan év amikor az utóbbi ment jobban, volt olyan év amikor egyértelműen a tévé vitte az évet. Ez elsősorban attól függ, hogy hol dolgozom többet abban az adott évben.

- Milyen jellegű műsorban próbálnád ki magad szívesen?

- A legtöbb produkcióban a műsorvezető szerepe erősen kötött, össze kell fogni a különböző tartalmi elemeket, meghatározni a ritmust, irányítani az eseményeket. Ez nagy és fontos, de ugyanakkor rendkívül koncentrált feladat. Vágynék majd alkalomadtán valami rosszalkodásra, amikor spontánabb módon lehet megnyilvánulni. És még az is előfordulhat, hogy valami hasonló hamarosan megvalósul… Szeretem a saját gyártású munkákat, ahol a magam ura vagyok, ott több lehetőségem van meghatározni, hogy milyen keretek között mozgok. Ilyen is van tervben.

- Rengeteg embert, köztük sok-sok fiatalt is elérsz. Szerinted van felelőssége egy ilyen nagy eléréssel rendelkező influencernek az általa közzétett tartalmakért? Kell-e arra is figyelni, hogy milyen módon, milyen irányba, milyen mértékben befolyásolhatod az emberek, a gyerekek gondolkodását?

- Két gyermekes családapa vagyok, tehát ez számomra kiemelten fontos dolog. A közelmúltban kaptam én is egy életre szóló leckét abból, milyen az, ha figyelmetlenül és kapkodva foglalkozom ezzel, milyen súlyos károkat tud okozni. Igyekszem csak olyan tartalmakat gyártani, amiket évek múlva visszanézve a fiaim sem látnak majd kivetnivalót.

- Szakmai téren mi volt számodra a legfontosabb 2023-ban, és mit vársz az idei évtől?

- Az Istenest több díjat is nyert tavaly, öröm volt, hogy a közönség szeretete mellett, szakmai elismerést is hozott. A Sztárbox, bár nem műsorvezetői munka volt, de nagyon meghatározta a tavalyi évemet, jólesett beleszeretni egy feladatba, teljes erőbedobással csinálni. És emberileg is sokat tanultam belőle és közelebb kerültem magamhoz, önismereti tanulmányút is volt egyben. Az idén több új feladat is vár rám a nagyképernyőn, számos olyan, amit még eddig nem csináltam, de ezekről ennél részletesebben még korai lenne beszélni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...