- Hirdetés -

Istenes Bence: Szeretem a saját gyártású munkákat

|

- Hirdetés -

Melyik közösségi médiás platformot preferálja, mennyire kedvelte meg a bokszot, hogyan segíti a televíziós megjelenés az influencerkedést – többek között ezek a témák is terítékre kerültek az Istenes Bencével készült interjúban.

- A kedvenc sportágad maradt a bokszolás?

- A foci mellett már a boksz is nagyon közel áll a szívemhez, feljött a foci mellé majdnem ugyanakkora szerelemnek. Bár a Sztárbox véget ért, nem hagyom abba a bokszot, vannak további terveim vele.

- A közösségi médiás és a tévés toplistánkon is a legjobbak között végeztél. Mennyi időt töltesz a közösségi médiás platformokra való tartalmak készítésével?

- Ha csak posztolásról beszélünk, akkor egyre kevesebbet. De arra figyelek, hogy amit kiteszek az minőségi tartalom legyen. A Youtube csatornám tartalmaival természetesen sok időt töltök.

- Melyik platformot preferálod leginkább, és miért azt?

- Nyilván a Youtube az első, aztán az Insta a kedvenc, úgy érzem, hogy ez van a legközelebb a koromhoz és a személyiségemhez. A Facebook sokszor már vállalhatatlan. Olyan lett, mint egy koordinálatlan ketrecharc, elszabadult kommentáradattal, kontrollálatlan káoszba fulladva. A Tik-Tokra meg annyi idő kell, amennyi nekem nincs, magába rántja az embert.

- Melyik területen akarsz esetleg erősíteni?

- A Youtube csatornámon természetesen, az Istenest nagyon jól épült tavaly is, remek eredményeket hozott. Ott még sok megvalósításra váró tervem van.

- Milyen újdonságokra számíthatunk a YouTube csatornádon?

- Folyamatosan gondolkozom új tartalmakon, a vlog és az Istenest is mindig változik, alakul és frissül. Szeretnék továbbra is újítani és mindig dolgozom új formátumokon. Ennek hamarosan lesz is látható jele.

- Hogy látod, a tévés szereplések nélkül is ilyen sikeresen szerepelnél a közösségi médiában?

- Nyilván ez a kettő rendívül jól erősíti és kiegészíti egymást. A több mint egy évtizedes nagyképernyős pálya sokat segít abba, hogy a social media jelenlét biztos lábakon álljon és ne csak egy ideig érdekes vagy divatos majd esetleg érdektelenné váló influenszerkedés legyen, hanem egy életpálya.

- Mennyire dobják meg a televíziós szerepléseid a különböző platformokon a népszerűséged?

- A Sztárbox például sok követőt hozott, de érthető, hiszen a tavalyi év egyik kiemelkedően sikeres tévés tartalma volt, de azért nem minden van ilyen hatással. Azt be kell látni, hogy a felületeket nem lehet egy kupacban kezelni, más kell a kis és a nagy képernyőre, mások az elvárások és a közönség sem teljesen ugyanaz, még ha vannak is közös halmazok.

- A televíziós vagy a közösségi médiás együttműködésekből tudsz jobban profitálni?

- Volt olyan év amikor az utóbbi ment jobban, volt olyan év amikor egyértelműen a tévé vitte az évet. Ez elsősorban attól függ, hogy hol dolgozom többet abban az adott évben.

- Milyen jellegű műsorban próbálnád ki magad szívesen?

- A legtöbb produkcióban a műsorvezető szerepe erősen kötött, össze kell fogni a különböző tartalmi elemeket, meghatározni a ritmust, irányítani az eseményeket. Ez nagy és fontos, de ugyanakkor rendkívül koncentrált feladat. Vágynék majd alkalomadtán valami rosszalkodásra, amikor spontánabb módon lehet megnyilvánulni. És még az is előfordulhat, hogy valami hasonló hamarosan megvalósul… Szeretem a saját gyártású munkákat, ahol a magam ura vagyok, ott több lehetőségem van meghatározni, hogy milyen keretek között mozgok. Ilyen is van tervben.

- Rengeteg embert, köztük sok-sok fiatalt is elérsz. Szerinted van felelőssége egy ilyen nagy eléréssel rendelkező influencernek az általa közzétett tartalmakért? Kell-e arra is figyelni, hogy milyen módon, milyen irányba, milyen mértékben befolyásolhatod az emberek, a gyerekek gondolkodását?

- Két gyermekes családapa vagyok, tehát ez számomra kiemelten fontos dolog. A közelmúltban kaptam én is egy életre szóló leckét abból, milyen az, ha figyelmetlenül és kapkodva foglalkozom ezzel, milyen súlyos károkat tud okozni. Igyekszem csak olyan tartalmakat gyártani, amiket évek múlva visszanézve a fiaim sem látnak majd kivetnivalót.

- Szakmai téren mi volt számodra a legfontosabb 2023-ban, és mit vársz az idei évtől?

- Az Istenest több díjat is nyert tavaly, öröm volt, hogy a közönség szeretete mellett, szakmai elismerést is hozott. A Sztárbox, bár nem műsorvezetői munka volt, de nagyon meghatározta a tavalyi évemet, jólesett beleszeretni egy feladatba, teljes erőbedobással csinálni. És emberileg is sokat tanultam belőle és közelebb kerültem magamhoz, önismereti tanulmányút is volt egyben. Az idén több új feladat is vár rám a nagyképernyőn, számos olyan, amit még eddig nem csináltam, de ezekről ennél részletesebben még korai lenne beszélni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább zuhant a lakásépítési kedv

Bár az év fordulóján már az újraéledés határozott jeleit mutatta a hazai lakáspiac, a lakásépítések esetében még nem volt nyoma a kedvező fordulatnak. 2024 első negyedében sokéves negatív rekordok dőltek meg a használatba vehető...

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...