A mobil applikációk hasítják ki maguknak a legnagyobb szeletet a felhasználók digitális világra szánt idejéből a comScore friss felmérése szerint. A Facebook fő alkalmazása a legnépszerűbb az amerikai felnőttek körében, 81 százalékukat éri el a megoldás.
Az amerikai felnőttek a digitális világra szánt idejük 50 százalékában valamilyen mobilalkalmazást használnak a comScore felmérése szerint. A második legnépszerűbb csatorna a számítógép 34 százalékkal, míg a tabletes és okosmobilos böngészés mindössze az idő 16 százalékát viszi el.
A tanulmány szerint a 18-24 évesek körében a legelterjedtebb a felnőttek körében a mobil appok használata, 66 százalékuknál egyértelműen ezek a megoldások uralják a digitális világban töltött időt. A 25-34 évesek esetében már csak 54 százalékos az alkalmazások részesedése, míg a 65 évesnél idősebbek körében mindössze 27 százalék.
Nem okozott különösebb meglepetést, hogy a Facebook fő alkalmazása a legnépszerűbb applikáció, az amerikai felnőttek 81 százalékát éri el ez a megoldás. A második a YouTube, azonban a 18-24 évesek között a Google videómegosztója vezet. A legnépszerűbb applikációk között van még a Google Search, a Google Maps, a Google Play, a Gmail, a Facebook Messenger és az Instagram is.