A fennállásának 26. évfordulóját ünneplő szerb Blic napilap idén ősszel elindítja első saját tv csatornáját. A Blic TV indulásával új korszak kezdődik a jól ismert szerb médiamárka számára, amely több mint két és fél évtizede van jelen a helyi sajtópiacon.
Pontos, aktuális, hiteles információk és exkluzív szórakoztató tartalmak – ezt kínálja a Szerbiában, a Bosznia-hercegovinai Szerb Köztársaságban, illetve Montenegróban sugárzó tévécsatorna, amely idén ősztől válik elérhetővé a háztartásokban és a képernyőkön. A Blic TV egy olyan modern szerb televízió csatornává kíván válni, amely az európai médiapiac tapasztalataira építkezve, autentikus módon, a regionális adottságokhoz és a mindennapi élethez alkalmazkodva szolgálja ki a nézői igényeket.
A szerb Blic kiadója, a svájci székhelyű média- és technológiai vállalat, a Ringier AG – amely 19 ország 130 vállalatában rendelkezik részesedéssel –, felismerte a fogyasztók által már jól ismert minőségi tartalomban rejlő potenciált, hogy segítségével még szélesebb és nagyobb közönséget érjen el, megerősítve ezzel a Blic piacvezető pozícióját.
„A Ringier Szerbia életében egy izgalmas, új fejezet kezdődik a Blic TV indulásával. A svájci Blick TV 2020-as bevezetésével a Ringier következetesen folytatta a transzformációs célkitűzései elérését, a BLIC TV pedig újabb mérföldkövet jelent cégünk történetében. A Blic TV több élő videót, új formátumokat, minőségi információ- és hírszolgáltatást, szórakozást és sportot tartogat a tartalomfogyasztók számára. Lenyűgöz és büszkeséggel tölt el, amit a Ringier Szerbia csapata létrehozott” – mondta a bejelentés kapcsán Ladina Heimgartner, a Ringier AG igazgatótanácsának tagja, a Global Media Unit vezetője.