- Hirdetés -

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

|

- Hirdetés -

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata és a Sziget összegyűjtött néhány hasznos és gyakorlatias tippet, hogy az összes zenekart és énekest láthasd, akit szeretnél.

Pörögj a saját tempódban!

A Szigeten egész nap színes programokkal várunk titeket. Koncertek, cirkuszi előadások, vurstli, stand-up comedy és bábelőadások – itt egy pillanatig sem fogsz unatkozni. A fesztivál sosem áll le, de attól te még tarthatsz pihenőt. Ne kezdj el korán inni, gondolj csak arra, hogy milyen idegesítő, ha folyton ki kell menned a mosdóhoz, és elveszted a helyed a tömegben! Az alkoholos italok között igyál meg egy-két üdítőt, ásványvizet, és mindig a saját tempódban és mértékkel fogyassz alkoholt! Nem kell lépést tartanod a barátaiddal – ez nem verseny, aranyérmet nem kapsz, de másnap lehet, hogy nem fogsz emlékezni életed legjobb koncertjére!

Hidratálj!

Augusztus 10 és 15 között minden valószínűség szerint nyári forróságra számíthatunk. Már csak emiatt is fontos a vízhiány pótlása, de ha a hőségben táncolsz kedvenc koncertedre, különösen figyelj arra, hogy mindig legyen nálad egy vízzel teli üveg. Alkohol fogyasztásakor vedd figyelembe, hogy dehidratál! Ha nem figyelsz arra, hogy megfelelő mennyiségű vizet igyál, a vízhiány miatt rosszul érezheted magad és akár még kedvenc előadódról is lemaradhatsz. A Sziget ivóvíz pontokkal vár a fesztivál egész területén – keresd a vízcseppeket a térképen!

Fedezd fel a gasztronómiát is!

Ínycsiklandozó választékkal várunk titeket a Szigeten: minden vendéglátóblokkban találhattok klímabarát, vegetáriánus vagy vegán kínálatot szezonális és helyi alapanyagokkal. Az evés kifejezetten fontos, amikor alkoholt iszol. Ha van a gyomrodban étel, segít felszívni az alkoholt, ráadásul pótolja azokat a sókat és ásványokat, amiket alkoholfogyasztás közben elveszítesz. Az alkohol nem helyettesít egy finom ebédet vagy vacsorát, ráadásul az erődre is szükséged lesz az esti koncertekhez.

Adj időt magadnak!

Ha mégis túltoltad az előző estét, tarts szünetet! A kutyaharapás szőrével, vagyis másnaposság ellen alkoholt inni nem megoldás, egész egyszerűen csak enyhíti az alkoholelvonás tüneteit és elhalasztja a problémát. Helyette igyál meg egy finom turmixot vagy gyümölcslevet, hogy pótold az elvesztett ásványi anyagokat a testedben. Folytasd a fesztiválozást megújult erővel!

Ne merülj le!

Felvenni a kedvenc számodat az esti koncerteken, szelfizni a haverokkal, folyamatosan csekkolni a Sziget programjait és helyszíneit – a telefonodat egyfolytában használni fogod. Figyelj rá, hogy ne pont akkor merüljön le, amikor a legnagyobb szükséged van rá! Beszéld meg a barátaiddal, hogy legyen egy találkozópontotok, ha elveszítitek egymást a tömegben, vagy egyszerűen különböző programok után ismét találkoztok! A Szigeten ingyenes töltőállomásokkal várunk, de legyen nálad egy power bank is, hogy elkerüld a kellemetlen helyzeteket.

A Túlélési Kalauzon keresztül elérheted a Diageo tavasszal indított DRINKiQ.com alkoholedukációs weboldalát is, ahol rengeteg hasznos információt találsz és érdekes tesztek is várnak.

„Szeretnénk, ha a fesztiválozók Szigeten szerzett élményei valóban jó értelemben lennének felejthetetlenek. Éppen ezért hoztuk létre idén a Diageo segítségével a Sziget Fesztivál Túlélési Kalauzt, amiben olyan szakértői tippeket osztunk meg a fesztiválozókkal, melyek különböző fontos szituációkra készítik fel őket, ezzel megelőzve a kellemetlenségeket” – mondják a fesztiválszervezők.

„Céljaink között szerepel a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítése. DRINKiQ programunk részeként - többek között - a Sziget Fesztivál Túlélési Kalauzzal szeretnénk támogatni a fesztiválozók zavartalan szórakozását amellett, hogy a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos üzeneteinkkel egyedi tervezésű repoharakon is találkozhatnak a Szigeten bulizók” – nyilatkozta Ábrahám Gergely, a Diageo európai partnerországok vállalati kapcsolataiért felelős vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....