- Hirdetés -

Több díjat is nyert az Auchan

|

- Hirdetés -

Az elmúlt héten a kereskedelmi szektor egyik legrangosabb szakmai rendezvényén, a Trade magazin által megrendezett Business Days-en számos szakmai díjjal jutalmazták az Auchan Magyarországot. A hat díjból kettő az áruházlánc folyamatosan és következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseit ismerte el, három az áruházakat – köztük a budaörsi hipermarketet – jutalmazta, a hazai termékek népszerűsítéséért és értékesítéséért pedig a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüst fokozatát kapta meg a vállalat.

Az Auchan társadalmi felelősségvállalásának egyik stratégiai ága a fenntarthatóság, amit több területen is érvényesít. Ez a szemlélet hatja át a kínálat és csomagolás kialakítását, az áruházak működését, a beszállítói együttműködéseket, sőt a CSR és HR politikát is. Az elmúlt időszakban minden téren egymásra épülő fenntarthatósági lépéseket tett az Auchan Magyarország, melyeket a Trade magazin Fenntarthatóság Szimbóluma 2021 versenyén a vállalati kategóriában díjaztak. Ezzel a díjjal jutalmazták többek között a vállalat azon erőfeszítéseit, amelyek az egyszer használatos műanyagok kivonását, illetve használatuk visszaszorítását célozták alternatív csomagolóeszközökkel. Az elismerés a vállalat karbonlábnyomának csökkentésének is szólt, amit elsősorban a működés fenntarthatóbbá tételével – ledesítéssel, a hűtőberendezések cseréjével – érdemeltek ki. Termékkategóriában pedig a ma már ikonikusnak számító Auchan karton bevásárlódobozt jutalmazták a Fenntarthatóság Szimbóluma 2021 díjjal, amit 2019 végén elsőként vezettek be a hazai piacon. A praktikus és környezetbarát bevásárlódoboz nemcsak többször használatos, hanem szállításra, sőt a dizájnnak köszönhetően otthoni tárolásra is alkalmas.

A fenntarthatóság mellett a kereskedői professzionalizmusért is díjakat kapott a vállalat. A StarStore – Év kereskedője versenyen az Év Hipermarketüzletének a budaörsi Auchant hirdették ki, és ez az áruház lett az egész mezőnyben pontazonossággal az egyik abszolút fődíjas is (Store of the Year). Az Év Hipermarket Üzletlánca díjat pedig az Auchan Magyarországnak ítélték oda, amely 19 ilyen formátumú üzlettel várja a vásárlókat országszerte.

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüst fokozatát a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért szintén az Auchan Magyarországnak ítélték oda a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján.

„Ezek a díjak önmagukban is sokat jelentenek, így együtt azonban jól kijelölik azokat a területeket – a fenntarthatóságot, a kereskedői profizmust és a helyi termékek preferálását – amelyek prioritást élveznek vállalatunknál. Büszkék vagyunk, hogy ezeket nekünk ítélték oda, mert a tevékenységünk sokrétűségének sikerét igazolják vissza. Köszönjük munkatársainknak, akik értékteremtő munkájukkal hozzájárultak ahhoz, hogy elnyerjük ezeket a rangos elismeréseket” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA