- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Somlói Zsolt és Urbán Zsolt

|

Sorozatunk következő részében Somlói Zsolt beszél a jövő év kihívásairól, köztük az inflációról és az ellátási lánc zavarairól. Urbán Zsolt pedig elárulta, hogy mire volt a legbüszkébb 2021-ben és beszámolt a 2022-es célkitűzésekről is.

Komoly generációváltás történt

Somlói Zsolt, Mindshare, ügyvezető igazgató

2021

Kifejezetten jó évet sikerül zárni az idén. Mind forgalomban, mind profitban bővültünk. 2021-ben hozzávetőlegesen a forgalmunk felénél, a három legnagyobb ügyfelünknél kellett bizonyítanunk, és mind a hárman bizalmat szavaztak nekünk az elkövetkező évekre.

Sikerült megtartani a pozíciónkat

Nagyon komoly generációváltás volt az ügynökségben, sok kiváló fiatal kollégám váltott pozíciót, lépett előre. Az előléptetéseink háromnegyedére belső promóció útján került sor. Sikerült megtartani piaci pozícióinkat és mind a három nagy ügyfelünkkel újra aláírni a szerződést.

Kihívások

A legnagyobb kihívás 2022-ben az extenzív, intenzív bővülés menedzselése lesz. A megfelelő kollégák megtartása, megtalálása, képzése és motiválása. A magas általános és élelmiszer-infláció, illetve a reklámpiac stagnálása közötti feszültség csökkentése. Ahhoz, hogy kollégák ne szenvedjenek reálbércsökkenést, legalább két számjegyű fizetésemelésre lesz szükség, de a médiapiac abszolút nem nő ennyit. Nagy kérdés lesz jövőre, hogy sikerül-e az ellátási láncban lévő anomáliákat és az energiaalapanyagár-emelkedést a megfelelő mederbe terelni vagy legalábbis valamennyire tervezni. Sok szektor nagyon visszafogta a költését vagy nem tesz vállalást, mert nem tud előre tervezni a külső bizonytalanság miatt.

 

Folyamatos képzés

A célok között szerepel, hogy nagyobb gondot fordítsunk a belső kohézióra, a vállalat értékrendjének átadására. A csapatszellemet tovább erősíteni, az új kollégák emberi és szakmai beilleszkedését segíteni. Valamint a folyamatos képzés mind szakmailag, mind készségszinten kiemelkedően fontos lesz jövőre. Remélhetőleg Covid utáni időszakról beszélhetünk, így ha nem is tér vissza minden oda, ahová 2020-ban, de ebben a megváltozott környezetben is kiemelten kell kezelni a személyes kapcsolatokat a kollégák, az ügyfelek és a médiatulajdonosok terén egyaránt.

 

Emberfeletti teljesítménnyel

Urbán Zsolt, 1080p, ügyvezető igazgató

 

 

Komoly növekedés

Azt gondolom, a tavaly év vége már sokakat megnyugtatott az előzetes, mondjuk év eleji vagy év közepi várakozásokhoz képest. Az idei esztendőt azért nem mondom, hogy a legnagyobb nyugalommal kezdtük, de hál’ istennek igen komoly növekedést tudtunk elérni nemcsak 2020-hoz, hanem 2019-hez képest is a teljes cégcsoport és az egyes részlegek területén is.

Új stratégiával

A legbüszkébb a csapatunkra vagyok. A 2020-as események eléggé kijózanították a szakmát, az idén új stratégiával, belső átszervezésekkel, új pozíciókkal indultunk neki az évnek, és lekopogom, de úgy tűnik, bevált. A csapat sokszor emberfeletti teljesítménnyel, új ügyfeleket szerezve, a régi ügyfelek kiszolgálását magasabb szintre hozva teljesítette az évet, amely nagyszerű! Van még mit tenni, de az irány jó.

Sok megoldandó feladat

Kihívások folyamatosan jelentkeznek – át is szőtték az évet –, így minden ügyfelünk más és más megpróbáltatások elé néz és nézett, ez pedig számunkra is sok megoldandó feladatot adott. Az gondolom, hogy ha egyet kell kiemelni a várakozásokból, akkor biztosan a megkezdett stratégiánk és a belső folyamataink tökéletesítése a legfontosabb feladat számomra.

Egyértelmű célok

Lokális ügynökségként a növekedés csak és kizárólag a szakmai felkészültségtől, a jó és gyors reakcióképességtől, a kiváló szolgáltatástól és persze az ezzel járó jó hírnévtől függ. A célunk egyértelmű, tökéletesíteni minden pontot, új szolgáltatásokat bevezetni és sikerre vinni ügyfeleink márkáit. Ügynökségi csoportunk szolgáltatásai lefedik a teljes vertikumot, a legfontosabb, hogy minden területen egyöntetűen magas minőségű szolgáltatást végezzünk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...