• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Archív TSMA: Megvannak a nyertesek
  • Archív

TSMA: Megvannak a nyertesek

2017. május 5.

Kiderült, hogy melyek a legjobb Facebook- és Instagram-oldalak a magyar hotelek körében, és melyek a legjobb közösségi média megoldások a turizmusban. Az idei Tourism Social Media Awards verseny díjátadóján összesen 4 arany, 4 ezüst és 3 bronz minősítés talált gazdára.

 

Hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt, mely a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazta. R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja az eredmények ismertetésekor elmondta, hogy a TSMA két fő kategóriájában összesen 49-en jutottak a döntőbe, és végül öt kategóriában voltak dobogós helyezések, míg háromban arany, ezüst és bronz minősítések. A nevezhető kategóriák közül a Social Campaign alkategória bizonyult a legnépszerűbbnek, melyben összesen 11 nevezés jutott a döntőbe. A végeredmény egyrészt a Fészbuker.hu közösségi médiával kapcsolatos objektív adatai, másrészt a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján alakult ki.

 

A TSMA első kategóriájában az év legjobb Facebook- és Instagram-oldalai kerültek megválasztásra a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjainak köréből. Az év legjobb Facebook-oldala lett az 5 csillagos hotelek között a Corinthia Hotel Budapest, a 4 csillagosok közül a Bambara Hotel, a 3 csillagos szállodák között pedig a Hotel Tókert. Az év legjobb Instagram-oldala kategória első helyezettje az 5 csillagos hotelek között a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest lett, a 4 csillagosoknál pedig a Hotel Zenit Budapest Palace.

 

A TSMA második kategóriájának három alkategóriájában összesen 44 pályázat közül választották ki a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait. A döntőbe 24-en jutottak, közöttük a zsűri 4-4 arany és ezüst, valamint 3 bronz minősítést osztott ki. A Social Branding alkategóriában aranyat ért a Japánspecialista márka ismertségének növelését támogató kampány, bronzot a Bambara Hotel közösségi média jelenléte, és a PlanB-nek a Spirit Hotel és a NaturMed Hotel Carbona számára kidolgozott újszerű integrált social media kampányiránya a szállodai kommunikációban (ebben a kategóriában ezüst minősítést nem adott a zsűri). A Social Content alkategóriában a Hotel Sopron „Mindenütt jó, de Sopronban kutyajó” című kampányához készített film arany minősítést, míg a budapestUNDERGUIDE „Swedish Guests” című filmje ezüst minősítést kapott. A Social Campaign minősült a legerősebb alkategóriának, mivel ebben hat érmet is odaítélt a zsűri. Két pályázat ért aranyat: a Budapest gyógyfürdői „Veled pezseg a város” és a KidsOasis „Legyél Te is gyerek-szállodaigazgató!” című kampánya kapta meg a legjobbaknak szóló elismerést. Ezüstöt kapott a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft., a Hotel Zenit Budapest Palace és a Blue Fox The Bar (Kempinski Hotel Corvinus Budapest) kampánya, míg bronz minősítést ért a Buddha-Bar Budapest nevezése. Az eredményekkel kapcsolatban Kenderesy Nadin, a Turizmus Kft. PR igazgatója, a TSMA zsűrijének tagja elmondta: „A TSMA alapítói azért tartják fontosnak a díj életre hívását, mert így képet kaphatunk a turisztikai szakma közösségi média használati szokásairól, egyúttal a szolgáltatók megismerhetik a legjobb példákat.”

  • Címkék
  • facebook
  • Instagram
  • Tourism Social Media Awards
  • TSMA
  • verseny
Facebook
Email
    Előző cikkNagy kalandok a Discovery-n
    Következő cikkKevesebb időt töltünk a tévék előtt
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Akkumulátorgyárat vásárolt a Toyota

    Ennyit költünk Halloweenra

    Megvannak a legjobb munkahelyek

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Megtorpant a lakossági hitelezés

    Biznisz 2025. augusztus 7.
    A lakossági hitelezés lendülete látványosan megtorpant 2025 júniusában: az előző hónaphoz képest szinte minden jelentősebb hiteltípusnál visszaesés látható a kihelyezések összegében. A lassulás legfőbb oka az, hogy a támogatott konstrukciók - legyen szó lakáshitelről...

    Új lehetőség a K&H ügyfeleinek

    Biznisz 2025. augusztus 7.
    A magyarok fele már igénybe vett magánegészségügyi szolgáltatást az elmúlt két évben, és egyre többen keresik az elérhető, mégis minőségi megoldásokat. A K&H visszapénz most már olyan lehetőséget is kínál, amelynek segítségével kedvezményesen finanszírozható...

    Tippek a legjobb kerti partikhoz

    Kutatás 2025. augusztus 7.
    Egy baráti összejövetel a kertben vagy a teraszon a nyár igazi csúcspontja lehet, néhány apró kiegészítő elemmel pedig az egész baráti társaság számára felejthetetlenné tehetjük az élményt. Az LG összegyűjtötte, mire érdemes odafigyelnünk, hogy...

    Sokba kerül az albérlet a diákoknak

    Kutatás 2025. augusztus 7.
    Az idei szezonban Budapesten havonta 126 órát, a vidéki egyetemi városokban 70-110 órát kell ledolgoznia egy átlagos diáknak egy albérlet összegének előteremtéséhez, miközben a szobabérlet átlagosan 51, illetve 30-40 óra diákmunka bérével fizethető ki...

    Innovatív képzéssel indul a DEKRA Virtuális Akadémia

    Biznisz 2025. augusztus 7.
    Az európai uniós direktívák és a magyar jogszabályok a hazai vállalatok igen jelentős szelete számára írják elő munkavállalóik rendszeres képzését a folyamatbiztonság területén, amelynek a katasztrófák megelőzése, és így a lakosság és a környezet...

    Digital Center

    Így állnak a magyar vállalatok a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A céges informatikai megoldások közül az integrált vállalatirányítási és az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek a legelterjedtebbek, de azoknál is csak minden ötödik vállalat használja ki teljesen a bennük rejlő lehetőségeket. Dedikált MI-alkalmazásokat 13 százalékuk rendszeresített –...

    Fontos minősítést szerzett meg a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A Samsung bejelentette, hogy legújabb tévékészülékeit, monitorjait és üzleti kijelzőit műszakilag értékelték az Európai Unió Rádióberendezésekről szóló irányelve (Radio Equipment Directive – RED) alapján – beleértve a 2025. augusztus 1-jén hatályba lépő frissített kiberbiztonsági...

    Újabb bank ügyfelei használhatják a Xiaomi Pay-t

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    Már a Gránit Bank ügyfelei számára is elérhetővé vált a Xiaomi Pay, a vállalat biztonságos és kényelmes okoseszközös fizetési megoldása. A fejlesztéssel újabb mérföldkőhöz érkezett a Xiaomi digitális ökoszisztémája Magyarországon, hiszen immár a Gránit...

    Hasznos mobilappok a nyárra

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A papucsos, nyaralós életérzéshez mára hozzátartoznak az appok is – de csak akkor élvezhetők igazán, ha van hozzá egy gyors, megbízható és stílusos telefonod. A HONOR 400 széria épp ezt kínálja: nyári könnyedséget, tech...

    Mesterséges intelligencia a munkahelyeken – így állnak a hazai cégek

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. Kik és mire használják az AI-t? Mennyire elterjedt a magyar munkahelyeken?A megkérdezettek közel fele soha nem használja...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat