• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Archív TSMA: Megvannak a nyertesek
  • Archív

TSMA: Megvannak a nyertesek

2017. május 5.

Kiderült, hogy melyek a legjobb Facebook- és Instagram-oldalak a magyar hotelek körében, és melyek a legjobb közösségi média megoldások a turizmusban. Az idei Tourism Social Media Awards verseny díjátadóján összesen 4 arany, 4 ezüst és 3 bronz minősítés talált gazdára.

 

Hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt, mely a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazta. R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja az eredmények ismertetésekor elmondta, hogy a TSMA két fő kategóriájában összesen 49-en jutottak a döntőbe, és végül öt kategóriában voltak dobogós helyezések, míg háromban arany, ezüst és bronz minősítések. A nevezhető kategóriák közül a Social Campaign alkategória bizonyult a legnépszerűbbnek, melyben összesen 11 nevezés jutott a döntőbe. A végeredmény egyrészt a Fészbuker.hu közösségi médiával kapcsolatos objektív adatai, másrészt a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján alakult ki.

 

A TSMA első kategóriájában az év legjobb Facebook- és Instagram-oldalai kerültek megválasztásra a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjainak köréből. Az év legjobb Facebook-oldala lett az 5 csillagos hotelek között a Corinthia Hotel Budapest, a 4 csillagosok közül a Bambara Hotel, a 3 csillagos szállodák között pedig a Hotel Tókert. Az év legjobb Instagram-oldala kategória első helyezettje az 5 csillagos hotelek között a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest lett, a 4 csillagosoknál pedig a Hotel Zenit Budapest Palace.

 

A TSMA második kategóriájának három alkategóriájában összesen 44 pályázat közül választották ki a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait. A döntőbe 24-en jutottak, közöttük a zsűri 4-4 arany és ezüst, valamint 3 bronz minősítést osztott ki. A Social Branding alkategóriában aranyat ért a Japánspecialista márka ismertségének növelését támogató kampány, bronzot a Bambara Hotel közösségi média jelenléte, és a PlanB-nek a Spirit Hotel és a NaturMed Hotel Carbona számára kidolgozott újszerű integrált social media kampányiránya a szállodai kommunikációban (ebben a kategóriában ezüst minősítést nem adott a zsűri). A Social Content alkategóriában a Hotel Sopron „Mindenütt jó, de Sopronban kutyajó” című kampányához készített film arany minősítést, míg a budapestUNDERGUIDE „Swedish Guests” című filmje ezüst minősítést kapott. A Social Campaign minősült a legerősebb alkategóriának, mivel ebben hat érmet is odaítélt a zsűri. Két pályázat ért aranyat: a Budapest gyógyfürdői „Veled pezseg a város” és a KidsOasis „Legyél Te is gyerek-szállodaigazgató!” című kampánya kapta meg a legjobbaknak szóló elismerést. Ezüstöt kapott a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft., a Hotel Zenit Budapest Palace és a Blue Fox The Bar (Kempinski Hotel Corvinus Budapest) kampánya, míg bronz minősítést ért a Buddha-Bar Budapest nevezése. Az eredményekkel kapcsolatban Kenderesy Nadin, a Turizmus Kft. PR igazgatója, a TSMA zsűrijének tagja elmondta: „A TSMA alapítói azért tartják fontosnak a díj életre hívását, mert így képet kaphatunk a turisztikai szakma közösségi média használati szokásairól, egyúttal a szolgáltatók megismerhetik a legjobb példákat.”

  • Címkék
  • facebook
  • Instagram
  • Tourism Social Media Awards
  • TSMA
  • verseny
Facebook
Email
    Előző cikkNagy kalandok a Discovery-n
    Következő cikkKevesebb időt töltünk a tévék előtt
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Akkumulátorgyárat vásárolt a Toyota

    Ennyit költünk Halloweenra

    Megvannak a legjobb munkahelyek

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    A cégek fele egy héten belül talpra áll

    Kutatás 2025. július 15.
    A váltságdíjak és helyreállítási költségek 2025-ben jelentősen visszaestek, de a kiberbiztonsági szakemberekre nehezedő pszichés teher egyre súlyosabb – derül ki a Sophos friss, 17 országra kiterjedő kutatásából.A Sophos State of Ransomware 2025 jelentése szerint...

    Több ingatlan kelt el az első félévben

    Kutatás 2025. július 15.
    A Duna House legfrissebb ingatlanpiaci adatai alapján a hazai lakáspiac a nyári hónapok kezdetén is stabil aktivitást mutatott: 2025 júniusában országosan 9 908 lakóingatlan cserélt tulajdonost, ami 6,3 százalékkal haladja meg a tavalyi év...

    A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

    Digital Center 2025. július 15.
    A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

    Újabb információk a kedvezményes lakáshitelről

    Biznisz 2025. július 15.
    Úgy tűnik annyira megfogadták a kormány tanácsát a lakásvásárlók, hogy már önerőt is csak alig akarnak az első lakásuk vásárlásakor felhasználni – derül ki a Bankmonitor Otthon Start kalkulátorának adataiból. A nagy kérdés, hogy...

    Nem sok jóra számítanak a vállalkozások

    Kutatás 2025. július 15.
    Ismét csökkent a magyar kkv szektor hangulatáról és gazdasági várakozásairól képet adó K&H kkv bizalmi index értéke a 2025. második negyedéves kutatási adatok alapján. Jelenleg -14 ponton áll a mutató a -100-tól 100-ig tartó...

    Digital Center

    A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

    Digital Center 2025. július 15.
    A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

    Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

    Digital Center 2025. július 11.
    Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

    Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

    Digital Center 2025. július 11.
    A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

    Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

    Digital Center 2025. július 11.
    A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...

    Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák

    Digital Center 2025. július 10.
    Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat