- Hirdetés -

Új autóipari megoldás érkezik

|

- Hirdetés -

Kínában a prémium elektromos meghajtású autómárkával, a Polestarral való együttműködéssel megkezdődött az autók házhozszállítása. Európában pedig a Magyarországgal egy klaszterhez tartozó cseh és szlovák piaci bevezetés után 2021 második felében Magyarországon is elérhetővé a GEFCO által fejlesztett Moveecar platform.

A magyarországi bevezetés előtt álló platform az autóipari szolgáltatások mobilizációjával segíti a gyártókat, bérleti és lízingcégeket, kis- és nagykereskedéseket. Ez az új megoldás egyszerre támogatja a munkafolyamatok optimalizációját és gyorsítja fel a járművek piacra kerülését, ráadásul az ügyfélélményt is növeli.

Kínai Sanghajban és Pekingben a prémium elektromos meghajtású autómárkával, a Polestarral együttműködésben megkezdte az új autók közvetlenül a vásárlókhoz való házhozszállítását GEFCO, a globális multimodális ellátási lánc szakértője és az európai autóipari logisztika vezető szolgáltatója.

„Az együttműködésnek és a Moveecar platformnak köszönhetően Polestar lehetővé teszi az ügyfelei számára a személyre szabott az EV tulajdonosi tapasztalattot, és mi örülünk, hogy részesei lehetünk ennek. A Moveecar szolgáltatásaival a Polestar ügyfelei üzletbe való látogatás nélkül is megkapják azt a szabadságot, hogy kiválaszthatják, hogy hová és mikor akarják szállíttatni a járművüket.” – mondta Laurent Sik, a kínai GEFCO ügyvezető igazgatója.

A GEFCO csoport új autóipari lehetőségeket biztosít a Moveecar digitális platformján, logisztikai hálózatának online összekapcsolása révén. Céljuk, hogy megkönnyítsék az autóipar távolsági felhasználásra való átállását, a járművek adásvételének és tulajdonlásának gördülékenyebbé tétele által.

A Moveecar a logisztikai és digitális megoldások együttes erejével biztosítja felhasználói számára az üzleti növekedést. Integrált és igény szerint változtatható szolgáltatásokat kínál a járművek nyilvántartásba vételtől azok használatban létének végéig, mind magánszemélyek, mind vállalatok számára, akár egyetlen autótól egészen nagy darabszámig, haszon- és személygépjárművek esetében egyaránt.

Az ügyfelek minél hatékonyabb elérése érdekében a szolgáltatások – többek között – magukba foglalják a járművek gyors és effektív háztól-házig szállítását. Legyen szó belföldi vagy nemzetközi, egy darabos vagy csoportos fuvarról, mi ellenőrzött és végfelhasználói elégedettséggel értékelt átadással végződő szállítást biztosítunk. A szállítmány követését email / SMS -ben küldött értesítések, vagy e-POC / e-POD valós idejű nyomkövetés biztosítja.

A Moveecar a szállítás utáni vagy a transzportok közti tárolásban is segítséget nyújt, amivel nem csak partnereink készletköltségei optimalizálhatók, de a fogyasztókhoz is segít közelebb kerülni. Az igény szerinti tárolás mellett lehetőség van a helyszínen való bemutatásra is, ahol a kereskedő/ végfelhasználó akár saját maga át tudja venni az autót vagy járművet.

A használt autók felújítása és karbantartása az értékesítési ár növelését a legjobb költség / átfutási idő mellett biztosítja. A szolgáltatás magába foglal egy 360 fokos átvizsgálást, a szükség szerinti javítást és adatkezelést, valamint a karbantartási műveleteket. A javítási munkálatok mellett digitális ellenőrzést (dokumentumok és műszaki), teszt vezetést és digitális kárbejelentési- és árajánlatkérési lehetőséget is biztosít.

A GEFCO újdonsága a felhasználók adminisztrációját is segíti a dokumentációk biztonságos kezelésével, egyszerű jármű bejelentéssel vagy épp bejelentés törléssel, valamint a vámmal és a pénzügyi képviselettel kapcsolatban is.

A Moveecar digitális platformján a partnerhálózatunk összekapcsolásával átfogó és integrált logisztikai szolgáltatásokat tud nyújtani. A felhasználóbarát online szolgáltatások időt takarítanak meg és zökkenőmentes integrációt biztosítanak az e-kereskedelmi webhelyeken, informatikai platformokon (Iframe/ API). A GEFCO az autóipar és a logisztika szakértőjeként online formában teszi elérhetővé a járműkereskedelem minden aspektusában szükséges és hasznos szolgáltatásokat, ezzel is támogatva az iparágat az üzleti folyamatosság fenntartásában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA