- Hirdetés -

Új évaddal folytatódik a Discovery sorozata

|

- Hirdetés -

A Halálos fogás 17. évada egy olyan évben tér vissza a képernyőkre, ahol látszólag semmi sem átlagos. Az évadpremier május 13-án, csütörtökön 21.00-kor látható a Discovery Channel műsorán.

A világjárvány miatt a bering-tengeri flotta rákhalász hajóinak fele Seattle-ben horgonyzott le. A kialakult helyzetnek köszönhetően veszélyben van a megélhetése azoknak a halászoknak, akik hosszú útra készülnek az alaszkai Dutch Harborba a 2021-es rákszezonra – azonban ez az idény akár a halászat végét is jelentheti. A rákhalászat nem csak egy életvitel a kapitányok és a legénységük számára, hanem az iparág túlélése érdekében folytatott harc is egyben. A siker érdekében a flottának áldozatokat kell hoznia és mindenkinek össze kell fognia, még az esküdt ellenségeknek is. A Halálos fogás május 13-án, csütörtökön 21.00-kor vadonatúj évaddal tér vissza a Discovery műsorára.

2020 nehéz év volt mindenki számára, de különösen sok kihívást rejtegetett az alaszkai rákhalász flottának. A kormány által elrendelt lezárások következtében az alaszkai Hal- és Vadügyi Minisztérium nem tudta elvégezni a nyáron esedékes rákfelmérését. Ennek következtében ebben az évben a kapitányok mindenféle térkép és útmutatás nélkül, vakon fognak halászni a rákok lelőhelyét illetően, ez pedig még nehezebbé teszi számukra a már így is kihívást jelentő szezont. A kapitányok így hamar ráébrednek, hogy új megközelítés nélkül nem tudják elkezdeni a szezont.

A védelmük élén Sig Hansen kapitány áll a Northwestern hajóról, aki egy kétirányú tervet javasol a halászat megmentésére. Mindenekelőtt Signek szüksége van valakire, aki nem fél a kihívásoktól. Csupán egy ember jut eszébe: a jó barátja és a legendás rákhalász, Johnathan Hillstrand.

Johnathan a Time Bandit parancsnokaként mentőövet nyújthatna a flotta számára az őszi szezon több, mint kétezer tonnás kvótájának eléréséhez. De vajon Johnathan beleegyezik-e abba, hogy visszatérjen a nyugdíjas életből? És hajlandó-e elhagyni mindent és mindenkit, akit szeret ezekben a nehéz időkben?

Néhány nappal a szezon indulása előtt Keith Colburn-nek, a Wizard kapitányának is megvannak a maga problémái. A második világháborús időkből származó hajójának karbantartásra van szüksége, így a kapitánynak hatalmas szüksége van egy eredményes szezonra, hogy ki tudja fizetni a közelgő hajójavítást. Megjelenik Scott Campbell Jr., a Lady Alaska kapitánya, aki úgy hiszi, titkos információja van a rákok lelőhelyéről. Scott tervet forral, hogy kvótáért cserébe megosztja az információt a régi riválisával, Keith-szel. Azonban, amikor közeledik hozzá, nem minden pontosan úgy alakul, ahogy Scott remélte. Jake Anderson, a Saga kapitánya is visszatér és céljául tűzi ki, hogy még több kvótát szerezzen. De képes lesz-e ez a fiatal kapitány egy sikeres szezont véghez vinni a múltbeli kudarcok ellenére?

Szintén láthatjuk a Cornelia Marie kapitányait, Josh Harris-t és Casey McManus-t. Ebben az évben nagyon igyekeztek, hogy erős legénységet toborozzanak és végül üzleti partnerük, Jeff Silva is csatlakozik hozzájuk Hawaii-ról.

A flotta végül ebben az évben Wild Bill-lel, a Summer Bay kapitányával teljesedik ki. A legénységének hihetetlen veszteséggel kellett szembenéznie, köztük Mahlon Reyes fedélzeti matróz elvesztésével, aki 38 éves korában elhunyt szívrohamban. Bill és a legénysége Mahlon emlékének tiszteletéül a tengeren adnak számára méltó halász temetést, mielőtt elindulnak az új rákhalász szezonra. Azonban épp, amikor elhagynák a kikötőt, a legénység egy tagja, Nick McGlashan hirtelen lázas beteg lesz. Képes lesz Bill időben elindulni? Vagy végleg kiesik a halászatból ebben a szezonban, mert a legénységét el kell különíteni egymástól?

Méteres hullámok, kormányzati korlátozások, világjárvány és hurrikán erejű szelek csak néhány az okok közül, amiért ez az évad nem olyan lesz, mint az előzőek. A 17. évadban még nagyobb kihívásokkal szembesülnek hőseink, mint eddig bármikor.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Új erőre kapott az ingatlanpiac

2023 májusában, országosan 10.187 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 48 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.Az átmeneti, tavaszi enyhülés után újra erőre kapott a hazai ingatlanpiac. 2023...

Erre is jobban figyelnek a nők

A nők befektetésük egészségére is jobban odafigyelnek, mint a férfiak – derül ki az Erste adataiból. Náluk magasabb azok aránya, akik a befektetéseiket megosztják a különböző formák között amellett, hogy rendszeresen és tudatosan takarítanak...

Felpöröghetnek a házhoz szállító éttermek

A tavalyi év meglehetősen feketén zárult a vendéglátóipar tekintetében, a gazdasági válság ugyanis a vendéglátóipari egységeket érte el először és őket is érintette a legsúlyosabban. Az energiaárak, majd az alapanyag-árak drasztikus növekedése azt eredményezte,...

Kiderül, hogy Magyarországra jön-e a NASCAR

Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez...

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....