TE&K&H néven új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport, amelyet a VMLY&R COMMERCE-szel (volt Geometry) együttműködésben fejlesztettek. A fintech-es TE&K&H platform a bank új szolgáltatásáról, a mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitásról szóló kampányban debütál.
A TE&K&H a partnerségre, az ügyfelekre, illetve az innovatív szolgáltatások nyújtotta egyszerű, gyors és kényelmes bankolásra koncentrál. A korábbi kreatív platformokhoz képest még sokkal nagyobb figyelmet kapnak benne az ügyfelek és a XXI. századi ügyféligények.
Az új TE&K&H platform teljesen új vizuális világgal és narratívával érkezik, és a csoport új szolgáltatásáról, a mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitásról szóló kampányában lesz elsőként látható. Fontos motívuma a bank és az ügyfél partneri kapcsolatát tükröző, már a márkanévből is jól ismert & jel.
„Az élénk ciánkék színhasználat és a letisztult, minimalista vizuális világ fintech-es/neobankos lendületet hoznak a platformba. Szakítunk az elmúlt évtized túlzsúfolt, történetmondó, mainstream reklámstílusával, mely a pénzintézeti szektort jellemezte, s helyette a filmben szereplő lendületes karakterekre, az ügyfelekre irányítjuk a teljes figyelmet.” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója
Bár a karakterek önmagukban is érdekesek, jellegzetesek, mindannyian fiatalosak és dinamikusak, egyedi kisugárzással rendelkeznek, mégsem megosztók: így mindenki képes azonosulni az általuk képviselt partnerség-üzenettel.
A TVC már az első kockákon rákérdez az ügyfelek véleményére: „És neked milyen egy azonnali számlanyitás?” Az ügyfél középpontba helyezése után a film a továbbiakban az alkalmazáson keresztüli számlanyitás egyik fő előnyét, az azonnaliságot emeli ki, miközben az applikáció használatának egyszerű lépéseit a legkülönfélébb felhasználók szemszögéből mutatja be. A számlanyitás egyszerű, gyors és innovatív menetét a különböző jelenetekkel az & motívum köti össze.
Az VMLY&R COMMERCE az idei év elejétől dolgozik a K&H kreatív kommunikációs feladatain.