- Hirdetés -

Új lehetőségek az online marketingben

|

A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők előtt a magyarországi piacon is.

Ezentúl a magyar Bing kereső találati oldal is megnyílik a hirdetők előtt. A Microsoft Advertising régi szereplő a keresőmarketingben, a Microsoft Bing keresőjében a közelmúltig azonban főleg a nagyobb piacokon jelentek meg hirdetések. Az újítás fontos a kkv-szektor hazai hirdetőinek és a nagyvállalatok számára is, hiszen újabb kapuk nyílnak meg a termékeket és szolgáltatásokat kereső felhasználók elérésére. A Bing keresőben sok területen még alacsonyabb lehet a hirdetői verseny a megszokottnál, ezért is érdemes felfigyelni az új lehetőségre.

"A Microsoft Advertising kereső hirdetéseivel könnyen ki lehet egészíteni, meg lehet toldani a már működő keresőmarketinget, ráadásul a működése hasonló az itthon már elérhető kereső hirdetésekhez. Ugyan a magyar nyelv eléréséhez még szükséges a hirdetési fiókhoz tartozó support segítsége, az engedélyezés után máris megjelenhetnek a hazai felhasználók felé a magyar nyelvű megjelenések is. Számos külföldön hirdetői ügyfelünknél bebizonyosodott már, hogy megéri hozzátenni ezt a kiegészítőt a keresőmarketing stratégiához”- mondja Geiger Tamás, a JabJab Online Marketing szakembere.

A Bing havi szinten eddig hozzávetőlegesen 10 milliárd keresést kezelt és több, mint 450 millió aktív felhasználóval rendelkezik. Régóta fennálló hiányt elégíthet ki az, hogy a hirdetésekkel innentől azokat a szereplőket is hatékonyan el lehet majd érni, akik rendszeresen, vagy kizárólagosan használják a Bing keresőt. “Az újdonságot azok a hirdetők tudják a legjobban kihasználni, akik aktívan foglalkoznak keresőmarketinggel: a Bing lehetőségeinek bővülésével ugyanis a marketing stratégiájuk egy fontos plusz kiegészítést kaphat” - emeli ki Geiger Tamás.

A Google sem tétlenkedett 2021-ben és mostanra már mindenki számára elérhető lett a Performance Max kampány típus. Ez a teljesen automatizált elem nagy segítség lehet nem csak KKV-knak, de a több ezer terméket hirdető e-kereskedelmi cégeknek is. Magába foglalja nem csak Kereső és Shopping hirdetéseket, de Google hirdetési hálózatának számos weboldalát és mobil applikációját is.

A videók területén is jöttek változások. Szintén a Google fontos újítása, hogy a YouTube videó kampányok immár nem csak a klasszikus márkaépítő jelleget öltik magukra, hanem akár azonnali vásárlásra is ösztönözhetnek. Ehhez a videó hirdetés köré webáruházunk termékeit jeleníti meg, ráadásul a TV képernyőkön megjelenő videó hirdetéseknél is megoldották a vásárlási lehetőséget.

A JabJab csapata azt reméli, hogy ezekkel az újításokkal további kiváló hirdetési eredmények jelennek majd meg a hazai piacon. Noha egyelőre nehéz megjósolni, hogy például a felhasználók és a hirdetők számát nézve mennyivel nő majd a magyarországi hirdetői piac a Bing nyitásának köszönhetően, az azonban biztos, hogy a gyorsan reagáló cégek előnyt szereznek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...