Jön az Agency Toplist, a kommunikációs ügynökségek újonnan induló rangsora. Az új lista létrehozását Fabricius Gábor, a Republi Group társvezetője, az Agencytoplist.hu munkacsoport tagja jelentette be.
A Brand Festival új munkacsoportja tarnszparens, etikus versenyeken alapuló lista felállításáról döntött, amely az ügynökségek 2017-es teljesítményét fogja vizsgálni – írja közleményében Fabricius Gábor. Az újonnan bevezetett kommunikációs ügynökségi toplista az etikus verseny, a fair play alapelvét veszi figyelembe, ezáltal lehetőséget ad a több száz piaci szereplőnek az egyértelmű tájékozódásra: melyik ügynökségnek milyen a valódi teljesítménye, mit tesz le az asztalra szakmailag a kreativitás, a client-service, valamint a stratégia terén, továbbá mennyiben segíti a szakma előrehaladását és fejlődését a teljes magyar szektor szempontjából.
Az elnyert kreatív díjakon túl tehát más ügynökségi outputok is felkerülnek az ügynökségi toplistára. A pontos felépítésről, a lista szakmai támpontjairól, a mutatókról folyamatosan tájékoztatják az érintetteket mától fogva minden fórumon, a lista megjelenéséig.
Fabricius Gábor közlése szerint a munkacsoport elveinek megfelelően kizárólag azokat a kreatív versenyeket fogjuk az ügynökségi toplistába felvenni, amelyek megfelelnek az általuk megfogalmazott fair play elvek legalább egyikének. Ezek az összeférhetetlenség, fair play auditálás, pályázati anyagok védelme, transzparencia.
Az új kezdeményezésről további részleteket itt tudhat meg.
- Hirdetés -
Új listán mérik az ügynökségek teljesítményét
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Oktatási intézményeket támogat a Telekom
Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....
Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után
Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal
Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...
Magyar közösségi piactér indul
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...
Így változtak online vásárlási szokásaink
Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...
Egyre többet kérnek a munkavállalók
2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...
Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma
A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet.
A prognózis szerint 2027-re 1,69...
Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt
Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...
Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak
Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...
Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten
Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...
- Hirdetés -