Új listán mérik az ügynökségek teljesítményét

Jön az Agency Toplist, a kommunikációs ügynökségek újonnan induló rangsora. Az új lista létrehozását Fabricius Gábor, a Republi Group társvezetője, az Agencytoplist.hu munkacsoport tagja jelentette be.
A Brand Festival új munkacsoportja tarnszparens, etikus versenyeken alapuló lista felállításáról döntött, amely az ügynökségek 2017-es teljesítményét fogja vizsgálni – írja közleményében Fabricius Gábor. Az újonnan bevezetett kommunikációs ügynökségi toplista az etikus verseny, a fair play alapelvét veszi figyelembe, ezáltal lehetőséget ad a több száz piaci szereplőnek az egyértelmű tájékozódásra: melyik ügynökségnek milyen a valódi teljesítménye, mit tesz le az asztalra szakmailag a kreativitás, a client-service, valamint a stratégia terén, továbbá mennyiben segíti a szakma előrehaladását és fejlődését a teljes magyar szektor szempontjából.
Az elnyert kreatív díjakon túl tehát más ügynökségi outputok is felkerülnek az ügynökségi toplistára. A pontos felépítésről, a lista szakmai támpontjairól, a mutatókról folyamatosan tájékoztatják az érintetteket mától fogva minden fórumon, a lista megjelenéséig.
Fabricius Gábor közlése szerint a munkacsoport elveinek megfelelően kizárólag azokat a kreatív versenyeket fogjuk az ügynökségi toplistába felvenni, amelyek megfelelnek az általuk megfogalmazott fair play elvek legalább egyikének. Ezek az összeférhetetlenség, fair play auditálás, pályázati anyagok védelme, transzparencia.
Az új kezdeményezésről további részleteket itt tudhat meg.