- Hirdetés -

Új startupok a K&H inkubátorában

|

- Hirdetés -

Az őszi kiválasztási kör eredményeként 13 startup került be a Start it @K&H programba, így a hazai vezető, iparágfüggetlen inkubátor összesen 28 aktív csapattal folytatja tovább működését. A pandémiás helyzet sem törte meg a csapatok lelkesedését, hiszen a programba 47 startup jelentkezett, akikre egységesen az innovatív, digitális megoldásokra való nyitottság és az erős csapatkohézió volt leginkább jellemző.

A pandémiás helyzet ellenére is töretlen a hazai startupok lelkesedése, akik folyamatosan keresik a fejlődési lehetőségeket és az innovatív megoldásokat. Az őszi kiválasztási időszakban rekordszámú, 47 jelentkezés érkezett a Start it @K&H inkubátorba. A jelentkezők közül 13 ígéretes csapat került be a programba, többek között jogi, pénzügyi, fintech és agrár területről, akik a következő 6-18 hónapban a budapesti és a győri irodában kapnak lehetőséget a további fejlődésre. „A mostani bővítés során azt láttuk, hogy iparágtól függetlenül egyre erősebb a technológiai újításra, az innovatív és digitális megoldásokra való nyitottság. Emellett a járvány közelebb hozta egymáshoz a startup tagokat, a kiválasztás folyamata alatt egyértelműen megfigyelhető volt az erős csapatkohézió, miközben a különböző feladatok, szerepek jól elkülönültek a tagok között. Amiben viszont még van lehetőség a fejlődésre, az az üzleti terv alapos átgondolása és megtervezése” – foglalta össze a kiválasztás tapasztalatait Németh Balázs, a K&H Operáció, technológiák és lakossági hitelkezelési divízió vezetője. Az inkubátorban a tudatos tervezés erősítésére is bőven adódik majd alkalom, hiszen a csapatok számára folyamatosan biztosított szakmai mentoráció elősegíti a startupok pénzügyi tudatosságát és így hosszú távú, sikeres működését is.

A Start it @K&H inkubátorprogram indulása óta eltelt három év alatt, a programban összesen részt vett, mintegy 60 csapat 85 százaléka ma is sikeresen működik, amelyet többek között az is igazol, hogy eddig közel 5,5 millió euró értékű tőkebevonást értek el. Habár a jelentkezők többsége a fejlődés korai szakaszában van, egyre nagyobb azoknak az érettebb fázisban lévő startupoknak az aránya, akiket már a piacra lépésben segít az inkubátorprogram. Pozitív tendencia, hogy növekszik azok száma is, akiknek nem pusztán klasszikus inkubációt, hanem akcelerációt is biztosít a Start it @K&H, kihasználva ezzel a Global Accelerator Network (GAN) nemzetközi hálózati tagságát. „A lehetőséggel élő csapatok, az online munka előtérbe kerülése miatt, főként a különböző CRM rendszereket használják a tagság által elérhető digitális szolgáltatáscsomagból” – tette hozzá a szakember.

A Start it @K&H inkubátorba újonnan bekerült 13 startup

A fiREG innovatív papírmentes megoldást nyújt a tűzvédelmi szakma megújítására.

A LikeSpace egy többoldalú irodamegosztó platform, amely többek között közvetlenül köti össze a bérlőket a bérbeadóval.

A Photon egy online fotó és videó ügynökség, amely megkönnyíti a kapcsolatteremtést a megrendelő és a szabadúszó fotósok között.

A SMAPP.Lab csapata egy digitális rovar csapdát fejleszt, ami monitorozza és előre jelzi a termőföldön a rovarok számát, hogy a gazdák pontosabban és kevesebb vegyszerrel tudjanak permetezni.

A Munch.hu platformon keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de még fogyasztható ételeket.

A Talent Revolution egy online játékos adatbázis, ahol a fiatal tehetségeknek lehetőségük van kitűnni a tömegből.

A Track csapata a sportesemények digitalizálásán dolgozik, és egy átláthatóbb, jobban vizualizálható platformot teremtenek mind a résztvevők, szervezők és nézők részére.

A MageLoop csapata egy online VR közösségi játékot fejleszt, kooperatív, rejtvényes kihívásokkal minden korosztály számára.

A Robogaze az emberi hibából bekövetkezett közlekedési balesetek megelőzésén dolgozik, mesterséges intelligencia alapján működő vezetési rendszerrel.

A GDPRing automatizált GDPR megoldást ad kis- és középvállalatok számára, a bevezetéstől a teljes GDPR szolgáltatás lefedéséig.

Az IBookr csapata egy teljesen automatizált online könyvelői platformot fejleszt.

A Sharention nagyvállalatok munkatársai számára biztosít közösségi megosztáson alapuló piacteret, melyen keresztül nagyobb értékű eszközöket lehet bérbe venni és bérbe adni.

A RiceSlice egy rizs alapú multifunkcionális élelmiszer. Természetes alapanyagokból épül fel, és formabontó alternatívája az energiagéleknek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA