- Hirdetés -

Vezetékes internet-szolgáltatással erősít a Telenor

|

- Hirdetés -

A vezetéknélküli szolgáltatások mellett már korlátlan adatforgalmú vezetékes internet-hozzáférés is elérhető a Telenornál a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára. A bérelt vonali megoldások nagysebességű, szimmetrikus fel- és letöltési sebesség mellett magas rendelkezésreállást biztosítanak. A Hipernetre épülő széleskörű mobilszolgáltatások mellett a szolgáltató ezzel kilép a „mobile-only” szerepből.

A Telenor mobilszolgáltatóként üzleti ügyfeleinek ezidáig mobilinternet alapú, , kis- és nagyképernyős mobilinternet-szolgáltatást biztosított, amik mellett egy szűkebb réteget M2M/IoT, tömeges SMS és mobilhíd megoldásokkal szolgált ki. A Telenor Hiperline vezetékes internet-szolgáltatás család bevezetésével azonban már az ismert mobilszolgáltatások mellett három típusú vezetékes adat-hozzáférés közül is választhatnak a Telenor üzleti ügyfelei, akár kiegészítő, akár önálló szolgáltatásként.

A három vezetékes szolgáltatás közös jellemzője a garantált, nagy sebességű, szimmetrikus le- és feltöltési sávszélesség választhatóan 2 és 1000 Mbps között, a 99,5%-os rendelkezésre állás, a 24/7 ügyféltámogatás, a rövid telepítési idő és a rugalmas választási lehetőség a végpont kialakításában: réz vagy optikai alapú kábeles, vagy dedikált vezetéknélküli összeköttetéssel. Ez utóbbi esetben a szolgáltatáshoz kapcsolt ügyfél irodájáig vagy telephelyéig az időigényes és sokszor problémás vezetékes kiépítés helyett egy számára dedikált, zárt frekvenciás vezetéknélküli kapcsolattal kerül kiépítésre, amellyel elkerülhető a telephelyen vagy épületek közötti fizikai hálózat kiépítése. A Telenor Hiperline szolgáltatás igény szerint a hagyományos alközpontot kiváltó MobilAlközpont szolgáltatással, mobil mellékekkel vagy akár asztali GSM készülékekkel is kombinálható.”

Telenor Hiperline Bérelt Vonali szolgáltatás

A menedzselt bérelt vonali szolgáltatás állandó, fix telepítésű végpontokat (telephelyeket, irodákat) összekötő Ethernet alapú (L2) szolgáltatás. A megoldás korlátlan adatforgalmat biztosító összeköttetés, amely lehetővé teszi akár távol lévő helyi vállalati hálózatok (LAN) vagy szerverek hatékony és megbízható összekapcsolását, így a különböző városokban lévő telephelyek egy közös, biztonságos hálózatba szervezhetők. Az egyes hálózati végpontok között transzparens átviteli kapacitást biztosít, melyek szabványos Ethernet interfészek használatával csatlakoztathatók, ezáltal a modern vállalati IT saját maga menedzselheti a routing és magasabb funkciókat.

Telenor Hiperline Bérelt Vonali Internet szolgáltatás

A szolgáltatás az előfizető által megjelölt belföldi helyszín és a Telenor között létesített bérelt vonali összeköttetésen keresztül nyújt nagysebességű internet-hozzáférésit, azaz kijáratot a belföldi és nemzetközi internet csomópontok felé. A szolgáltatás egyedi megállapodás szerinti rendelkezésre állással, korlátlan adatforgalommal nyújt elérést a nyilvános internet-kicserélők irányába. A Telenor legalább egy /30-as IPv4 tartományt rendel a szolgáltatáshoz.

Telenor Hiperline IP VPN szolgáltatás

Az új magánhálózati szolgáltatás több, fix telepítésű végpontot (telephelyeket) képes összekötni, mely IP szintű (L3) privát hálózatot biztosít az előfizetők igényei szerint „full meshed” vagy „hub-and-spoke” topológiával, azaz választható, hogy akár centralizált, akár teljesen egyenrangú végpontok közötti kommunikációt támogat. A szolgáltatás egyedi megállapodás szerinti rendelkezésre állással, korlátlan adatforgalommal nyújt elérést a magánhálózathoz (VPN). Ennek megvalósításához az egyes hozzáférési szakaszok összekapcsolása MPLS technológiával történik. Az MPLS alapú IP VPN logikailag két részből áll: gerinchálózatból, amely az MPLS forgalom kezelését végzi, valamint az elérési hálózatból, amely az egyes végpontok elérését biztosítja.

„Folyamatosan követjük ügyfeleink igényeit és visszajelzéseit, egyes új szolgáltatásokkal mi inspiráljuk őket a digitális átalakulásban, mert hiszünk abban, hogy ez jelenti a versenyképesség kulcsát a jövőben. A bérelt vonali internetszolgáltatásokkal azoknak szeretnénk megoldást kínálni, akik irodáik, telephelyeik között gyors és megbízható, fix sávszélességű adatátviteli megoldást szeretnének kialakítani, vagy irodájukat vezetékes neten keresztül csatlakoztatnák szélessávon az internetre. Az új szolgáltatásokkal a Telenor is belép a vezetékes világba.” – mondta el Fülöp Gábor, a Telenor üzleti értékesítési és marketing igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....