A Kemenes Cukrász Manufaktúra újonnan nyíló, zuglói üzlete közösségi média kommunikációjának kidolgozásával és lebonyolításával a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Tíz évvel ezelőtti alapítása óta a Kemenes Cukrász Manufaktúra az ország egyik legkorszerűbb cukrászati gépeivel felszerelt sütödéjévé vált, jelenleg több mint százharminc féle terméket kínálnak a vásárlóiknak édes és sós változatban, saját receptúra alapján, kiváló minőségű természetes alapanyagokból.
A februárban nyíló zuglói üzlet a hatodik a Budapesten és környékén található Kemenes cukrászatok-pékségek, illetve bisztrók sorában, amelynek indulását 2 hónapos közösségi média kampány kísérte. Mivel minden egység önállóan kommunikál a social mediában, így itt is feladat volt a Facebook és Instagram csatornák létrehozása, tartalommal való feltöltése és a megfelelő hirdetési koncepció kidolgozása, melyek elvégzésére a cég – új ügyfélként – a Human Telex Advertising & Eventet választotta.
„Különös tekintettel a pandémia miatti lezárásokra, kiemelten fontos volt, hogy a nyitás híre mielőbb eljusson a lokális közönséghez, és gyorsan felépüljön egy követői bázis, amely biztos vevőkört jelent a megnehezített körülmények között is. Pozicionálnunk kellett, hogy a Kemenes – amellett, hogy egy klasszikus, családi értékeken alapuló vállalkozás – több, mint cukrászda, hiszen a megszokott sütemény, kávé, szendvics kínálat mellett tejpult, pékáru, előre csomagolt sonkák és sajtok, és ebéd is elérhető az üzletben” – hangsúlyozta Bartók Noémi, a Human Telex digitális vezetője.