Új ügyfelekkel dolgozik a HelloLama Creative PR- és kommunikációs ügynökség: Babics Anna és csapata egy Michelin Guide által is ajánlott étterem, egy belvárosi skybar, egy tavasszal nyitott nemzetközi showroom és a jelentős ingatlanpiaci befolyással bíró Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete választott ügynöksége.
A HelloLama Creative felel a St. Andrea Budapest márka alá tartozó St. Andrea Restaurant és a St. Andrea Wine&Skybar teljes marketing- és kommunikációs feladataiért, előbbit a nemzetközi Michelin Guide kalauz a top magyar éttermek között ajánlja a csúcsgasztronómia iránt érdeklődőknek és az utazóknak. Az étterem frissülő kommunikációja egyébként séfváltással azonos időben történt: ősztől Kollár Endre séf vezeti az St. Andrea konyhai csapatát.
Szintén a kommunikációs ügynökség felel a Radnóczy Eszter belsőépítész és az este’r partners új belvárosi projektjéért: az Estorio – home of designer brands showflat egy itthon eddig ismeretlen koncepció mentén mutat belsőépítészeti és designmegoldásokat, open showroom rendszerben. Az Estorióban harminc nemzetközi, főként olasz, német és holland designmárka debütált és több közülük a régióba is most érkezett meg. Az este’r partners három éve dolgozik a kommunikációs ügynökséggel, az új projekt – az Estorio márka magyar és nemzetközi bevezetése - a közös munka folytatása.
A HelloLama Creative képviseli 2022 januárjától a Magyar Környezettudatos Építés Egyesületét (HuGBC) is, amelyet a Portfolio a top5 ingatlanpiaci szakmai szervezet közé választott, az elnök Barta Zsombor idén felkerült a tíz személy közé, akiknek „döntései a teljes ingatlanpiacot megmozgathatják”. A kommunikációs ügynökség támogatásával valósul meg májusban a HuGBC Green Future Conference 2022 is, amely a hazai és régiós környezettudatos építési szektor kiemelt rendezvénye, nemzetközi előadókkal.
Az ügynökség minden megbízását személyes ajánlás vagy próbamunka útján szerezte meg.
Fotó: Pintér Árpád