- Hirdetés -

Újabb jó hír az Auchan vásárlóinak

|

Játszani csak szívből. Vásárolni csak OKAuchan.” szlogennel kötött partneri együttműködést az Auchan és az MLSZ, amelynek keretében a kiskereskedelmi lánc hivatalosan is a magyar labdarúgó-válogatott partnere az idei Európa-bajnokság ideje alatt. Május 27. és július 14. között a Bizalomkártyás vásárlók 10 ezer forint feletti vásárlás esetén napi és heti nyereményjátékokon vehetnek részt, a kampány végén pedig valamennyi vásárló között 1 millió Bizalompontot is kisorsolnak, ami egy az egyben levásárolható.

Partneri együttműködést kötött az Auchan és a Magyar Labdarúgó Szövetség az idei Európa-bajnokság alkalmából. A boltláncnak kiemelten fontos a közösségépítés és elkötelezett amellett, hogy kampányaival és programjaival vásárlói számára is minél több közös élményt nyújtson. A vállalat „Játszani csak szívből. Vásárolni csak OkAuchan.” szlogennel indítja el kampányát, amely végig kíséri a július közepéig tartó futball Európa-bajnokságot.

Az együttműködés keretében az Auchan május 27. és július 14. között nyereményjátékot indít. A sorsoláson a Bizalomkártyás törzsvásárlók vehetnek részt a 10 000 forint feletti vásárlásaik után. A közel másfél hónapos kampány alatt lesznek napi, heti nyeremények, a bajnokság lezárulásával pedig egy fődíj is gazdára talál. Naponta kisorsolnak 2 darab szurkolói mezt, 4 darab kapucnis pulóvert, 2 darab baseball sapkát, 1 darab szurkolói sálat és 1 darab tornazsákot. A heti sorsoláson a résztvevők olyan nyereményeket vihetnek haza, mint 1 darab Hisense TV, 3 darab hivatalos válogatott mez és 2 darab páros belépő a Nemzetek Ligája mérkőzésekre és a debreceni felkészülésre. A főnyereményért mindenképp érdemes játszani, hiszen a kampány végén egy szerencsés vásárló 1 millió Bizalomponttal lesz gazdagabb. Miután egy Bizalompont egy forintot ér, ez azt jelenti, hogy a szerencsés nyertes 1 millió forintot költhet el az Auchanban.

„A sportnak megvan az a nagyszerű tulajdonsága, hogy összehozza az embereket, többek között ezért is nagy büszkeség támogatni a magyar sportolókat, különösen a nemzeti 11-et! Ezt az örömöt és a meccsnézés izgalmát szeretnénk megosztani a vásárlóközönségünkkel is, hogy igazi közösségként együtt szurkoljunk a magyar válogatottnak a foci EB-n. Az ehhez kapcsolódó nagyszabású nyereményjátékunk sorsolásán pedig azért lehet majd izgulni, hogy kik nyerik az értékes ajándékainkat és az egymilliós fődíjat” – mondta el a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött partneri együttműködésről Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

Az Auchan minden vásárlót arra bátorít, hogy váltsa ki a Bizalomkártyát, vegyen részt a nyereményjátékban, és drukkoljunk együtt szívből a magyar válogatottnak!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...