A MagyarBrands programban a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában kapott a Duna House MagyarBrands elismerést, valamint a Franchise Szövetség által a Külföldön sikeresen terjeszkedő Franhcise hálózat 2016. kategóriában is a vállalat bizonyult a legjobbnak.
A MagyarBrands program 2010 óta magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre.
Hetedszer mérlegelték a hazai márkákat, melyeket három kategóriába soroltak: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka. A Szakmai Bizottság döntése alapján a Duna House a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában kapott elismerést, mely fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolták.
A Duna House cégcsoport az ország egyik legnagyobb ingatlanközvetítő franchise hálózatával rendelkezik az irodaszámok tekintetében. Emellett vezető pozíciót tölt be az ingatlanokhoz kapcsolódó pénzügyi és egyéb szolgáltatások terén is. A hazai sikerek arra ösztönözték a vállalatot, hogy a határon túl is terjeszkedésnek induljon és regionális szereplővé váljon ingatlanközvetítésben és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások terén is. A 2016-os évben a Duna House ezen célja is megvalósulhatott, amikor a legnagyobb lengyel francise-rendszerű ingatlanközvetítő hálózat, a Metrohouse 100 százaléka a magyarországi Duna House Cégcsoport tulajdonába került. Néhány hónappal később megvásárolta a cseh Duna House s.r.o. társaság többségi üzletrészét, ezzel régióbeli hálózatának minden tagja a csoport tulajdonába került, így a cégcsoport már három országban is jelen van.
Ezeket az eredményeket a Franchise Szövetség a Külföldön sikeresen terjeszkedő Franchise hálózat címmel jutalmazta.