- Hirdetés -

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

|

- Hirdetés -

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock in Rio Lisboa, a Montreux-i Jazzfesztivál és – ismét – a budapesti Sziget Fesztivál, ahol az ibis és az ALL egy vadonatúj színpadot mutat be, BUZZ néven.

A 2019-ben indult ibis MUSIC program arra törekszik, hogy a zenével egyesítse az embereket. Feltörekvő művészeket mutat be, együttműködik a legjobb zenei fesztiválokkal, szállóvendégeinek pedig tökéletes helyszínt biztosít, ahol hangosan hallgathatnak zenét, de nyugodtan alhatnak. A márka támogatja az interakciókon keresztül történő kapcsolatteremtést és az új zenék felfedezését – ez minden vendég élményének tökéletes kiegészítője.

A fesztiválkínálat részeként az ibis ismét együttműködik az ALL-lal, az Accor foglalási platformjával és hűségprogramjával. Az ALL a világ legnagyobb zenei rendezvényeihez kapcsolódó exkluzív élményekkel kis plusz lelket visz az utazásokba. Az ALL tagjai preferenciáik, zenei műfajok, úti célok és költségvetésük szerint választhatnak.

Néhány évnyi sikeres együttműködés és a tavalyi nagy érdeklődéssel kísért színpad után az ibis és az ALL újabb egy évre visszatér Európa egyik legnagyobb zenei fesztiváljára, a Szigetre. Augusztus 7-12. között a világ minden tájáról több százezer zenekedvelő gyűlik össze, akik az ALL.com × ibis presents The BUZZ színpadon feltörekvő művészek fellépését követhetik. Európa egyik legnagyobb fesztiválja 2024-ben olyan nevekkel várja a közönséget, mint Kylie Minogue, Raye, Stormzy és Liam Gallagher. Az ALL tagjai tagok exkluzív VIP-csomagokhoz juthatnak hozzá.

A további partnerségek közé tartozik a Montreux-i Jazzfesztivál (július 5-20.), a Genfi-tó partján évente 250 ezer látogatót vonzó kéthetes rendezvény. A világ egyik legnagyobb és legelismertebb jazzfesztiválja, Montreux lélegzetelállító környezetet, ünnepelt zenészek koncertjeit és számos ingyenes színpadot kínál. Az idei fesztiválon az ibis xALL.com MUSIC terasza várja a fesztiválozókat, ahol délután a bárban lazulhatnak, este intimebb elektro-pop koncertek, esténként pedig DJ várja őket, mindezt a Genfi-tóra néző kilátással. További információ az ibis MUSIC Terrace x ALL.com teraszról itt található.

Június 15-16. és 22-23. között kerül sorra a lisszaboni Rock in Rio, ahol többek között Ed Sheeran, Doja Cat és a Jonas Brothers lesz a headliner. Az immár huszadik alkalommal megrendezett Rock in Rio a portugál fővárosba érkezik, hogy napsütésben ünnepelje a pop és a rock világát. Az ibis és az ALL különleges popup hotelje szórakoztató programokkal várja a fesztiválozókat, a párnacsata fotófülkétől kezdve a virtuális valóság-játékokon át a hangulatos zenei bárig, sőt, még szunyókáló állomások is várják a szórakozni vágyókat, hogy feltölthessék magukat és mobiltelefonjaikat. Ezenkívül az ALL tagok privát vacsorán vehetnek részt, a nagyszínpadra néző kilátással és szállással egy helyi ibis hotelben.

„A zene képes összehozni az embereket és maradandó emlékeket teremteni. Az ibis MUSIC is ezt teszi elindítása óta: hihetetlen előadásokat és izgalmas élményeket kínál rajongóknak, utazóknak és mindenkinek, aki szenvedélyesen szereti a zenét – mondta Florence Liger-Tourres, az Accor economy márkáinak európai és észak-afrikai marketingjéért felelős alelnöke. – A program bizonyítja elkötelezettségünket, hogy felejthetetlen pillanatokkal lepjük meg vendégeinket, és támogassuk a jövő feltörekvő zenei sztárjait.”

„Nagyon örülünk, hogy az ibis segít életben tartani tagjaink zene iránti szeretetét. Az ALL és az ibis MUSIC program elindítása óta olyan zenei élményeket nyújtottunk, amelyek tükrözik közös törekvésünket, hogy kapcsolódjunk tagjaink szenvedélyéhez és érdeklődéséhez. Ezek a pillanatok testesítik meg az Accor vendéglátásról szóló ígéretét és vízióját” – mondta Antoine Dubois, az Accor európai és észak-afrikai marketing, hűség, szponzoráció és vendégélmény területeiért felelős vezető alelnöke.

Az ibis ingyenes zuhanyzási lehetőséget is kínál az idei Glastonbury (Egyesült Királyság) és Tomorrowland (Belgium) résztvevőinek. A rendezvények utolsó napjain a fesztiválozók lemoshatják a sarat, és felfrissülve, megfiatalodva térhetnek haza. Az Egyesült Királyságban és Belgiumban található szállodák egy részében a zuhanyzási szolgáltatás ingyenes, és a szabad helyek függvényében egész nap rendelkezésre áll.

Az ibis MUSIC programja számos élő koncertet, DJ-szettet és egyéb zenei ihletésű kezdeményezést is magában foglal a résztvevő szállodákban Európa-szerte az egész év során.

Az ibis idén ünnepli ötvenedik születésnapját. A modern, előremutató dizájn iránt elkötelezett márka zökkenőmentesen ötvözi a trendteremtést a kényelemmel és a valódi „otthonos” hangulattal. A hetven országban több mint 1270 szállodával rendelkező ibis világszerte elismert vezető szerepet tölt be az elérhető, magas színvonalú szálláshelyek piacán. A márka lényege a befogadás és a sokszínűség, törekszik az utazás demokratizálására és a kulturális megértés előmozdítására. Idén az ibis öt évtizedes piacvezető szerepének tiszteletére új márkakultúra-programot, globális munkavállalói nagyköveti és márkakampányt indít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...

Ezek a legnépszerűbb belföldi nyaralóhelyek

A Szallas.hu friss elemzése szerint bár a Balaton népszerűsége elvitathatatlan a vakációzók körében, a Tisza-tónál is sokan nyaralnak. A magyar tenger térségében Siófok, Balatonfüred és Hévíz szálláshelyeit választották eddig a legtöbben nyaraláshoz, a Tisza-tónál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...