- Hirdetés -

Változások a Café Communications-nél

|

Arculatot váltott a Café Communications.

Olyan időket élünk, amikor a legnagyobb közhelyek is igazzá válnak. A “rohamos tempóban változó világ” most tényleg sebességbe kapcsolt: nem csak a fő trendek gyorsultak hipersebességre, de nap mint nap keletkeznek újak, amiknek az irányát, kifutását csak megtippelni tudjuk. A Café Communications újragondolt márkája ebben a kontextusban különösen aktuálissá vált.

A változás inspirál – mondja az ügynökség szlogenje. A Café a magyar ügynökségi piac egyik legstabilabb szereplője immár 19 éve.

„A reklám együtt változik a világgal, az emberekkel – nem lehetnénk azok, akik vagyunk, ha nem lettünk volna képesek mi is folyamatosan változni. A technológia fejlődésével egyre több lehetőség kínálkozik, amiket csak egy egyre komplexebbé váló kommunikáció tud kihasználni. Rengeteg a csatorna, felület, adat, egyre nagyobb apparátust kell egyre precízebben működtetni, hogy eredményeket érhessünk el. Ez egyrészt csodálatos új lehetőségeket jelent, másrészt viszont minden eddiginél nagyobb felkészültséget, rugalmasságot és erőfeszítést követel meg az iparág minden szereplőjétől, így jelentős terheket jelenthet ügyféloldalon is.Mi a Cafénál inkább a lehetőségeket látjuk meg ebből a folyamatból, folyamatos fejlődésre és fejlesztésre ösztönöz minket. A kommunikáció komplexitását saját fejlesztésű stratégiai modellünk segítségével tesszük átláthatóvá a magunk és ügyfeleink számára egyaránt. Ez egy nagyon pragmatikus megközelítés, aminek a segítségével a legbonyolultabb kommunikációs tevékenységeket is okosan, áttekinthetően tudjuk megtervezni. Ami pedig a kreativitást illeti: minket a változások tényleg inspirálnak, hiszen minden új impulzus újabb és újabb ötleteket kelthet életre” – mondta el Simon Zoltán, ügyvezető igazgató.

A változás pozitív erejében való hitet fejezi ki a Café Communications belső szlogenje is: „A legjobbat hozzuk ki egymásból”. A Café az alapítás óta nagyon nagy hangsúlyt fektet a munkatársak jóllétére. Amikor az employer branding még nem volt egy buzzword, a Café már akkor is az egyik legfőbb értékének tekintette a munkatársakat, és ennek megfelelően is cselekedett – áll a közleményben. A Café Kötelék Alapítvány például jelenlegi vagy volt cafésoknak segít, ha szükségük van rá. „Hiszünk abban, hogy cégként akkor érhetjük el céljainkat, ha figyelembe vesszük a munkatársaink egyéni céljait is. A munkában és az egymáshoz való viszonyunkban ugyanúgy igyekszünk nyitottan, bátran és felelősségteljesen viselkedni, hogy tényleg a legjobbat hozhassuk ki egymásból, a közösségünkből.”

„Habár az előző arculat nagyon az ügynökség szívéhez nőtt, mára már kevésbé fejezte ki azt a frissességet, rugalmasságot, professzionalizmust, amit a munkánkkal képviselni szeretnénk. Az új design egyrészt sokkal közelebb áll a mai vizuális trendekhez, másrészt pedig a megújult brandet is képes kifejezni” – tette hozzá Várkonyi Eni, társ-kreatívigazgató.

„Kihasználjuk a digitális környezet adta lehetőségeket, hiszen míg a régi, papír alapú megjelenési felületek csak statikus arculatokat engedtek, a mai, döntően digitális felületek sokkal nagyobb mozgásteret biztosítanak. Így az új, dinamikus logónkban a stabilitás és a változás talál egymásra: míg a Café felirat állandó, a Communications folyamatosan változik. A megújult brandet és arculatot egy manifesztó videóban mutatjuk be, amit teljes mértékben házon belül készítettünk: egy igazi jutalomjáték volt számunkra, mindannyian nagyon büszkék vagyunk rá!” – emelte ki Szabó Sancó, art director.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...