- Hirdetés -

Egységes arculatra vált a Coca-Cola

|

Jelentős változást jelentett be a Coca-Cola Magyarország, a cég egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat. Ez a gyakorlatban azt jelenti majd, hogy az eddig külön brandként kezelt Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zero termékvariánsaként lesz megvásárolható. Ez a változás a csomagolástól a reklámfilmekig minden megjelenést érint: mindenütt ugyanazzal az egységes Coca-Cola márkával találkozhatunk majd. A cukormentes termékvariánsok mostantól minden Coca-Cola reklámfilmben és hirdetésen is megjelennek.

 

„A Coca-Cola a világ egyik legkedveltebb márkája, valódi lovebrand. Mától lehetőséget kínálunk fogyasztóinknak arra, hogy továbbra is élvezzék azt a Coke márkát, amit ismernek és szeretnek, még ha ízlésük vagy életmódjuk miatt cukormentes változatot is választanának” – mondta az új stratégiát bemutató rendezvényen Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezetője. „A túlzott cukorfogyasztás senkinek sem tesz jót. Új stratégiánk is megerősíti, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a kalóriamentes Coca-Cola termékeinket minden eddiginél elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük a fogyasztók számára, és segítsünk nekik tájékozódni, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak.”

 

A Coca-Cola az évek során folyamatosan új termékeket és márkákat fejlesztett ki, hogy alkalmazkodjon a fogyasztók változó ízléséhez és életmódjához. Így született meg a Coca-Cola Light, majd a Coca-Cola Zero, választási lehetőséget kínálva azoknak is, akik úgy szeretnék élvezni a legendás üdítő ízét, hogy közben elkerülik a cukorfogyasztást. Komoly előrelépést, egyben egészen új irányt is képvisel a Coca-Cola történetében az, hogy a korábban különálló Coca-Cola márkák mostantól egységes pozicionálás mellett érhetők el.

 

A stratégia középpontjában a választás áll

 

Az új stratégia a választás lehetőségén alapul: ebben az új megközelítésben az eredeti, ikonikus Coca-Cola örökségét terjesztik ki az egész termékcsaládra. Ugyanakkor a csomagoláson és a hirdetésekben mindenütt kiemelik majd az egyes variánsok egyedi előnyeit, így a fogyasztók könnyebben hozhatnak megalapozott döntést. A választás lehetőségét az új kampányszlogen is hangsúlyozza: „Új külső, ugyanaz az érzés, válassz kedvedre!”

 

Bár az ikonikus Coca-Cola íz az eredeti marad, az egységes márkastratégia keretében számos más változást terveznek – úgy a csomagolásban, mint a marketingben. Ennek részeként hangsúlyosabban jelennek majd meg a cukormentes Coca-Cola variánsok és a kisebb kiszerelések.

 

Reflektorfényben a light változatok

 

A Coca-Cola Magyarország továbbra is segít fogyasztóinak döntést hozni abban, hogy mennyi cukrot kívánnak fogyasztani a vállalat üdítőitalaival. A vállalat 2020-ra Magyarországon is szeretné megduplázni a cukor- és kalóriamentes Coca-Cola variánsok volumenrészesedését a márkán belül, ennek érdekében több fontos változásról is döntés született:

 

A Coca-Cola kalóriamentes variánsai minden Coca-Cola reklámfilm végén szerepelni fognak, a vállalat ezzel gyakorlatilag megduplázza a korábbi Coca-Cola Zero és Coca-Cola Light márkák reklámköltését.

 

Fókuszban a kisebb kiszerelések

 

Az egységes márkastratégia keretében a különféle kiszereléseket is igyekeznek majd megismertetni, a 250 milliliteres klasszikus üvegpalacktól és a 0,33 literes fémdoboztól a 2,25 literes PET-palackig, így a fogyasztók könnyebben kiválaszthatják a maguk és családjuk igényeinek leginkább megfelelőt.

 

A Coca-Cola Magyarország a fogyasztói igények és bevásárlási szokások változására reagálva már 2015-ben csökkentette a nagyobb méretű PET-palackok űrtartalmát, ugyanakkor több, korábban nem létező méretet is bevezetett. A vállalat összességében kisebb, kényelmesebb kiszereléseket kínál fogyasztóinak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...