Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással. A chatelők mostantól Pöttyös bögrével kívánhatnak jó reggelt, üzenhetnek a haveroknak a lazulós teknőccel és bocsibocival, vagy akár szívük túrórudijának a pöttyös szívecskével.
A Pöttyös Túró Rudi a márka közösségi médiafelületein évek óta személyes, interaktív kapcsolatban áll fogyasztóival. Közel egymilliós Facebook táborával a magyar FMCG márkák élén áll, amelyet most Viber-kommunikációval erősít tovább.
„A matricák kiválasztásánál lényeges szempont volt, hogy mindenki által átélhető, hétköznapi érzéseket, élethelyzeteket mutassanak meg, ugyanakkor a grafikák vidámak, humorosak és szerethetők legyenek. A Pöttyös 21 egyedi matricából álló Viber-kollekciója a pöttyös megjelenítés mellett azért is számít különlegesnek, mert a matricákon magyarul olvashatók a szövegek.” – mondta el Princz Andrea, a Pöttyös marketing menedzsere.
A projekt ötlete és megvalósítása a Kraftwork digitális ügynökséghez köthető, akikkel a márka már 13 éve dolgozik sikeresen együtt.
A matricák augusztus közepéig elérhetők és letölthetők.
Megbízó: FrieslandCampina Hungária – Pöttyös
Marketing igazgató: Szecskó Ferenc
Marketing manager: Princz Andrea
Senior brand manager: Szutor Szilvia
Ügynökség: Kraftwork
Kreatív igazgató: Szintai-Molnár Péter
Art Director: Murár Róbert
Grafikus: Hajdu Bernadett
Copywriter: Lázár Ágoston
Head of Digital: Naszály Ferenc
Account Manager: Győrffy Olivér