- Hirdetés -

Világsztárok napszemüvegmárkája érkezett a hazai piacra

|

A világsztárok által alapított Privé Revaux márka, amely kedvező áron kínál szemüvegkereteket, napszemüvegeket és a GrandVision vállalat, a nemzetközi optikai piac vezető szereplője bejelentették, hogy szerte Európában 7 új országban indul el a Privé Revaux modellek értékesítése, köztük Magyarországon is. A Vision Express, a GrandVision hazai optikai hálózataként partneri együttműködés keretében kezdi meg üzleteiben a Privé Revaux modellek forgalmazását.

“Nagyon izgatottak vagyunk, hogy megfizethető és divatos szemüvegkereteink mostantól Európa-szerte elérhetővé válnak” – mondta David Schottenstein, a Privé Revaux alapító elnöke. “Célunk, hogy a lehető legjobb minőségű termékekkel, legkiválóbb szolgáltatásokkal és legkedvezőbb árakkal legyünk jelen a nemzetközi optikai piacon, és a GrandVision vállalattal történő partneri megállapodás révén pontosan ezt is tesszük.”

A Vision Express és a Privé Revaux a márka 2021-es tavaszi/nyári napszemüveg-kollekciójával és az üzletekben látható #REFRAMEYOURSELF kampánnyal indítja az együttműködést. A kampány arca a Privé Revaux társalapítója, Hailee Steinfeld amerikai színésznő és énekesnő, aki bemutatja, hogy a kedvező árú, divatos napszemüvegek révén szabadon változtathatjuk stílusunkat és külsőnket. A választékot a legnépszerűbb napszemüvegekből összeállított kollekció alkotja, ami lehetővé teszi a hazai vásárlók számára, hogy 20 különböző kerettel dobják fel a megjelenésüket. Minden Privé Revaux modell a legmodernebb anyagokból készül, többek között acetátból és a márka saját fejlesztésű, tartós, ugyanakkor könnyű fémötvözetéből, valamint 100% UVA/UVB-védelmet biztosító polarizált lencsékből. A modellek ára 24 990 Ft-tól kezdődik, a teljes kollekció hazánkban 2021. május 3-tól érhető el.

A Privé Revaux márkát egy stílusért és minőségért rajongó különleges csapat hozta létre, köztük David Schottenstein angyalbefektetővel, néhány világos elképzelésekkel rendelkező világsztárral, Jamie Foxx-szal, Hailee Steinfelddel és Ashley Bensonnal, valamint Rob Zangardi, illetve Mariel Haenn kreatívigazgatókkal. A márka kiváló minőségű napszemüvegeivel, blue filter, más néven kékfényszűrő szemüvegeivel és olvasószemüvegeivel hamar vezető szerepre tört a szemüvegkeretek és napszemüvegek piacán.

A Privé Revaux márkát világhírű hollywoodi sztárok, Jamie Foxx, Ashley Benson és Hailee Steinfeld alapították David Schottenstein angyalbefektetővel és a két kreatívigazgatóval, Rob Zangardival és Mariel Haenn-nel, azzal a céllal, hogy elérhető áron kínált kiváló minőségű termékekkel kavarják fel az állóvizet a szemüvegkeretek és napszemüvegek piacán. A stílus és a minőség iránti közös szenvedélyre és arra a meggyőződésre építve, hogy egy dizájner szemüveg nem lehet kevesek luxuskiváltsága, a márka folyamatosan élen jár a tervezés, az innováció és a kivitelezés területén. A Privé Revaux gyorsan bővítette termékkínálatát a klasszikus napszemüvegektől kezdve a kiváló minőségű, divatos olvasószemüvegeken, a blue filter, más néven kékfényszűrős szemüvegeken és a kiegészítőkön át a hírességek által tervezett kapszulakollekciókig és az optikai szemüvegekig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...