- Hirdetés -

Világsztárok napszemüvegmárkája érkezett a hazai piacra

|

- Hirdetés -

A világsztárok által alapított Privé Revaux márka, amely kedvező áron kínál szemüvegkereteket, napszemüvegeket és a GrandVision vállalat, a nemzetközi optikai piac vezető szereplője bejelentették, hogy szerte Európában 7 új országban indul el a Privé Revaux modellek értékesítése, köztük Magyarországon is. A Vision Express, a GrandVision hazai optikai hálózataként partneri együttműködés keretében kezdi meg üzleteiben a Privé Revaux modellek forgalmazását.

“Nagyon izgatottak vagyunk, hogy megfizethető és divatos szemüvegkereteink mostantól Európa-szerte elérhetővé válnak” – mondta David Schottenstein, a Privé Revaux alapító elnöke. “Célunk, hogy a lehető legjobb minőségű termékekkel, legkiválóbb szolgáltatásokkal és legkedvezőbb árakkal legyünk jelen a nemzetközi optikai piacon, és a GrandVision vállalattal történő partneri megállapodás révén pontosan ezt is tesszük.”

A Vision Express és a Privé Revaux a márka 2021-es tavaszi/nyári napszemüveg-kollekciójával és az üzletekben látható #REFRAMEYOURSELF kampánnyal indítja az együttműködést. A kampány arca a Privé Revaux társalapítója, Hailee Steinfeld amerikai színésznő és énekesnő, aki bemutatja, hogy a kedvező árú, divatos napszemüvegek révén szabadon változtathatjuk stílusunkat és külsőnket. A választékot a legnépszerűbb napszemüvegekből összeállított kollekció alkotja, ami lehetővé teszi a hazai vásárlók számára, hogy 20 különböző kerettel dobják fel a megjelenésüket. Minden Privé Revaux modell a legmodernebb anyagokból készül, többek között acetátból és a márka saját fejlesztésű, tartós, ugyanakkor könnyű fémötvözetéből, valamint 100% UVA/UVB-védelmet biztosító polarizált lencsékből. A modellek ára 24 990 Ft-tól kezdődik, a teljes kollekció hazánkban 2021. május 3-tól érhető el.

A Privé Revaux márkát egy stílusért és minőségért rajongó különleges csapat hozta létre, köztük David Schottenstein angyalbefektetővel, néhány világos elképzelésekkel rendelkező világsztárral, Jamie Foxx-szal, Hailee Steinfelddel és Ashley Bensonnal, valamint Rob Zangardi, illetve Mariel Haenn kreatívigazgatókkal. A márka kiváló minőségű napszemüvegeivel, blue filter, más néven kékfényszűrő szemüvegeivel és olvasószemüvegeivel hamar vezető szerepre tört a szemüvegkeretek és napszemüvegek piacán.

A Privé Revaux márkát világhírű hollywoodi sztárok, Jamie Foxx, Ashley Benson és Hailee Steinfeld alapították David Schottenstein angyalbefektetővel és a két kreatívigazgatóval, Rob Zangardival és Mariel Haenn-nel, azzal a céllal, hogy elérhető áron kínált kiváló minőségű termékekkel kavarják fel az állóvizet a szemüvegkeretek és napszemüvegek piacán. A stílus és a minőség iránti közös szenvedélyre és arra a meggyőződésre építve, hogy egy dizájner szemüveg nem lehet kevesek luxuskiváltsága, a márka folyamatosan élen jár a tervezés, az innováció és a kivitelezés területén. A Privé Revaux gyorsan bővítette termékkínálatát a klasszikus napszemüvegektől kezdve a kiváló minőségű, divatos olvasószemüvegeken, a blue filter, más néven kékfényszűrős szemüvegeken és a kiegészítőkön át a hírességek által tervezett kapszulakollekciókig és az optikai szemüvegekig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -