- Hirdetés -

Zöld akcióban a Pepco

|

A mai rohanó divatvilágban a tudatos választás fontosabb, mint valaha. A trendek jönnek és mennek, ám a fenntartható divat egyre inkább a középpontba kerül. A Pepco is tesz azért, hogy megfeleljen a környezetbarát lehetőségek iránti vásárlói igényeknek. A Better Cotton kezdeményezéshez való csatlakozással nem csupán divatos kollekciókat kínál, hanem élen jár a pamuttermelés környezeti hatásainak csökkentésében is. Ne feledjük: a fenntarthatóság mindig stílusos.

A Pepco a Better Cotton projekt tagja. A kezdeményezéshez való csatlakozással a Pepco elköteleződött a gyapottermesztési gyakorlatok globális javítása iránt. 2023-ban a Pepco termékekben felhasznált gyapot 23%-a a program keretében került beszerzésre.

A környezet támogatása

A Better Cotton iránti elkötelezettséggel a Pepco az elmúlt évben 15 231 909 660 liter vizet segített megtakarítani, és 9 301 kilogrammal csökkentette a gyapottermesztésben használt növényvédő szerek mennyiségét. Az ilyen kezdeményezések nemcsak a környezetre gyakorolt káros hatásokat csökkentik, hanem támogatják a mezőgazdasági termelőket gazdaságaik és ültetvényeik fenntartható kezelésében is.

Better Cotton – küldetés és jelentőség

A Better Cotton egy többszereplős szervezet, amely összehozza a gazdálkodókat és a vállalatokat a fenntarthatóbb gyapottermelés támogatása érdekében. Ez egyaránt előnyös a környezet és a munkavállalók számára is. A Better Cotton küldetése, hogy segítse a gyapottermeléssel foglalkozó közösségeket a túlélésben és a gyarapodásban, ugyanakkor védje és helyreállítsa a környezetet. A szervezet támogatásával a gazdálkodók lehetősége kapnak a fenntarthatóbb gyapottermesztésre: csökkenteni tudják a víz-, valamint a növényvédő szerek használatát, amely összességében jobb munkakörülményeket eredményez.

A Better Cotton iránti növekvő kereslet támogatja a programban részt vevő termelőket, és hozzájárul a gyapot természeti erőforrásokra gyakorolt kiegyensúlyozottabb hatásához.

"Büszkék vagyunk arra, hogy a Better Cotton tagjai lehetünk. Örülünk, hogy támogathatjuk a gyapottermesztési gyakorlatok javítására törekvő gazdálkodókat és vállalatokat. Együtt egy jobb holnapot teremtünk azáltal, hogy felelősségteljesebb gyakorlatokat hirdetünk az ellátási láncban" – mondta Agnieszka Wojdat, a Pepco minőségügyi vezetője.

A Pepco és a Better Cotton

A Pepco 2022 óta a Better Cotton tagja, 2023-ban az általuk árult gyapot 23%-át a program keretében szerezték be. A Pepco mindemellett azt is vállalta, hogy 2025-re a termékeiben felhasznált gyapot legalább 25%-át olyan fenntartható gazdaságokból szerzi be, amelyeket a Better Cotton támogat.

Ebből is láthatjuk, hogy a divatnak nem kell a bolygó kárára mennie. A Pepco folyamatos elköteleződése a fenntartható gyapotbeszerzés mellett, valamint a Better Cotton kezdeményezés növekvő hatása lehetőséget ad a tudatos divatkedvelőknek arra, hogy okosabb döntéseket hozzanak. Minden egyes Better Cotton címkével ellátott Pepco termék egy lépést jelent a zöldebb jövő felé. Legközelebb, amikor frissítenéd ruhatárad, ne feledd, hogy a Pepco választása egy kicsi, de hatásos lépés a fenntarthatóbb divatipar felé. Hiszen az igazi stílus abban rejlik, hogy vigyázunk a világra, amelyben élünk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...