- Hirdetés -

Így támogatja az AVON a női munkavállalókat

|

A nők hátrányos megkülönböztetése a mai napig problémát jelent társadalmunkban. A munkaerő piacon nehezebben találnak munkát és az Eurostart 2020-as felmérése alapján hazánkban átlagosan 17,2 százalékkal kevesebbet keresnek férfi társaiknál. A „Nők vállalataként” is emlegetett AVON globális szinten és hazánkban is hosszú évek óta dolgozik azon, hogy mindenki számára a lehető legjobb munkahely legyen, és olyan szervezeti kultúrát alakítson ki, amely a nők számára is megfelelő körülményeket biztosít.

Az AVON az elmúlt években számos olyan szervezeti változtatást eszközölt, amellyel hozzájárul ahhoz, hogy a vállalat növelje népszerűségét a munkaerőpiacon, a férfiak és a nők körében egyaránt. Nemrégiben több új irányelvet építettek be a vállalat működésének mindennapjaiba, amelyek a munkavállalók jóllétét segítik elő, figyelembe véve például a női munkavállalók sajátos igényeit – hiszen nem csupán a Tanácsadók többsége, de az AVON vezérigazgatója és a munkatársaik 67%-a, valamint kutatóik 70%-a is nő -, tágabb kontextusból szemlélve pedig a szépségipari vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységét is támogatni tudják.

Az AVON nemzetközi szinten, hosszú évek óta elhivatottan dolgozik két társadalmi probléma enyhítésén, nagy összegű pénz- és termékadományokkal támogatja a mellrák elleni és a kapcsolaton belüli erőszak megfékezéséért folyó küzdelmeket. E két alapvető CSR területet érintő tevékenysége mellett, munkatársait is biztatja és támogatja abban, hogy társadalmi munkát végezzenek. A Munka törvénykönyve által meghatározott szabadságokon felül ezért évente 3 nap fizetett szabadnapot biztosít minden foglalkoztatott számára, amennyiben ezeken a napokon önkéntes munkát vállalnak.

A kapcsolaton belüli erőszak elleni küzdelem nem csupán a szépségmárka külső kommunikációjában játszik nagy szerepet, hanem az AVON működésének teljes hálózatát átjárja. A vállalati kommunikációs csatornákon keresztül rendszeresen felhívja Tanácsadói és Koordinátorai figyelmét a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak jeleinek felismerésére és a bántalmazottak támogatásának megfelelő módjaira. Ezenfelül pedig a vállalat munkatársainak is igyekszik segítséget nyújtani. A 2020-ban kidolgozott, globális Gender Based Violance protokollján keresztül országonként kinevezett, képzett nagykövetek közreműködésével nyújt támogatást a családon belüli erőszakot elszenvedett alkalmazottai számára.

Az AVON célja, hogy biztosítsa munkavállalói számára a munka és a magánélet közötti egészséges egyensúly megteremtésének lehetőségét, valamint képességeik maximális kihasználását. Rugalmasság és támogatás jellemzi a vállalat vezetését, munkájuk során igyekeznek figyelembe venni alkalmazottjaik sajátos igényeit és odafigyelnek arra, hogy a munkakörnyezet mindenki számára inspiráló és kellemes legyen. A vállalat rugalmasabb munkaidőt kínál a munkavállalóknak, szabadidőt biztosít, ha orvosi vizsgálatra, vagy egészségügyi szűrésre kell menniük, valamint az idén bevezetett „Menopauza iránymutatás”-ban összefoglalt irányelvek segítségével biztosítja a szükséges támogatást az ezen életszakaszban levő munkavállalóinak is, és mindent megtesz azért, hogy megkönnyítse ezt az időszakot számukra.

Az AVON irányelvei között mindig nagy szerepet játszott a társadalmi felelősségvállalás és a munkavállalók magas szintű támogatása nemtől, nemi hovatartozástól és életkortól függetlenül, hiszen megfelelő munkakörülmények biztosításával, a munkavállalók igényeinek meghallgatásával és figyelembevételével mindenki számára kívánatos munkahely teremthető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...