- Hirdetés -

Két tonna műanyaghulladékot spórol meg évente a Nutriversum

|

A piacon elérhető legzöldebb megoldásokkal, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladék termelésével lehetünk egészségesebbek a Nutriversum márkamegújulásnak köszönhetően.

Rubint Réka nőnapi, több százaknak tartott edzésén ismerhette meg a közönség az egészséges életmód mellett a megújuló márka fenntarthatósági és a környezettudatossági lépéseit is.

A táplálékkiegészítő ipar állandó növekedésben van, a járvány és a válság sem tudta megtörni ezt a folyamatos piacbővülést. A válság ellenére a Nutriversum is 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest. Ez a fejlődés egyrészt köszönhető annak, hogy a járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és már nem csak trendszerűen, hanem egész évben odafigyelnek az egészséges életmód betartására. Az idei évre a megújulás miatt ennél is magasabb növekedéssel számol a márka.

A vitaminok csomagolása a legnagyobb innováció a Nutriversum megújulása kapcsán. Kevés helyen látni még olyan megoldást, hogy vitaminok nem a jól megszokott vitaminos flakonokba kerülnek, hanem kicsi visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért alapból kevesebb műanyagot kell felhasználni, a Nutriversum esetében ez évi körülbelül 2 tonnát jelent. A másik előnye pedig, hogy 100%-ban újrahasznosítható anyagból készül, így ha a fogyasztó szelektíven gyűjti a szemetét, a csomagolóanyag körforgásban tartható.

Amivel még kiemelkednek a hazai piacon, hogy a másik csomagolóanyaguk, a flakonos (PET) termékek már 30%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.

Rubint Réka a márka nagyköveteként köztudottan fontosnak tartja a mindennapi életben a rendszeres mozgást, sportolást. Azonban úgy tartja az egészséges életmód sokkal több csupán mozgásnál.

“A járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és próbálnak egészségtudtosan élni, ezt látom a követőimen is. Azt is jó látni, hogy már nem csak trendszerűen törődünk az egészségünkkel, például már nem csak télen figyelünk oda a vitaminfogyasztásra, hanem egész évben. Mint tudjuk, az egészséges életmód egyik alappillére a mozgás mellett az egészséges táplálkozás” – mondta a Nutriversum nagykövete, Rubint Réka, aki hozzátette, ha igyekszünk egészséges életmódot folytatni, a táplálékkiegészítők használata sokszor könnyebbséget jelenthet, mert egyszerűbben hozzá tudunk jutni azokhoz a tápanyagokhoz, amikre a szervezetünknek szüksége van.

Az általa tartott eseményen résztvevők megismerhették a megújult Nutriversum-ot, ami nem csak új kinézetet, de összetételben és ízben is továbbfejleszetett termékeket takar. Továbbá a márka igyekezett a fenntarthatóság jegyében is lépéseket tenni.

“Kiemelt figyelmet fordítottunk a fogyasztói igényekre és a hazai trendekre is. Ezért a legmagasabb minőségű összetevőkből igyekeztünk a legfinomabb termékeket létrehozni, mert fogyasztóink számára elengedhetetlen a jó íz. A világban tapasztalható fenntarthatósági trendeknek is próbáltunk megfelelni, ezért megújult csomagolásainknál igyekeztünk a piacon elérhető legzöldebb megoldásokat választani. Például azzal, hogy vitaminjaink a megszokott vitaminos dobozokból átkerültek kicsi visszazárható és 100%-ban újrahasznosítható tasakokba, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladéktól óvjuk meg a Földünket” - mondta Fetter Ármin a Nutriversum marketing vezetője.

Az utóbbi időszakban egyre többen kezdtek tudatosabb életet élni, több figyelmet fordítani nem csak magukra, hanem a környezetükre is, éppen ezért egy termék kiválasztásánál már a környezettudatosság is fontos szemponttá vált.

Ezek mellett a megújult weboldalt is úgy alakították ki, hogy mindenki könnyen és gyorsan megtalálhassa a számára legmegfelelőbb társakat az egészséges életmódhoz. Kiemelt szempont volt a könnyű mobilos használat a fejlesztés során, hiszen napjainkban egyre többen vásárolnak már mobilon, a Nutriversum esetében a mobilról érkező megrendelések száma 43%-kal emelkedett az előző évhez képest.

A 3 legtöbbet eladott termékkategóriájukat tekintve a fehérjék 43%-kal, a vitaminok 17%-kal, a kollagének pedig 13%-kal emelkedtek az előző évhez képest, és a náluk kapható vitamin fajták száma is közel megduplázódott ez idő alatt.

A márka folyamatos növekedését mi sem támaszthatná jobban alá, mint hogy független mérés alapján (Árukereső.hu) 99,6% az ügyfélelégedettségük és a Nutriversum lett 2022 leginnovatívabb táplálékkiegészítő márkája a Just Clear díjátadón.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...