- Hirdetés -

Két tonna műanyaghulladékot spórol meg évente a Nutriversum

|

A piacon elérhető legzöldebb megoldásokkal, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladék termelésével lehetünk egészségesebbek a Nutriversum márkamegújulásnak köszönhetően.

Rubint Réka nőnapi, több százaknak tartott edzésén ismerhette meg a közönség az egészséges életmód mellett a megújuló márka fenntarthatósági és a környezettudatossági lépéseit is.

A táplálékkiegészítő ipar állandó növekedésben van, a járvány és a válság sem tudta megtörni ezt a folyamatos piacbővülést. A válság ellenére a Nutriversum is 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest. Ez a fejlődés egyrészt köszönhető annak, hogy a járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és már nem csak trendszerűen, hanem egész évben odafigyelnek az egészséges életmód betartására. Az idei évre a megújulás miatt ennél is magasabb növekedéssel számol a márka.

A vitaminok csomagolása a legnagyobb innováció a Nutriversum megújulása kapcsán. Kevés helyen látni még olyan megoldást, hogy vitaminok nem a jól megszokott vitaminos flakonokba kerülnek, hanem kicsi visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért alapból kevesebb műanyagot kell felhasználni, a Nutriversum esetében ez évi körülbelül 2 tonnát jelent. A másik előnye pedig, hogy 100%-ban újrahasznosítható anyagból készül, így ha a fogyasztó szelektíven gyűjti a szemetét, a csomagolóanyag körforgásban tartható.

Amivel még kiemelkednek a hazai piacon, hogy a másik csomagolóanyaguk, a flakonos (PET) termékek már 30%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.

Rubint Réka a márka nagyköveteként köztudottan fontosnak tartja a mindennapi életben a rendszeres mozgást, sportolást. Azonban úgy tartja az egészséges életmód sokkal több csupán mozgásnál.

“A járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és próbálnak egészségtudtosan élni, ezt látom a követőimen is. Azt is jó látni, hogy már nem csak trendszerűen törődünk az egészségünkkel, például már nem csak télen figyelünk oda a vitaminfogyasztásra, hanem egész évben. Mint tudjuk, az egészséges életmód egyik alappillére a mozgás mellett az egészséges táplálkozás” – mondta a Nutriversum nagykövete, Rubint Réka, aki hozzátette, ha igyekszünk egészséges életmódot folytatni, a táplálékkiegészítők használata sokszor könnyebbséget jelenthet, mert egyszerűbben hozzá tudunk jutni azokhoz a tápanyagokhoz, amikre a szervezetünknek szüksége van.

Az általa tartott eseményen résztvevők megismerhették a megújult Nutriversum-ot, ami nem csak új kinézetet, de összetételben és ízben is továbbfejleszetett termékeket takar. Továbbá a márka igyekezett a fenntarthatóság jegyében is lépéseket tenni.

“Kiemelt figyelmet fordítottunk a fogyasztói igényekre és a hazai trendekre is. Ezért a legmagasabb minőségű összetevőkből igyekeztünk a legfinomabb termékeket létrehozni, mert fogyasztóink számára elengedhetetlen a jó íz. A világban tapasztalható fenntarthatósági trendeknek is próbáltunk megfelelni, ezért megújult csomagolásainknál igyekeztünk a piacon elérhető legzöldebb megoldásokat választani. Például azzal, hogy vitaminjaink a megszokott vitaminos dobozokból átkerültek kicsi visszazárható és 100%-ban újrahasznosítható tasakokba, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladéktól óvjuk meg a Földünket” - mondta Fetter Ármin a Nutriversum marketing vezetője.

Az utóbbi időszakban egyre többen kezdtek tudatosabb életet élni, több figyelmet fordítani nem csak magukra, hanem a környezetükre is, éppen ezért egy termék kiválasztásánál már a környezettudatosság is fontos szemponttá vált.

Ezek mellett a megújult weboldalt is úgy alakították ki, hogy mindenki könnyen és gyorsan megtalálhassa a számára legmegfelelőbb társakat az egészséges életmódhoz. Kiemelt szempont volt a könnyű mobilos használat a fejlesztés során, hiszen napjainkban egyre többen vásárolnak már mobilon, a Nutriversum esetében a mobilról érkező megrendelések száma 43%-kal emelkedett az előző évhez képest.

A 3 legtöbbet eladott termékkategóriájukat tekintve a fehérjék 43%-kal, a vitaminok 17%-kal, a kollagének pedig 13%-kal emelkedtek az előző évhez képest, és a náluk kapható vitamin fajták száma is közel megduplázódott ez idő alatt.

A márka folyamatos növekedését mi sem támaszthatná jobban alá, mint hogy független mérés alapján (Árukereső.hu) 99,6% az ügyfélelégedettségük és a Nutriversum lett 2022 leginnovatívabb táplálékkiegészítő márkája a Just Clear díjátadón.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...