A piacon elérhető legzöldebb megoldásokkal, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladék termelésével lehetünk egészségesebbek a Nutriversum márkamegújulásnak köszönhetően.
Rubint Réka nőnapi, több százaknak tartott edzésén ismerhette meg a közönség az egészséges életmód mellett a megújuló márka fenntarthatósági és a környezettudatossági lépéseit is.
A táplálékkiegészítő ipar állandó növekedésben van, a járvány és a válság sem tudta megtörni ezt a folyamatos piacbővülést. A válság ellenére a Nutriversum is 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest. Ez a fejlődés egyrészt köszönhető annak, hogy a járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és már nem csak trendszerűen, hanem egész évben odafigyelnek az egészséges életmód betartására. Az idei évre a megújulás miatt ennél is magasabb növekedéssel számol a márka.
A vitaminok csomagolása a legnagyobb innováció a Nutriversum megújulása kapcsán. Kevés helyen látni még olyan megoldást, hogy vitaminok nem a jól megszokott vitaminos flakonokba kerülnek, hanem kicsi visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért alapból kevesebb műanyagot kell felhasználni, a Nutriversum esetében ez évi körülbelül 2 tonnát jelent. A másik előnye pedig, hogy 100%-ban újrahasznosítható anyagból készül, így ha a fogyasztó szelektíven gyűjti a szemetét, a csomagolóanyag körforgásban tartható.
Amivel még kiemelkednek a hazai piacon, hogy a másik csomagolóanyaguk, a flakonos (PET) termékek már 30%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.
Rubint Réka a márka nagyköveteként köztudottan fontosnak tartja a mindennapi életben a rendszeres mozgást, sportolást. Azonban úgy tartja az egészséges életmód sokkal több csupán mozgásnál.
“A járvány óta egyre többen elkezdtek foglalkozni az egészségükkel és próbálnak egészségtudtosan élni, ezt látom a követőimen is. Azt is jó látni, hogy már nem csak trendszerűen törődünk az egészségünkkel, például már nem csak télen figyelünk oda a vitaminfogyasztásra, hanem egész évben. Mint tudjuk, az egészséges életmód egyik alappillére a mozgás mellett az egészséges táplálkozás” – mondta a Nutriversum nagykövete, Rubint Réka, aki hozzátette, ha igyekszünk egészséges életmódot folytatni, a táplálékkiegészítők használata sokszor könnyebbséget jelenthet, mert egyszerűbben hozzá tudunk jutni azokhoz a tápanyagokhoz, amikre a szervezetünknek szüksége van.
Az általa tartott eseményen résztvevők megismerhették a megújult Nutriversum-ot, ami nem csak új kinézetet, de összetételben és ízben is továbbfejleszetett termékeket takar. Továbbá a márka igyekezett a fenntarthatóság jegyében is lépéseket tenni.
“Kiemelt figyelmet fordítottunk a fogyasztói igényekre és a hazai trendekre is. Ezért a legmagasabb minőségű összetevőkből igyekeztünk a legfinomabb termékeket létrehozni, mert fogyasztóink számára elengedhetetlen a jó íz. A világban tapasztalható fenntarthatósági trendeknek is próbáltunk megfelelni, ezért megújult csomagolásainknál igyekeztünk a piacon elérhető legzöldebb megoldásokat választani. Például azzal, hogy vitaminjaink a megszokott vitaminos dobozokból átkerültek kicsi visszazárható és 100%-ban újrahasznosítható tasakokba, éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladéktól óvjuk meg a Földünket” - mondta Fetter Ármin a Nutriversum marketing vezetője.
Az utóbbi időszakban egyre többen kezdtek tudatosabb életet élni, több figyelmet fordítani nem csak magukra, hanem a környezetükre is, éppen ezért egy termék kiválasztásánál már a környezettudatosság is fontos szemponttá vált.
Ezek mellett a megújult weboldalt is úgy alakították ki, hogy mindenki könnyen és gyorsan megtalálhassa a számára legmegfelelőbb társakat az egészséges életmódhoz. Kiemelt szempont volt a könnyű mobilos használat a fejlesztés során, hiszen napjainkban egyre többen vásárolnak már mobilon, a Nutriversum esetében a mobilról érkező megrendelések száma 43%-kal emelkedett az előző évhez képest.
A 3 legtöbbet eladott termékkategóriájukat tekintve a fehérjék 43%-kal, a vitaminok 17%-kal, a kollagének pedig 13%-kal emelkedtek az előző évhez képest, és a náluk kapható vitamin fajták száma is közel megduplázódott ez idő alatt.
A márka folyamatos növekedését mi sem támaszthatná jobban alá, mint hogy független mérés alapján (Árukereső.hu) 99,6% az ügyfélelégedettségük és a Nutriversum lett 2022 leginnovatívabb táplálékkiegészítő márkája a Just Clear díjátadón.