A tavalyi megingás után a jelek szerint magára talált idén a Netflix, 2023-ban eddig minden negyedévben sikerült növelniük az előfizetők számát, a július-szeptemberi időszakban ráadásul már közel 9 millióval. A cég bevétele a harmadik negyedévben átlépte a 8,5 milliárd dollárt.
Jól sikerült az idei harmadik negyedév a Netflixnek, a korábbi időszakhoz képest jóval nagyobb árbevétel növekedésről számolt be a cég, és talán ami még ennél is fontosabb, az ügyféltábor is jelentős mértékben bővült. A vállalat forgalma 8,54 milliárd dollár volt a július-szeptemberi időszakban, ez 7,8 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit és idén az eddigi legnagyobb mértékű bővülésnek számít.
A társaság üzemi eredménye megközelítette a kétmilliárd dollárt, ami éves összevetésben majdnem 25 százalékos növekedésnek felel meg. A cég profitja 1,7 milliárd dollár volt, ez ötödével több mint a 2022 harmadik negyedéves eredmény.
A piac és a befektetők számára is talán még fontosabb információ, hogyan alakult a legnépszerűbb streamingszolgáltató ügyfélbázisa. Nos, ebben a mutatóban is szép teljesítményt nyújtott a harmadik negyedévben a Netflix, 8,76 millió új előfizetővel gyarapodott a tábor, és már több mint 247 millióan használják a megoldást. A vállalat tájékoztatása szerint kezdi beváltani a hozzá fűzött reményeket a hirdetéseket tartalmazó, de cserébe olcsóbb csomag. Az ilyen típusú előfizetések száma közel 70 százalékkal nőtt a második negyedévhez képest és ahol elérhető ez a konstrukció, azokban az országokban átlagosan az új előfizetők 30 százaléka már ezt választja.