- Hirdetés -

Különleges sorozat érkezik a Disney+-ra

|

Nagy feltűnést keltett a „Croisette” híres lépcsőjén a cannes-i sorozatfesztivál ideje alatt az a csapat, aki megvalósította a „Becoming Karl Lagerfeld” című, eredeti francia sorozatot, amely kizárólag a Disney+-on lesz elérhető június 7-től. A 7. Canneseries-en, vagyis a Cannes-i Nemzetközi Sorozatfesztiválon versenyen kívül bemutatott sorozatnak egy valódi „haute couture” miliőt kölcsönzött a híres pink szőnyeg.

Blondie „Heart of Glass” című dala adta meg a fényűző hangulatot, amikor a nemzetközi színészek bevonultak a szőnyegre. A híres tervezőt a filmvásznon alakító Daniel Brühl mellett Alex Lutz (Pierre Bergé), Arnaud Valois (Yves Saint Laurent) és a színésznők, Jeanne Damas (Paloma Picasso), Sunnyi Melles (Marlène Dietrich), Chloé Hirschman (Pat Cleveland) és Giorgia Sinicorni (Carla Fendi) is felvonultak a rózsaszín szőnyeggel borított lépcsőn. A sztárszereplőkhöz csatlakozott a sorozat alkotója, Isaure Pisani-Ferry, Raphaëlle Bacqué, a „Kaiser Karl” (Albin Michel kiadó) szerzője, amelyből a sorozat adaptációja készült, valamint Jérôme Salle, a három epizód rendezője és társművészeti vezetője. A „Becoming Karl Lagerfeld” első két epizódját a tekintélyes „Salle Louis Lumière” -ben, a „Palais des Festivals”-ban mutatták be, és három perces álló tapsot kaptak.

Egy divatikon felemelkedése

A 6 epizódból álló sorozat először rántja le a leplet a divat legrejtélyesebb tervezőjének, Karl Lagerfeldnek a megjelenéséről, a csillogás mögötti egóharcokról, a grandiózus partikról és a pusztító szenvedélyekről, amelyek Karl életét övezték, mielőtt világhíres Lagerfeld lett.

1972-ben Karl Lagerfeld (Daniel Brühl) 38 éves, a nagyközönség számára még ismeretlen tervező. Az átlagembernek készít ruhákat, és még nem viseli ikonikus frizuráját sem. Miközben megismerkedik és beleszeret a szenvedélyes Jacques de Bascherbe (Théodore Pellerin), egy fiatal, ambiciózus, bajkeverő ficsúrba, összeszedi minden bátorságát és felveszi a harcot barátjával (és egyben riválisával), Yves Saint Laurent-nal (Arnaud Valois), a haute couture zsenijével, aki mögött a rettenthetetlen üzletember, Pierre Bergé (Alex Lutz) áll.

A hatrészes minisorozat Raphaëlle Bacqué „Kaiser Karl” című bestsellere (Albin Michel kiadó) alapján készült, és sztárszereplőket vonultat fel a filmvásznon. Főszerepben Daniel Brühl („Nyugaton a helyzet változatlan”, „Amerika Kapitány: Polgárháború”, „Hajsza a győzelemért”, „Becstelen Brigantik”, „Good Bye, Lennin!”), de megjelenik még a vásznon Théodore Pellerin mint Jacques de Bascher („Continental Drift (South)”, „Solo”, „Franklin”, „Amitől félünk”) és Arnaud Valois is, aki Yves Saint Laurent-ot alakítja (a Festival Lumière 2018 legtehetségesebb színésze; „120 dobbanás percenként”, „Édes búcsú” „A lány a vonaton”, „My Best Part”, „Spring Blossom”). Alex Lutz játssza Pierre Bergé-t (a César Legjobb színésznek járó elismerést nyerte el 2019-ben, valamint a Molière díjat 2016-ban és 2020-ban; „Vortex”, „Guy”, „Romantikus vígjáték”, „Baron noir”, „Strangers by Night”). Agnès Jaoui Gabrielle Aghion szerepében, aki a Chloé divatház alapítója volt, és nagyban hozzájárult Karl hírnevéhez. (A Legjobb női mellékszereplőnek járó César díjat nyerte el 1998-ban, 2001-ben és 2016-ban és Tiszteletbeli César díjjal ismerték el 2024-ben; „À l'Ombre des filles”, „En Thérapie”, „The Sweet Escape”, „Ízlés dolga”). A sorozat azokat a divat- és kulturális személyiségeket is bemutatja, akik annak idején Karl Lagerfeld mellett dolgoztak. Jeanne Damas a „La Sincérité” és a „Rock'n Roll2” filmekből ismert színész és divattervező Paloma Picassóként jelenik meg a vásznon.

Jérôme Salle az 1., 2. és 6. epizód rendezőjeként áll ennek a nagyszabású sorozatnak az élén („Kompromat”, „Totems”, „A mélység kalandora”, „Zulu”, „Anthony Zimmer”). Az executive producer szerepét a Jour Premier producerével, Arnaud de Crémiers-szel osztja meg. A 3., 4. és 5. részt Audrey Estrougo („Minden rendben”, „Suprêmes”) rendezte. Isaure Pisani-Ferry („Rablók: A sorozat”, „Vampires”, „Les grands esprits”) a sorozat alkotója Jennifer Have („Unfaithful”, „The Red Band Society”) és Raphaëlle Bacqué mellett.

Isaure Pisani-Ferry a sorozat vezető írója, társszerzőként Dominique Baumard („Le Jeune imam”, „Rablók: A sorozat”, „A legendák hivatala”) Jennifer Have és Nathalie Hertzberg („The Goldman Case”) működött közre minden epizódban.

A sorozat producereiként Isabelle Degeorges, Gaumont és Arnaud de Crémiers, Jour Premier működött közre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat a mesterséges intelligencia

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...