- Hirdetés -

Különleges sorozat érkezik a Disney+-ra

|

Nagy feltűnést keltett a „Croisette” híres lépcsőjén a cannes-i sorozatfesztivál ideje alatt az a csapat, aki megvalósította a „Becoming Karl Lagerfeld” című, eredeti francia sorozatot, amely kizárólag a Disney+-on lesz elérhető június 7-től. A 7. Canneseries-en, vagyis a Cannes-i Nemzetközi Sorozatfesztiválon versenyen kívül bemutatott sorozatnak egy valódi „haute couture” miliőt kölcsönzött a híres pink szőnyeg.

Blondie „Heart of Glass” című dala adta meg a fényűző hangulatot, amikor a nemzetközi színészek bevonultak a szőnyegre. A híres tervezőt a filmvásznon alakító Daniel Brühl mellett Alex Lutz (Pierre Bergé), Arnaud Valois (Yves Saint Laurent) és a színésznők, Jeanne Damas (Paloma Picasso), Sunnyi Melles (Marlène Dietrich), Chloé Hirschman (Pat Cleveland) és Giorgia Sinicorni (Carla Fendi) is felvonultak a rózsaszín szőnyeggel borított lépcsőn. A sztárszereplőkhöz csatlakozott a sorozat alkotója, Isaure Pisani-Ferry, Raphaëlle Bacqué, a „Kaiser Karl” (Albin Michel kiadó) szerzője, amelyből a sorozat adaptációja készült, valamint Jérôme Salle, a három epizód rendezője és társművészeti vezetője. A „Becoming Karl Lagerfeld” első két epizódját a tekintélyes „Salle Louis Lumière” -ben, a „Palais des Festivals”-ban mutatták be, és három perces álló tapsot kaptak.

Egy divatikon felemelkedése

A 6 epizódból álló sorozat először rántja le a leplet a divat legrejtélyesebb tervezőjének, Karl Lagerfeldnek a megjelenéséről, a csillogás mögötti egóharcokról, a grandiózus partikról és a pusztító szenvedélyekről, amelyek Karl életét övezték, mielőtt világhíres Lagerfeld lett.

1972-ben Karl Lagerfeld (Daniel Brühl) 38 éves, a nagyközönség számára még ismeretlen tervező. Az átlagembernek készít ruhákat, és még nem viseli ikonikus frizuráját sem. Miközben megismerkedik és beleszeret a szenvedélyes Jacques de Bascherbe (Théodore Pellerin), egy fiatal, ambiciózus, bajkeverő ficsúrba, összeszedi minden bátorságát és felveszi a harcot barátjával (és egyben riválisával), Yves Saint Laurent-nal (Arnaud Valois), a haute couture zsenijével, aki mögött a rettenthetetlen üzletember, Pierre Bergé (Alex Lutz) áll.

A hatrészes minisorozat Raphaëlle Bacqué „Kaiser Karl” című bestsellere (Albin Michel kiadó) alapján készült, és sztárszereplőket vonultat fel a filmvásznon. Főszerepben Daniel Brühl („Nyugaton a helyzet változatlan”, „Amerika Kapitány: Polgárháború”, „Hajsza a győzelemért”, „Becstelen Brigantik”, „Good Bye, Lennin!”), de megjelenik még a vásznon Théodore Pellerin mint Jacques de Bascher („Continental Drift (South)”, „Solo”, „Franklin”, „Amitől félünk”) és Arnaud Valois is, aki Yves Saint Laurent-ot alakítja (a Festival Lumière 2018 legtehetségesebb színésze; „120 dobbanás percenként”, „Édes búcsú” „A lány a vonaton”, „My Best Part”, „Spring Blossom”). Alex Lutz játssza Pierre Bergé-t (a César Legjobb színésznek járó elismerést nyerte el 2019-ben, valamint a Molière díjat 2016-ban és 2020-ban; „Vortex”, „Guy”, „Romantikus vígjáték”, „Baron noir”, „Strangers by Night”). Agnès Jaoui Gabrielle Aghion szerepében, aki a Chloé divatház alapítója volt, és nagyban hozzájárult Karl hírnevéhez. (A Legjobb női mellékszereplőnek járó César díjat nyerte el 1998-ban, 2001-ben és 2016-ban és Tiszteletbeli César díjjal ismerték el 2024-ben; „À l'Ombre des filles”, „En Thérapie”, „The Sweet Escape”, „Ízlés dolga”). A sorozat azokat a divat- és kulturális személyiségeket is bemutatja, akik annak idején Karl Lagerfeld mellett dolgoztak. Jeanne Damas a „La Sincérité” és a „Rock'n Roll2” filmekből ismert színész és divattervező Paloma Picassóként jelenik meg a vásznon.

Jérôme Salle az 1., 2. és 6. epizód rendezőjeként áll ennek a nagyszabású sorozatnak az élén („Kompromat”, „Totems”, „A mélység kalandora”, „Zulu”, „Anthony Zimmer”). Az executive producer szerepét a Jour Premier producerével, Arnaud de Crémiers-szel osztja meg. A 3., 4. és 5. részt Audrey Estrougo („Minden rendben”, „Suprêmes”) rendezte. Isaure Pisani-Ferry („Rablók: A sorozat”, „Vampires”, „Les grands esprits”) a sorozat alkotója Jennifer Have („Unfaithful”, „The Red Band Society”) és Raphaëlle Bacqué mellett.

Isaure Pisani-Ferry a sorozat vezető írója, társszerzőként Dominique Baumard („Le Jeune imam”, „Rablók: A sorozat”, „A legendák hivatala”) Jennifer Have és Nathalie Hertzberg („The Goldman Case”) működött közre minden epizódban.

A sorozat producereiként Isabelle Degeorges, Gaumont és Arnaud de Crémiers, Jour Premier működött közre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...