A TV-t, internetet, vezetékes telefont egy csomagban kínáló Flip májustól van jelen a telekommunikációs piacon. A márka most leforgatta első élőszereplős reklámfilmjét, melyben egy értékesítőjükre szerelt igazságvizsgáló segítségével tesztelik az érdeklődők azt, hogy az igazat hirdeti-e magáról a Flip.
A Flip lényege az egyszerűség és az őszinteség. Erről tanúskodik a telekommunikációs márka első élőszereplős reklámfilmje is, melyben Lábas Norbertet, a Flip egyik értékesítőjét kérdezhetik az érdeklődők a márka ajánlatáról úgy, hogy egy igazságvizsgáló garantálja azt, hogy a válasz nem lesz félrevezető. Bemelegítésnek tesztkérdések hangzanak el, majd a lényegre térnek a potenciális ügyfelek. Bár Lábas Norbert alkoholt nem iszik, főzni sem tud és még csak nem is kalóz, az ajánlattal kapcsolatban minden esetben igazat mond. Így kiderül, hogy tényleg csak 4000 forint a havidíj, és hogy valóban nincsen sem hűségidő, sem apróbetűs részek.
„Első reklámfilmünkkel azt szerettük volna megmutatni, hogy üzletkötőink az ajánlattal kapcsolatban sosem ferdítenek és nem beszélnek mellé. A lényeget és az igazat mondják. Mert mi a Flipnél azt mondjuk, ami van. Ajánlatunkkal azokat célozzuk meg, akik az egyszerű, kötöttségek nélküli, de megbízható megoldásokat keresik. Ezekre az igényekre olyan választ nyújtunk, ami se nem több, se nem kevesebb. Ami pont jó” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője az Igazságvizsgáló film kapcsán.
- Hirdetés -
Lényegre törő a Flip reklámfilmje
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők
A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...
Terjeszkedik a Pizza Hut
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...
Megvannak 2024 legjobb játékai
Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el
Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...
Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO
Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....
Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...
Így várja az ünnepi rohamot a GLS
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat
A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...
Komolyabban veszik a cégek a generációváltást
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -