Magyarország legnépszerűbb hírességei és vezető véleményvezérei osztják meg tapasztalataikat és tippjeiket az influencer marketing iránt érdeklődők csúcstalálkozóján szeptember 19-én a Budapest Music Centerben. A hazai és nemzetközi előadók mellett többek között olyan világmárkák és brandek álltak be az első hazai Influencer Festival mögé, mint a Coca-Cola Company és a Post for Rent, amelyek meghatározó szereplői és elkötelezett hívei az influencer marketingnek.
Sztárelőadókkal készül a véleményvezérek első szakmai fesztiválja, ahol a Coca-Cola Stage-en többek között a felsorolt hírességek is betekintést nyújtanak a véleményvezér- vagy befolyásoló marketing rejtelmeibe, lehetőségeibe és jövőjébe.
A több mint 100 influencert és brandet felvonultató eseményt szervező Hinora Group Reklámügynökség a Red Lemon Media ügynökséggel, valamint a Post for Renttel együtt elkötelezett az influencerek szakmai támogatásában és az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében.
„2018-ban nem arról kell beszélni, hogy fontos-e az influencer marketing, hanem arról, hogyan éljünk az influencer marketing adta lehetőségekkel. Vezető influencer marketing platformként több mint 25 ezer regisztrált véleményvezérrel és több mint száz nemzetközi márkával bizton állíthatjuk: izgalmas és apadni nem szándékozó területre léptünk, ahol az adatvezerélt, deep és machine learning folyamatok elemzése egyre kritikusabbá válik. Az Influencer Festival kiemelt partnereként nemcsak képviseletet, de irányvonalat is szándékozunk adni a hazai és nemzetközi influencer marketing területén” – nyilatkozta Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.
Az előadások és kerekasztal-beszélgetések résztvevői között hazánk legnépszerűbb hírességei, vezető influencerei, top-marketingvezetői, márkatulajdonosai, valamint top-microinfluencerei mellett a Special Effects Media, a Bug TV, a Creatinsta, az Armadillo Kreatív Ügynökség, a NuHeadz Talent Management, a POME, valamint egy nemzetközi influencer ügynökség is szerepelnek.
A Brand Zone színpadán olyan világmárkák képviselői osztják meg tapasztalataikat az influencer marketingről, mint a Coca-Cola Company, az Adidas, a H&M, a Hell Energy, a Jeep, a Mercedes-Benz Hungary, a Red Bull, a Rossmann, a Sloggi és az UNICEF.
Az eseményről további információkat talál ide kattintva.