A világszinten piacvezető tetőablak gyártó 2020 augusztusában meghirdetett tenderén kétkörös kiválasztási folyamat után döntött a Café Communications-szel közös együttműködés mellett.
„Évtizedek óta gyakorlatilag alig változó márkastratégia és üzenethalmaz mellett dolgozunk a magyar piacon, ezért felüdítő, amikor egy ügynökség új megközelítést vagy szempontokat hoz be a munkánkba. A Café ezzel hívta fel magára a figyelmünket az egyébként rendkívül színvonalas tenderanyagokat felvonultató ügynökségek közül” – mondja Kárpáti Marianna, marketingvezető.
A tender középpontjában egy őszi eladásösztönző kampány állt. Az alapvető cél a megkönnyített ablakcsere folyamat bemutatása és a pénzvisszatérítés akció hangsúlyozása volt.
„Nagyon ritkán találkozunk olyan összeszedett és hasznos feedback-kel, amit a VELUX csapattól kaptunk már a prezentáció alatt. Ez sokat segített abban, hogy azonnal partnerként kezdjünk el közösen gondolkodni, és egy remek hangulatú és hatékony közös munkát vetít előre.” – mondta el nekünk Várkonyi Eni, a Café Communications társ-kreatívigazgatója, aki a kreatív csapattal együtt már várja a januárban induló közös munkát.