Az év elején a Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport. Az újonnan alakult vállalkozás főként integrált stratégiai szponzorációs tanácsadással foglalkozik, a tervezéstől a kivitelezésig, és utólagos értékelésig szponzoroknak és szponzoráltaknak egyaránt.
A Myron Sponsorship tevékenysége kiterjed a kultúra, sport, egyéni szponzoráció területére továbbá szervezetekkel, létesítményekkel és eseményekkel való együttműködésekre, de ugyanilyen hangsúlyosak a saját fejlesztésű kreatív megoldások és projektek megvalósítása, melyek célja az ügyfélélményt nyújtó szponzorációs felületetek létrehozása. A cégnél fontosnak tartják a nemzetközi trendek és kutatások nyomon-követését, szakmai fórumokon való megjelenést és együttműködések létrehozását.
Az új vállalkozás szakmai irányítását ügyvezető partnerként Mihók Ildikó, stratégiai igazgatóként pedig Vass Orsolya végzi. Mindkét szakember évtizedes tapasztalattal rendelkezik marketingkommunikációs területen. Mihók Ildikó többek között az UNIQA Biztosító, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Saint-Gobain Rigips marketing és kommunikációs vezetőjeként ért el jelentős sikereket. Vass Orsolya a PanTel és az E.ON projektvezetőjeként első sorban márkaépítés és stratégiai szponzoráció területén tevékenykedett – írja közleményében a Milteam360.
A Myron Sponsorship első stratégiai együttműködése a Faster Promotion-al valósult meg, melynek során a „Magyar Everest Expedíció 2017” szponzorációs ügynökségi partnere, stratégiai tanácsadással és konkrét támogatói megállapodásokkal segítve így az egyedülálló expedíció szervezői csapatát.