Digitális erősítés a RAS-nál

A magyar online kiskereskedelmi forgalom növekedésével egyre több hagyományos vállalkozás ismeri fel a digitális értékesítés jelentőségét. A Ringier Axel Springer (RAS) és az Oander konzorciumi megállapodása, a RAS/Oander Digital Transaction őket célozza majd átfogó szolgáltatáscsomagjával.

Az online piactérre lépő cégekben előbb-utóbb megfogalmazódik az igény az egyablakos ügyintézésre. Nekik az a legnagyobb segítség, ha nemcsak egy webshopot kapnak, hanem a digitális ügynökségük teljes körű szolgáltatáscsomaggal tudja támogatni az értékesítési tevékenységüket. Itt találkozik a RAS és az Oander tudása, hiszen közösen lefedik a teljes digitális tranzakciós folyamatot: az online márkaépítést, a közösségi elfogadottság elérését és a tényleges konverziót.

„Az Oanderben egy olyan partnert találtunk, amelynek több száz webáruház fejlesztésével a háta mögött nemcsak a fejlesztésben és a digitális tranzakciós szolgáltatásokban, de az online stratégiaépítésben is jelentős tapasztalata van. Vezető médiavállalatként mindehhez nem csupán a hirdetési felületeinket, de marketing-, közösségimédia- és BTL-tapasztalatunkat is hozzá tudjuk tenni. A Blikk.hu, a Glamour.hu, a Egészségkalauz.hu és a Noizz.hu oldal tulajdonosaként a hatékony csatornáinkat is a kampányok integrált részeként tudjuk kezelni” – mondta Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólióigazgatója, aki a médiavállalat részéről irányítja az új együttműködést.

„A RAS-Oander konzorcium stratégiájának középpontjában a leadgenerálás, a konverzió és a vevőelköteleződés áll. Az omnichannel megközelítésben az értékesítő cég több csatornán keresztül, egységes és összehangolt módon kommunikál a vásárlóival, miközben vonzza és elégedetté teszi őket a marketingtevékenységével. A mix fontos részét képezi a közösségi kommunikáció és azok a natív tartalmak, amelyeket az adott témához legközelebb álló RAS-szerkesztőség biztosít a hirdetőknek – nyilatkozta az együttműködés előnyeiről Ocskay László, a RAS/Oander Digital Transaction vezetője.

Az ügynökség hetven szakértővel dolgozik, a legkülönfélébb szakterületekről: front end fejlesztőktől a szervezeti tanácsadókon át a médiavásárlókig. Velük működnek együtt a RAS Magyarország Kft. különböző szerkesztőségei. A várakozások szerint az első közös projektek az egészségügyi, a banki és a retail szektor szereplőitől érkeznek majd.