- Hirdetés -

Divatban utazik a MINI

|

A brit prémiumgyártó egy látványos közterületi installációval és egy újabb merész ruhakollekcióval érkezett meg a 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválra.

 

2017. január 10-13. között rendezték meg Olaszországban a 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztivált, amelynek ezúttal is Firenze legnagyobb történelmi emlékműve, a Fortezza da Basso középkori erőd adott otthont. A négynapos rendezvényen a MINI és az évente megrendezett Pitti Immagine nívós olasz divatvásár ismét megújította hosszú távú partnerségét, amellyel mindkét fél megerősítette, hogy az innovációk iránti szenvedélyben, a részletekre való összpontosításban, a szüntelen megújulási vágyban és a példaértékű minőség iránti elkötelezettségben egyformán osztozva a jövőben is olyan közös projektek megvalósításán dolgoznak, amelyek vadonatúj, stílusteremtő irányzatok megszületéséhez járulnak hozzá.

 

 

A MINI és a Pitti Immagine partnersége a feltörekvő tehetségek támogatására épül

 

A MINI és a Pitti Immagine nívós olasz divatvásár közötti kreatív partnerséget az innováció és a közös értékteremtés iránti szenvedély táplálja, amely a progresszív életszemlélet vezérelvei szerint egyesíti két teljesen eltérő világ tapasztalatait és célkitűzéseit. A két vállalat évek óta tartó együttműködése a 2017. január 10-13. között megrendezett 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon újabb állomásához érkezett, a firenzei Fortezza da Basso középkori erődben életre hívott rendezvényen ugyanis az úttörő partnerség ezúttal a divatvilág azon feltörekvő tehetségeinek adott kibontakozási lehetőséget, akik munkájukban a legkorszerűbb trendeket a nagyvárosok kultúrájával egyesítik. Mint ilyen, kiforrott szépérzékével, kreativitása, egyénisége és termékpalettája iránti rajongásával, valamint innovatív ötleteivel, a MINI kiváló inspirációként szolgált a divattervezőknek és a feltörekvő fiatal művészeknek.

 

A MINI FLUID FASHION ruhakompozíció és a brit prémiumgyártó támogatását élvező „The Latest Fashion Buzz” elnevezésű válogatás találkozása

 

A 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon a MINI és a Pitti Immagine immáron harmadik alkalommal mutatta be a nagyközönségnek a brit prémiumgyártó támogatását élvező nemzetközi divattervezők „The Latest Fashion Buzz” elnevezésű rendhagyó válogatását. A firenzei Piazzale delle Ghiaie téren a MINI, a Pitti Immagine, valamint a L’Uomo Vogue és a GQ férfimagazinok által kiválasztott hat fiatal, feltörekvő divattervező mutatkozhatott be a divatvilágnak kollekciója felvonultatásával.

 

A spanyol David Catalán, a portugál Estelita Mendonça, a kínai Feng Chen Wang, a német Sissi Goetze, a kínai Pronounce és az olasz Luca Magliano alkotta csapat egyetemi és professzionális művészek háttértámogatását élvezve hívta életre a MINI FLUID FASHION ruhakollekció legújabb, „Bold Meets Genderless” névre keresztelt stílusát, amelynek merész, klasszikus trendeket messziről elkerülő, határtalan szabadságot hirdető alkotásai egy vadonatúj, változásra fogékony célcsoportot céloznak meg.

 

Az innovatív szemléletű anyaghasználat és a határokat ledöntő alkotói kreativitás egyedi, kulturális szintű egyesítésével a kínai Pronounce magasan kiemelkedett a hat tehetséges divattervező közül, akinek így személyes tapasztalatokkal megfűszerezett, modern világpolgári látásmódját a szervezők egy teljes éven át tartó kreatív képzéssel ismerik el. A kínai művészt a divatvilágban alkotó fiatal tehetségek felkutatására és továbbképzésére szakosodott CREATIVE AND MORE ügynökség veszi szárnyai alá.

 

A MINI által felállított közterületi installáció nem csupán üzleti megbeszéléseknek, de megannyi szusszanásnyi kikapcsolódásnak és hangulatos találkozásnak adott otthont, ahol a divattervezők, a vásárlók, a média képviselői és a látogatók a rendhagyó innováció, az egyedülálló stílus és a kortárs dizájn közvetlen ölelésében élhették át a MINI és a Pitti Immagine közötti úttörő partnerség eredményeit, a közös inspirációban rejlő értékeket, illetve az autóipar és a divatvilág egyedi összefonódásának határtalan lehetőségeit.

 

 

A MINI és a Pitti Immagine közötti partnerség

 

A Pitti Immagine egy Olaszországban évente megrendezett elsőrangú divatvásár, amelynek keretein belül 1972 óta évente két alkalommal a Pitti Uomo elnevezésű férfidivat-fesztivált is életre hívják, hagyományosan Firenzében. A fesztivál kiemelt hangsúlyt fektet a fiatal, feltörekvő és a hagyományokkal esetenként szembemenő divatmárkákra. A MINI és a Pitti Immagine közötti partnerség 2015 januárjában vette kezdetét és azóta számos projektre kiterjedt már.

 

Az elmúlt évek Pitti Uomo férfidivat-fesztiváljain a MINI számtalan alkalommal bemutatta, hogy rendkívüli márkafilozófiája az autóiparon kívülálló világra is kiterjeszthető: 2015 júniusában, a 88. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon a brit prémiumgyártó hat fiatal olasz tehetséggel együttműködve hívta életre a vadonatúj MINI Clubman ihlette első „MINI Gentleman Kollekciót”, amelynek hat nívós divat- és életmód-kiegészítője az olasz szaktudást kreatív és innovatív részletekkel ötvözi.

 

A MINI 2016 júniusában, a 90. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon rántotta le a leplet MINI FLUID FASHION névre keresztelt ruhakollekciójáról, amelynek limitált darabszámban elkészített pulóverei öt nemzetközi, feltörekvő és már befutott divattervező együttműködéséből születtek meg. A kiválasztott művészek öt egyedülálló perspektíva szerint értelmezték újra a MINI márka optimista, nyitott és határokat nem ismerő életszemléletét.

 

A két vállalat közötti partnerség elsöprő sikerére való tekintettel a MINI és a Pitti Immagine 2017 júniusában, a 92. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon tovább folytatja úttörő együttműködését és a divatvilágban alkotó fiatal tehetségek felkutatását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...