- Hirdetés -

Divatban utazik a MINI

|

- Hirdetés -

A brit prémiumgyártó egy látványos közterületi installációval és egy újabb merész ruhakollekcióval érkezett meg a 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválra.

 

2017. január 10-13. között rendezték meg Olaszországban a 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztivált, amelynek ezúttal is Firenze legnagyobb történelmi emlékműve, a Fortezza da Basso középkori erőd adott otthont. A négynapos rendezvényen a MINI és az évente megrendezett Pitti Immagine nívós olasz divatvásár ismét megújította hosszú távú partnerségét, amellyel mindkét fél megerősítette, hogy az innovációk iránti szenvedélyben, a részletekre való összpontosításban, a szüntelen megújulási vágyban és a példaértékű minőség iránti elkötelezettségben egyformán osztozva a jövőben is olyan közös projektek megvalósításán dolgoznak, amelyek vadonatúj, stílusteremtő irányzatok megszületéséhez járulnak hozzá.

 

 

A MINI és a Pitti Immagine partnersége a feltörekvő tehetségek támogatására épül

 

A MINI és a Pitti Immagine nívós olasz divatvásár közötti kreatív partnerséget az innováció és a közös értékteremtés iránti szenvedély táplálja, amely a progresszív életszemlélet vezérelvei szerint egyesíti két teljesen eltérő világ tapasztalatait és célkitűzéseit. A két vállalat évek óta tartó együttműködése a 2017. január 10-13. között megrendezett 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon újabb állomásához érkezett, a firenzei Fortezza da Basso középkori erődben életre hívott rendezvényen ugyanis az úttörő partnerség ezúttal a divatvilág azon feltörekvő tehetségeinek adott kibontakozási lehetőséget, akik munkájukban a legkorszerűbb trendeket a nagyvárosok kultúrájával egyesítik. Mint ilyen, kiforrott szépérzékével, kreativitása, egyénisége és termékpalettája iránti rajongásával, valamint innovatív ötleteivel, a MINI kiváló inspirációként szolgált a divattervezőknek és a feltörekvő fiatal művészeknek.

 

A MINI FLUID FASHION ruhakompozíció és a brit prémiumgyártó támogatását élvező „The Latest Fashion Buzz” elnevezésű válogatás találkozása

 

A 91. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon a MINI és a Pitti Immagine immáron harmadik alkalommal mutatta be a nagyközönségnek a brit prémiumgyártó támogatását élvező nemzetközi divattervezők „The Latest Fashion Buzz” elnevezésű rendhagyó válogatását. A firenzei Piazzale delle Ghiaie téren a MINI, a Pitti Immagine, valamint a L’Uomo Vogue és a GQ férfimagazinok által kiválasztott hat fiatal, feltörekvő divattervező mutatkozhatott be a divatvilágnak kollekciója felvonultatásával.

 

A spanyol David Catalán, a portugál Estelita Mendonça, a kínai Feng Chen Wang, a német Sissi Goetze, a kínai Pronounce és az olasz Luca Magliano alkotta csapat egyetemi és professzionális művészek háttértámogatását élvezve hívta életre a MINI FLUID FASHION ruhakollekció legújabb, „Bold Meets Genderless” névre keresztelt stílusát, amelynek merész, klasszikus trendeket messziről elkerülő, határtalan szabadságot hirdető alkotásai egy vadonatúj, változásra fogékony célcsoportot céloznak meg.

 

Az innovatív szemléletű anyaghasználat és a határokat ledöntő alkotói kreativitás egyedi, kulturális szintű egyesítésével a kínai Pronounce magasan kiemelkedett a hat tehetséges divattervező közül, akinek így személyes tapasztalatokkal megfűszerezett, modern világpolgári látásmódját a szervezők egy teljes éven át tartó kreatív képzéssel ismerik el. A kínai művészt a divatvilágban alkotó fiatal tehetségek felkutatására és továbbképzésére szakosodott CREATIVE AND MORE ügynökség veszi szárnyai alá.

 

A MINI által felállított közterületi installáció nem csupán üzleti megbeszéléseknek, de megannyi szusszanásnyi kikapcsolódásnak és hangulatos találkozásnak adott otthont, ahol a divattervezők, a vásárlók, a média képviselői és a látogatók a rendhagyó innováció, az egyedülálló stílus és a kortárs dizájn közvetlen ölelésében élhették át a MINI és a Pitti Immagine közötti úttörő partnerség eredményeit, a közös inspirációban rejlő értékeket, illetve az autóipar és a divatvilág egyedi összefonódásának határtalan lehetőségeit.

 

 

A MINI és a Pitti Immagine közötti partnerség

 

A Pitti Immagine egy Olaszországban évente megrendezett elsőrangú divatvásár, amelynek keretein belül 1972 óta évente két alkalommal a Pitti Uomo elnevezésű férfidivat-fesztivált is életre hívják, hagyományosan Firenzében. A fesztivál kiemelt hangsúlyt fektet a fiatal, feltörekvő és a hagyományokkal esetenként szembemenő divatmárkákra. A MINI és a Pitti Immagine közötti partnerség 2015 januárjában vette kezdetét és azóta számos projektre kiterjedt már.

 

Az elmúlt évek Pitti Uomo férfidivat-fesztiváljain a MINI számtalan alkalommal bemutatta, hogy rendkívüli márkafilozófiája az autóiparon kívülálló világra is kiterjeszthető: 2015 júniusában, a 88. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon a brit prémiumgyártó hat fiatal olasz tehetséggel együttműködve hívta életre a vadonatúj MINI Clubman ihlette első „MINI Gentleman Kollekciót”, amelynek hat nívós divat- és életmód-kiegészítője az olasz szaktudást kreatív és innovatív részletekkel ötvözi.

 

A MINI 2016 júniusában, a 90. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon rántotta le a leplet MINI FLUID FASHION névre keresztelt ruhakollekciójáról, amelynek limitált darabszámban elkészített pulóverei öt nemzetközi, feltörekvő és már befutott divattervező együttműködéséből születtek meg. A kiválasztott művészek öt egyedülálló perspektíva szerint értelmezték újra a MINI márka optimista, nyitott és határokat nem ismerő életszemléletét.

 

A két vállalat közötti partnerség elsöprő sikerére való tekintettel a MINI és a Pitti Immagine 2017 júniusában, a 92. Pitti Uomo férfidivat-fesztiválon tovább folytatja úttörő együttműködését és a divatvilágban alkotó fiatal tehetségek felkutatását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...

Díjazták az inspiráló nőket

Idén ötödik alkalommal díjazta a Femcafe.hu az Inspiráló Nőket. A piac meghatározó női portáljának olvasói a hét kategória 3-3 jelöltjére rekordszámú, több, mint 113 ezer szavazatot adtak le. Az Inspiráló Nők Estjén a Magyar...

Megható filmmel és nyereményjátékkal ünnepel a Honor

A Honor az idei ünnepek alatt a hétköznapi hősökre helyezi a hangsúlyt egy megható karácsonyi kisfilmmel, illetve egy izgalmas, a közösségi médián futó nyereményjátékkal. Rengetegen vannak, akik már-már észrevétlenül, de mindent megtesznek másokért, főleg...

Ezek lesznek 2024 legfontosabb digitalizációs trendjei

Jövőre várhatóan tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések, az előrejelzések szerint a transzformációra fordított források a következő 3 évben elérik a 3,4 billió dollárt. 2024-ben a vállalatok a mesterséges intelligencia „tudásának” gyakorlati kiaknázásába, a...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Új kreatívigazgatóval erősít a Wavemaker

Bagladi Gábor decemberben csatlakozik az ügynökség Creative and Content Services divíziójához. A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsi, Executive Creative Director mellé. A közös munkába azonban...

Újabb díjat nyert az ACG

Az ACG PRO nyerte a legjobb nonprofit kampánynak járó díjat az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) 2023-as évi Global Awards nemzetközi kommunikációs versenyén. A november 29-én Londonban tartott díjátadón az ügynökség a Vodafone Magyarország...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre érdemes figyelni az otthonbiztosításnál

A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni. Tízből nyolcan az ingatlan mellett az ingóságaikra is szerződnek. Ugyanennyien tudják, hogy fontos a biztosítás rendszeres felülvizsgálata az ingóságok éves értéknövekedése alapján, mégis csak hatan...

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....