- Hirdetés -

Előkelő rangsorban a Henkel

|

A Henkel négy fenntarthatósági elismeréssel indította a 2017-es évet. A vállalat a 15. helyen szerepel a világ 100 legfenntarthatóbb vállalatát listázó indexben (Global 100 index), a saját iparágában a legmagasabb pontszámot kapta a Sustainalyticstől, illetve RobecoSAM Gold Class és Industry Mover kitüntetéssel is jutalmazták fenntarthatósági tevékenységét. Továbbá idén tizenhatodik éve megszakítás nélkül részese a Henkel a FTSE4Good etikai indexének.

 

A Henkel az elsők között a „Világ 100 legfenntarthatóbb vállalata” indexben

 

A Henkel ismét szerepel a Global 100 Index of Corporate Knights, torontói székhelyű média és befektetési tanácsadó cég listáján, amelyen a 15. helyezést érte el. A rangsorba a saját iparágukban fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatok kerülnek be. A vállalatokat több mint 4600, két milliárd dollárnál nagyobb piaci kapitalizációjú cég közül választanak ki.

 

 

Vezető pozíció a Sustainalytics rangsorában

 

A Sustainalytics értékelésében a Henkel vezető pozíciót szerzett a háztartási tisztítószerek és személyi higiéniás termékek kategóriában. A 2016 decemberi értékelés szerint a Henkel érte el a legjobb eredményt a kategóriában vizsgált 40 cég közül, és a megszerezhető 100-ból 87 ESG pontot ért el. A Sustainalytics egy globális, felelős befektetéssel foglalkozó kutatócég, amely a vállalatok környezeti, társadalmi, és kormányzati működését elemzi (ESG mutató).

 

 

Gold Class és Industry Mover kitüntetés a RobecoSAM-től

 

A Henkel szintén helyet kapott a 2017-es Fenntarthatósági Évkönyvben, és elnyerte a Gold Class és Industry Mover kitüntetést a kiváló fenntarthatósági teljesítményéért. Az évkönyv a világ legfenntarthatóbb vállalatait tartalmazza minden egyes iparágból, a kiválasztás a RobecoSAM éves vállalati fenntarthatósági értékelésén, és több mint 100 kritériumon alapul. A felmérésbe a világ több mint 3000 legnagyobb vállalatát hívják meg minden évben.

 

 

A Henkel ismét a FTSE4Good felsorolásban

 

A Henkel megszakítás nélkül immár 16. éve helyet kap a FTSE4Good etikai index felsorolásban. Az index azokat a vállalatokat azonosítja, amelyek a leghatékonyabban menedzselik az ESG-kockázatokat. Az indexet így azok a befektetők használják, akik befektetési döntéshozásukban szeretnék figyelembe venni az ESG-faktorokat.

 

A díjak hangsúlyozzák, hogy a Henkel szilárd alapokon áll, és alátámasztják sikereit a fenntarthatóság területén. A Henkel arra törekszik, hogy még jobban megerősítse vezető szerepét a fenntarthatóságban, és ez a törekvés a vállalati értékekben is megjelenik. Partnereivel együttműködve a Henkel célja, hogy új megoldásokat vezessen be a fenntartható fejlődés érdekében, miközben felelősségteljes és gazdaságilag sikeres vállalat maradjon. A Henkel új fenntarthatósági jelentése 2017. február 23-án jelenik meg.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek az ajándékok nagyon népszerűek karácsonykor

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból. A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai...

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...