Felszabadító szabadságélmény mobillal fizetni

Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Dolezsai Gergely, az OTP Bank marketingkommunikációs főosztályvezetője. A szakember beszélt arról is, hogy melyik a kedvenc fesztiválja és hogyan terjed itthon is a mobilos fizetés.

 

– Divat lett a fesztiválokon a készpénz száműzése, eljöhet az idő, amikor nem csak a bulizók életéből tűnik el, hanem teljesen?

 

– Egyre több helyen tudunk ma már készpénz nélkül fizetni, de a folyamat még messze nem ért a végére. Folyamatosan és gyorsuló ütemben nő az elfogadóhelyek száma. Bízom abban, hogy Svédországhoz hasonlóan hamarosan azt érezzük, bárhol tudunk korszerű módon fizetni.

 

– Mikor vehetik át a mobiltelefonok a plasztik kártyák szerepét?

 

– Már most fokozatosan kezdik átvenni. A Simple alkalmazás segítségével valóban felszabadító szabadságélmény a tárcánk nélkül, a mobilunk segítségével fizetni. És nem csak a kincstári optimizmus beszél belőlem, néhány hete indítottuk a szolgáltatást, de már naponta, átlagosan 2000 fizetési tranzakciót végeznek ügyfeleink. Ez még persze jóval elmarad a kártyás tranzakciók volumenétől, de már jól jelzi előre az irányokat

 

– Sokat költenek a fesztiválozók, vannak erről adataik?

 

– Fesztiválja válogatja, minden rendezvénynek megvan az elérni kívánt célcsoportja. A fesztiválokon szinte minden tizedmásodpercben lezajlik egy tranzakció, koncentráltan jelentkeznek a költések.

 

– Miért fontos az OTP-nek, hogy megjelenjen a hazai fesztiválokon?

 

– Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére. Emellett a fesztiválokon lehetőség van a termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó innovációk, digitális fejlesztések bemutatására is. Az előbb említett banki szolgáltatások révén üzletileg is eredményes lehet az együttműködés. De azt se felejtsük el, hogy az OK Központ segítségével a fesztiválokon is teszünk a fiatal generációk pénzügyi tudatosságáért.

 

– Milyen fesztiválokon vesznek részt idén, milyen aktivitásokkal készülnek?

 

– Időben haladva a Gourmet Fesztivállal kezdtünk, ezt követte a VOLT, a Campus, a Veszprémi Utcazene és augusztus első felében a Sziget, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Hatékony eszköznek bizonyult a színpad támogatás, a legjobb programok környezetében jelenünk így meg. Veszprémben például szavazást is szervezünk, hogy minél többen legyenek aktív részesei a fesztivál legjobb produkciójának kiválasztásnak.

 

– Milyen hatása van a fesztiválos jelenlétnek a cég megítélésére?

 

– Egy barátságos, emberközeli, szolgáltatásait folyamatosan fejlesztő, modern bank képe rajzolható ki, ami összhangban van stratégiai céljainkkal is.

 

– Melyik a kedvenc fesztiválja?

 

– A VOLT-ot minden évben nagyon várom, ide gyerekek nélkül megyünk, a Veszprémi Utcazene pedig egy kifejezetten családias rendezvény, amit a lányunk és a fiunk is nagyon szeret.

 

– Milyen fesztiválra megy még ki idén?

 

– A Szigetre biztosan.

 

– Lesz idén olyan koncert, amit semmiképpen nem hagyna ki?

 

– Sting örök kedvencem, ha Budapestre jön, sosem hagyom ki.

 

– Hol szeret leginkább bulizni?

 

– Egy kerti grillpartira mindig kapható vagyok.

 

– Kedvenc itala?

 

– Csopaki rizling.

 

– Strandot, vagy inkább tengerpartot választ?

 

– Balatont, és ha tehetem, a tengerpartot.

 

– Kedvenc nyári olvasmány?

 

– A megjelenése óta minden nyáron elolvasom Jásdi István Szerenád a szőlőben című könyvét, fantasztikus hangulatba hoz.