Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Dolezsai Gergely, az OTP Bank marketingkommunikációs főosztályvezetője. A szakember beszélt arról is, hogy melyik a kedvenc fesztiválja és hogyan terjed itthon is a mobilos fizetés.
– Divat lett a fesztiválokon a készpénz száműzése, eljöhet az idő, amikor nem csak a bulizók életéből tűnik el, hanem teljesen?
– Egyre több helyen tudunk ma már készpénz nélkül fizetni, de a folyamat még messze nem ért a végére. Folyamatosan és gyorsuló ütemben nő az elfogadóhelyek száma. Bízom abban, hogy Svédországhoz hasonlóan hamarosan azt érezzük, bárhol tudunk korszerű módon fizetni.
– Mikor vehetik át a mobiltelefonok a plasztik kártyák szerepét?
– Már most fokozatosan kezdik átvenni. A Simple alkalmazás segítségével valóban felszabadító szabadságélmény a tárcánk nélkül, a mobilunk segítségével fizetni. És nem csak a kincstári optimizmus beszél belőlem, néhány hete indítottuk a szolgáltatást, de már naponta, átlagosan 2000 fizetési tranzakciót végeznek ügyfeleink. Ez még persze jóval elmarad a kártyás tranzakciók volumenétől, de már jól jelzi előre az irányokat
– Sokat költenek a fesztiválozók, vannak erről adataik?
– Fesztiválja válogatja, minden rendezvénynek megvan az elérni kívánt célcsoportja. A fesztiválokon szinte minden tizedmásodpercben lezajlik egy tranzakció, koncentráltan jelentkeznek a költések.
– Miért fontos az OTP-nek, hogy megjelenjen a hazai fesztiválokon?
– Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére. Emellett a fesztiválokon lehetőség van a termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó innovációk, digitális fejlesztések bemutatására is. Az előbb említett banki szolgáltatások révén üzletileg is eredményes lehet az együttműködés. De azt se felejtsük el, hogy az OK Központ segítségével a fesztiválokon is teszünk a fiatal generációk pénzügyi tudatosságáért.
– Milyen fesztiválokon vesznek részt idén, milyen aktivitásokkal készülnek?
– Időben haladva a Gourmet Fesztivállal kezdtünk, ezt követte a VOLT, a Campus, a Veszprémi Utcazene és augusztus első felében a Sziget, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Hatékony eszköznek bizonyult a színpad támogatás, a legjobb programok környezetében jelenünk így meg. Veszprémben például szavazást is szervezünk, hogy minél többen legyenek aktív részesei a fesztivál legjobb produkciójának kiválasztásnak.
– Milyen hatása van a fesztiválos jelenlétnek a cég megítélésére?
– Egy barátságos, emberközeli, szolgáltatásait folyamatosan fejlesztő, modern bank képe rajzolható ki, ami összhangban van stratégiai céljainkkal is.
– Melyik a kedvenc fesztiválja?
– A VOLT-ot minden évben nagyon várom, ide gyerekek nélkül megyünk, a Veszprémi Utcazene pedig egy kifejezetten családias rendezvény, amit a lányunk és a fiunk is nagyon szeret.
– Milyen fesztiválra megy még ki idén?
– A Szigetre biztosan.
– Lesz idén olyan koncert, amit semmiképpen nem hagyna ki?
– Sting örök kedvencem, ha Budapestre jön, sosem hagyom ki.
– Hol szeret leginkább bulizni?
– Egy kerti grillpartira mindig kapható vagyok.
– Kedvenc itala?
– Csopaki rizling.
– Strandot, vagy inkább tengerpartot választ?
– Balatont, és ha tehetem, a tengerpartot.
– Kedvenc nyári olvasmány?
– A megjelenése óta minden nyáron elolvasom Jásdi István Szerenád a szőlőben című könyvét, fantasztikus hangulatba hoz.